چلسی 2- فولام 0؛ یک برد شیرین بعد از روزهای سخت
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : حمید

شاگردان مورینیو موفق شدند تا بعد از 2باخت متوالی، در دیداری خانگی از سد فولام عبور کرده و به یک برد شیرین برسند

چلسی که در آخرین بازی برگزارشده اش، در دور اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در کمال تعجب همگان مغلوب بازل سوئیس شده بود، امشب موفق شد تا دردیداری خانگی مقابل میهمانش فولام به پیروزی برسد تا مرهمی باشد بر دل هواداران ناراحت آبی ها

ترکیب اصلی چلسی دراین بازی بدین ترتیب بود: پترچک، ایوانوویچ، کیهیل، تری، کول، رامیرس، میکل، شورله، اسکار ، آزارد و اتوئو

و فولام با این ترکیب به حریف آبی های لندن رفته بود: استاکدیل، ریتر، هانگلند، آموربیه تا، ریچاردسون، داف، سیدوول، گارکر، کاکانیکلیچ، کاسامی و بنت

این بازی در شرایطی آغاز شد که اولین شوت به سمت دروازه از سوی بازیکنان تیم میهمان زده شد که البته دردسر خاصی را برای پتر چک خلق نکرد

در جریان این بازی شاگردان مورینیو در اوج نبودند ودو گل اسکار و جان اوبی میکل در نیمه دوم سرنوشت بازی را رقم زد تا سه امتیاز بازی به حساب چلسی واریز شود.

فولام هم نسبت به بازی قبلی 3 تغییر داشت.لازم به ذکر است که نام اشکان دژاگه در لیست بازیکنان آماده این تیم قرار نداشت.

شاگردان مورینیو که 4شنبه شب و در اولین بازی شان در رقابتهای این فصل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بازل با نتیجه 1-2 شکست خورده بودند، نسبت به آن بازی 4 تغییر را در ترکیب اصلی می دیند: خوان ماتا و داوید لوئیز در ترکیب اصلی نبودند و فرانک لمپارد هم بازی را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا می کرد. جان تری، میکل ،رامیرس و شورله هم درترکیب اصلی قرار داشتند.

چلسی که در 4بازی اخیرش در تمامی تورنمنت ها به پیروزی نرسیده بود، با روحیه ای نه چندان ایده آل گام به زمین گذاشته بود و در دقایق ابتدایی بازی ضربه خطرناک دارن بنت، هشداری برای شاگردان مورینیو بود.بعد از آنکه نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اولین گل بازی در دقیقه 52 و توسط اسکار زده شد.پاس گل اسکار را شورله به او رساند.

بعد از گل اسکار، بازیکنان فولام که نگران بودند، تلاشهایشان را بیشتر کردند و سیدوول موقعیت خوبی برای گلزنی داشت ولی نتوانست ضربه سرش را به درون دروازه چک هدایت کند.

دقایقی بعد دروازه بان فولام ضربه سر فرناندو تورس را مهار کرد ولی درنهایت  این جان اوبی میکل بود که دومین گل بازی را برای تیم مورینیو  به ثمر رساند. این گل اولین گل اوبی میکل در رقابتهای لیگ برتر بود.او بعد 185 حضور در ترکیب چلسی در لیگ برتر به گل رسید.

با این برد، چلسی سه امتیاز دیگر مقابل نامش ثبت کرد و آنها رکورد شکست ناپذیری شان مقابل فولام در لیگ برتر را به 15 بازی افزایش دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644