بروزترین وبلاگ فوتبال
جمعه 12 مهر 1392برچسب:, :: 12:11 ::  نويسنده : حمید

دل بوسکه: تیم ملی ایتالیا در سطح اسپانیاست

سرمربی ماتادورها در صحبت هایی نسبت به آتزوری ادای احترام کرده و یادآوری کرده که تردیدی ندارد که این تیم می توانددر جام جهانی 2014 موفق شود

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی اعلام کرده که ایتالیا خطری جدی برای تیمش در راستای دفاع ازعنوان قهرمانی اش در جام جهانی 2014 خواهد بود و یادآوری کرده که از نظر کیفیتی تفاوتی میان دو تیم وجود ندارد.

لاروخا در فینال یورو2012 موفق شد تا تیم ملی ایتالیا را از پیش رو بردارد و در جام کنفدراسیون های امسال نیز شاگردان دل بوسکه در مرحله نیمه نهایی با ضربات پنالتی شاگردان پراندلی را از پای درآوردند. دراین میان دل بوسکه براین باور است که فاصله ای میان این دو تیم نیست.

دل بوسکه درگفتگو با کوریره دلوسپورت گفت:« ایتالیا تیمی منسجم و رقابتی است. پراندلی هم سرمربی بزرگی است که توانایی هایش درراستای ارائه عملکردی خوب و کسب نتایج مطلوب را نشان داده. من ارتباط خوبی با او دارم. پس ما احترام زیادی برای ایتالیا قائلیم. آتزوری یکی از قوی ترین تیم های ملی دنیاست و تیمی است که همیشه برای ما مشکل ساز شده.»

دل بوسکه ادامه داد:« در جام کنفدراسیون ها ما در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست دادیم و در بازی دوستانه شهر باری مغلوب آنها شدیم. از نظر کیفی هیچ تفاوتی میان ما و آنها وجود ندارد.»

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : حمید

موجی: تبس بازیکن بزرگی نیست

یوونتوسی ها در این تابستان این ستاره آرژانتینی را با انتقالی 12 میلیون یورویی از منچسترسیتی به خدمت گرفتند و او در سه دیدار این فصل تیمش، دو گل به ثمر رستند.

لوچانو موجی، مدیر سابق باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که کارلوس تبس بازیکن خوبی است اما معتقد است که این ستاره آرژانتینی نمی تواند به تنهایی سرنوشت یک بازی را رقم بزند.

یوونتوسی ها در این تابستان این ستاره آرژانتینی را با انتقالی 12 میلیون یورویی از منچسترسیتی به خدمت گرفتند و او در سه دیدار این فصل تیمش، دو گل به ثمر رستند.

اما نتوانست در لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن گلزنی کند و موجی احساس می کند که این مسئله ثابت می کند تبس یک گلزن مادرزاد نیست.

او در یادداشتش در نشریه لیبرو نوشت:" این لحظه ای است که آنها آنطور که باید، عمل نکردند. اما اگر آنها نتوانستند گلزنی کنند، نباید تبس را مورد انتقاد قرار داد زیرا او مهاجم کمک است.

او بازیکنی است که برای خود و هم تیمی هایش در خط حمله فضا ایجاد می کند. او بازیکن خوبی است اما یک ستاره بزرگ نیست که بتواند به تنهایی سرنوشت بازی را رقم بزند."

شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 18:33 ::  نويسنده : حمید

کونته: انتقادات تنها انگیزه یوونتوس را بیشتر می کند

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت

 آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که انتقادات اخیر بعد از تساوی مقابل کپنهاگن در چمپیونزلیگ، تاثیری روی تیمش نخواهد داشت و تنها انگیزه آنها را افزایش خواهد داد.

بیانکونرها در اولین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن تنها به تساوی 1-1 رسیدند و همین مسئله انتقادات زیادی را از آنها به همراه داشت اما کونته چندان از این نتیجه ناراحت نیست و اکنون روی دیدار مقابل ورونا تمرکز کرده است.

او به خبرنگاران گفت:" انتقادات؟ من به یاد دارم که سال گذشته هم چنین چیزهایی گفته می شد. ما می دانیم که چگونه با فشارها کنار بیاییم و از آن برای افزایش انگیزه خودمان استفاده کنیم."

کونته همچنین با اشاره به شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر، رقابت فشرده در سری آ را تحسین کرد و گفت:" از شروع خوب تیم هایی مانند ناپولی، رم و اینتر تعجب نکرده. قبلا گفته بودم که این تیم ها هم می توانند به دنبال قهرمانی باشند.

رقابت های این فصل نشان می دهد که سری آ رقابت های مهیجی است. ما نیاز داریم که در هر دیدار برای پیروزی به میدان برویم."

سرمربی یووه همچنین در مورد شرایط فرناندو یورنته گفت:" یورنته به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند؛ او فصل گذشته زیاد بازی نکرد و با توجه به این، شرایط فعلی اش چندان عجیب نیست. او فرصت پیدا خواهد کرد."

پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : حمید

حمایت اعضای یوفا از برگزاری جام جهانی قطر در زمستان

هنوز در مورد اینکه برگزاری رقابت ها در چه ماهی کمترین تاثیر را روی تقویم رقابت های اروپایی دارد، توافقی به دست نیامده است

54 عضو اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022 قطر در فصل زمستان حمایت کردند.

نشست روسای اتحادیه های فوتبال کشورهای اروپایی امروز در کرواسی برگزار شد و بعد از بحث در مورد زمان برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، به این نتیجه رسیدند که امکان برگزاری این رقابت ها در فصل تابستان در قطر که دمای هوا به 50 درجه می رسد، امکان پذیر نیست.

جیم بویس، نایب رئیس بریتانیایی فیفا، به بی بی سی گفت:" نتیجه گیری این جلسه این بود که جام جهانی قطر نمی تواند در قطر برگزار شود.

همه اعضا در این مورد با هم موافق بودند."

علی رغم این توافق در مورد ضرورت تغییر زمان برگزاری رقابت ها جام جهانی به زمستان، هنوز در مورد اینکه برگزاری رقابت ها در چه ماهی کمترین تاثیر را روی تقویم رقابت های اروپایی دارد، توافقی به دست نیامده است.

اتحادیه فوتبال بریتانیا پیشنهاد داد تا این رقابت ها در نووامبر برگزار شود اما یوفا معتقد است که بهترین زمان برای برگزاری این رقابت ها، ماه ژانویه است؛ زمانی که رقابت های چمپیونزلیگ تعطیل است.

بویس در این مورد گفت:" هنوز 9 سال زمان باقی مانده است. کمیته اجرایی فیفا باید جلسه ای برگزار و راه حلی برای این موضوع پیدا کند."

فیفا قرار است برای برری این مسئله، روز 3 اکتبر جلسه ای تشکیل بدهد.

سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : امیرپارسا

10باشگاه ثروتمند جهان به ترتیب:

1- رئال مادرید (512.6 میلیون یورو)

2- بارسلونا (483 میلیون یورو)

3- منچستریونایتد (395.9 میلیون یورو)

4- بایرن مونیخ (368.4 میلیون یورو)

5- چلسی (322.6 میلیون یورو)

6- آرسنال (290.3 میلیون یورو)

7- منچسترسیتی (285.6 میلیون یورو)

8- میلان (256.9 میلیون یورو)

9- لیورپول (233.2 میلیون یورو)

10- یوونتوس (195.4 میلیون یورو)

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 20:56 ::  نويسنده : امیرپارسا

بنيتس: ناپولي مي‌تواند دورتموند را شکست بدهد


رافا بنيتس، سرمربي ناپولي، معتقد است که تيمش از کيفيت لازم براي شکست دادن هر تيمي در چميپونزليگ، از جمله بوروسيا دورتموند، را دارد.


 

ناپولي در مرحله گروهي ليگ قهرمانان با تيم هاي آرسنال، بوروسيا دورتموند و المپيک مارسي هم گروه است و اميدوارند تا با پشت سر گذاشتن اين تيم ها به مرحله بعد صعود کنند.

به گزارش گل، بنيتس معتقد است که دورتموند شانس اصلي صعود از اين گروه است اما هيچ يک از تيم هاي گروه را شکست ناپذير نمي داند.

او به خبرنگاران گفت:" ما شانس شکست دادن هر تيمي در گروه را داريم؛ از جمله مدعي اصلي، دورتموند."

اين مربي اسپانيايي معتقد است که با توجه به بازي هاي زيادي که دارند، بايد از سيستم چرخشي استفاده کند.

" تيم ما فقط 11 بازيکن ندارد. اين غيرممکن است که با اين تعداد بازي، هميشه از يک سري بازيکن استفاده کنيم و از سيستم چرخشي استفاده نکنيم."

ناپولي در اولين ديدارش در ليگ قهرمانان، چهارشنبه شب ميزبان دورتموند خواهد بود.

 

 

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : امیرپارسا

گومز 6 هفته خانه‌نشين شد


ستاره آلماني خط حمله فيورنتينا در بازي برابر کالياري از ناحيه زانو آسيب ديد و 6 هفته قادر به همراهي فلورانسي‌ها نخواهد بود.


 

فيورنتينا شب گذشته (يکشنبه) در سومين بازي خود در فصل جديد سري A بعد از کسب 2 پيروزي متوالي سرانجام با تساوي يک بر يک برابر کالياري متوقف شد اما تقسيم امتيازات با ميهمان تنها اتفاق بدي نبود که براي بنفش‌پوشان فلورانس رخ داد، چرا که در اين بازي ماريو گومز، مهاجم آلماني جديد فلورانسي‌ها از ناحيه رباط زانو مصدوم و 6 هفته خانه‌نشين شد. البته گومز تنها مصدوم فيورنتينا نبود، چرا که هم‌تيمي او خوان کواردادو نيز دچار دررفتگي شانه شد.

به گزارش تسنيم، هم گومز هم کواردادو در نتيجه اين مصدوميت از زمين بازي بيرون رفتند و نتايج معاينات پس از بازي نشان داد که گومز دچار کشيدگي رباط شده اما شانه کواردادو نشکسته است.

مانزولي، پزشک تيم فيورنتينا در خصوص وضعيت گومز اظهار داشت: پاي گومز آسيب ديده است که براي مداواي آن حداقل چند هفته زمان لازم است. نتايج معاينات اوليه نشان مي‌دهد که او حداقل و در خوشبينانه‌ترين حالت 4 يا 5 هفته خانه‌نشين خواهد بود. مصدوميت کواردادو هم جزو مصدوميت‌هايي است که کمتر در فوتبال ديده مي‌شود اما او در عرض 2 تا نهايت 3 هفته مي‌تواند برگردد.

فيورنتينا يکشنبه هفته آينده در شرايطي به خانه آتالانتا مي‌رود که علاوه بر گومز و کواردادو، داويد پيزارو، هافبک شيليايي خود را که در بازي مقابل کالياري اخراج شد در اختيار ندارد. فيورنتينا در حال حاضر با 7 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي سري A قرار دارد.

 

 

دیدار بوریرام تایلند و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه ساعت 15:30 از شبکه سه سیما به طور زنده پخش خواهد شد.


شبکه سه سیما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه اقدام به پوشش زنده لیگ قهرمانان اروپا و آسیا خواهد کرد.

شبکه سه


بر این اساس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دیدار گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید اسپانیا سه شنبه شب ساعت 23:15 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.دیدار منچستر یونایتد انگلیس و بایرلورکوزن آلمان هم در همین ساعت از شبکه ورزش روی آنتن خواهد رفت.

چهارشنبه ساعت 15:30 دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.

دیدار بارسلونا اسپانیا مقابل آژاکس هلند هم در همین روز ساعت 23:15 روی آنتن شبکه سوم می رود.

همچنین دیدار ناپولی ایتالیا و بور

دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : حمید

مصدومیت یک ماهه کاکا در جریان بازی با تورینو

ستاره برزیلی باشگاه میلان در جریان بازی تیمش مقابل تورینو مصدوم شد

کاکا بازیکن اسبق رئال مادرید و بازیکن کنونی باشگاه میلان در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل تورینو که با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید دچار مصدومیت شد.

مصدومیت ستاره برزیلی در دقیقه 70 بازی رخ داد و این مصدومیت او را برای یک ماه از میادین ورزشی به دور نگاه خواهد داشت.

او در بازی روز شنبه میلان 70 دقیقه برای تیمش بازی کرد و با مصدومیتی که گریبانگیر او شد در دو یا سه بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود و چندین بازی میلان در رقابت های سری آ را نیز از دست خواهد داد.

کاکا که در رئال مادرید مبدل به یک بازیکن نیمکت نشین شده بود، با بازگشت به میلان، تاحدود زیادی به روزهای خوبش بازگشته و در جریان یکی از بازیهای دوستانه اخیر روسونری علاوه بر دادن پاس گل برای این تیم گلزنی هم کرده بود تا نویدبخش بازگشت او به روزهای اوج باشد.اما با مصدومیتی که در بازی با تورینو گریبانگیر او شد، باید منتظر بمانیم تا او دوباره بتواند به میادین ورزشی بازگشته و ثابت کند که همان کاکای قبلی برای میلان خواهد بود.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:8 ::  نويسنده : امیرپارسا
     آخرین تغییرات تا 20:42 به وقت ایران
1392/06/24    19:30
 54'
ساوتهمپتون 0 - 0 وستهام
1392/06/24    15:00
نتیجه نهایی
فيورنتينا 1 - 1 کالياري
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
لاتزيو 3 - 0 كيه وو
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
ليورنو 2 - 0 کاتانيا
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
اودينزه 1 - 1 بلونيا
1392/06/24    17:30
نتیجه نهایی
ورونا 2 - 0 ساسولو
1392/06/24    23:15   سامپدوريا ? - ? جنوا
 
1392/06/24    14:30
نتیجه نهایی
گرانادا 0 - 1 اسپانيول
1392/06/24    19:30
 57'
ختافه 2 - 1 اوساسونا
1392/06/24    21:30   مالاگا ? - ? رايو والكانو
 
1392/06/24    23:30   بتيس ? - ? والنسيا
 
1392/06/24    18:00
نتیجه نهایی
هافن هايم 2 - 1 مونشن گلادباخ
1392/06/24    20:00
 42'
برانشوآيگ 0 - 1 نورنبرگ
1392/06/24    16:30
نتیجه نهایی
موناكو 1 - 0 لوريان
1392/06/24    19:30
 55'
ليل 0 - 2 نيس
1392/06/24    23:30   ليون ? - ? استادي رنز
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 21:3 ::  نويسنده : حمید

مصدومیت شدید ماریو گومز در دیدار فیورنتینا- کالیاری

پیش از مصدومیت گومز، خوان کوادرادو، دیگر بازیکن کلیدی فیورنتینا در برخورد با بازیکن حریف، از ناحیه شانه مصدوم شد و در دقیقه 22 از بازی خارج شد.

ماریو گومز، مهاجم آلمانی فیورنتینا، در دیدار امروز تیمش مقابل کالیاری، دچار یک آسیب دیدگی شدید شد که ممکن است او را برای چند ماه از میادین دور نگه دارد.

بنفش ها در دیدار امروز مقابل کالیاری با انواع بدشانسی ها روبرو شدند؛ دو بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفتند، داوید پیزارو از بازی اخراج شد و در دقیقه 89 گل تساوی را دریافت کردند تا از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کنند.

پیش از مصدومیت گومز، خوان کوادرادو، دیگر بازیکن کلیدی فیورنتینا در برخورد با بازیکن حریف، از ناحیه شانه مصدوم شد و در دقیقه 22 از بازی خارج شد.

اما مصدومیت ماریو گومز که از ناحیه لیگامنت زانو است، در برخورد با آگاتزی، دروازه کالیاری، رخ داد و بسیار شدیدتر از آسیب دیدگی کوادرادو بود.

براساس بیانیه باشگاه فیورنتینا، مصدومیت کوادردو، دررفتگی شانه است و مصدومیت گومز هم، پارگی لیگامنت داخلی زانو اما این باشگاه در مورد مدت غیبت آنها از میادین اظهارنظری نکرده است.

اما آنچه از شواهد پیداست، کوادرادو برای 2 تا 3 هفته و گومز حداقل 7 هفته از میادین دور خواهند بود. 

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 19:37 ::  نويسنده : حمید

ایکاردی: خوشحالم اولین گلم برای اینتر را به یوونتوس زدم

این ستاره جوان آرژانتینی که در این تابستان از سمپدوریا به اینتر پیوست، تایید کرد تحت تاثیر خوشحالی هواداران بعد از گلی که وارد دروازه یووه کرد، قرار گرفت.

مائورو ایکاردی، مهاجم جدید اینتر، اولین گلش برای این باشگاه که در دیدار شب گذشته مقابل یوونتوس به ثمر رسید را یک لحظه زیبا توصیف کرد.

این ستاره جوان آرژانتینی که در این تابستان از سمپدوریا به اینتر پیوست، تایید کرد تحت تاثیر خوشحالی هواداران بعد از گلی که وارد دروازه یووه کرد، قرار گرفت.

او به خبرنگاران گفت:" این لحظه زیبایی بود که اولین گل رسمی ام برای اینتر را مقابل یوونتوس به ثمر رساندم.

امیدوارم به همین ترتیب ادامه بدهم و در بازی های بعدی هم مقابل یوونتوس گل بزنم. آن خوشحالی هواداران فوق العاده بود."

اما ریکی آلوارس، دیگر ستاره آرژانتینی اینتر، ازاینکه تیمش نتوانست برتری یک گله مقابل یوونتوس را حفظ کند، ابراز ناراحتی کرد.

" فکر می کنم نتیجه عادلانه بود. وقتی یوونتوس بلافاصله نتیجه را مساوی کرد، ما خیلی شوکه شدیم. حیف شد زیرا اگر چند دقیقه مقاومت می کردیم، می توانستیم به پیروزی برسیم.

این افسوس بزرگی است اما ما از عملکردمان راضی هستیم."

اینتر هفته آینده میهمان ساسوئولو، تیم تازه صعود کرده به سری آ، خواهد بود.

نتایج دیدارهای امشب سری آ؛ پیروزی لاتزیو، توقف فیورنتینا

بنفش ها در روزی که 10 نفره شدند، در آخرین ثانیه ها سه امتیاز را از دست دادند

در ادامه دیدارهای این هفته سری آ، دقایقی پیش 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها، فیورنتینا در خانه مقابل کالیاری متوقف شد و لاتزیو توانست با نتیجه پرگل 3-0 کیه وو را از پیش رو بردارد.

نتایج کامل دیدارهای امشب:

فیورنتینا 1-1 کالیاری

گل ها: بورخا والرو 71 (فیورنتینا) ریکاردو پینیا 89 (کالیاری)

لاتزیو 3-0 کیه وو

گل ها: کاندروا 8، کاواندا 39، لولیچ 42

لیوورنو 2-0 کاتانیا

گل ها: پائولینیو 66 و 72

اودینزه 1-1 بولونیا

گل ها: دی ناتاله 85 (اودینزه) دیامانتی 71 (بولونیا)

ورونا 2-0 ساسوئولو

گل ها: مارتینیو 12، رومولو 90

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : حمید

ناپولی، مدعی کم سر و صدای سری آ

جدایی والتر ماتزاری، ادینسون کاوانی و چند بازیکن تاثیرگذار فصول اخیر ناپولی نتوانست روند رو به رشد این باشگاه را قطع کند

در هفته ای که در سری آ همه نگاه ها به دربی ایتالیا و اولین بازی کاکا برای میلان بعد از بازگشت به سن سیرو بود، این ناپولی بود که با کسب سومین پیروزی پیاپی، توانست به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

هرچند ناپلی ها در تابستان والتر ماتزاری، ادینسون کاوانی و چند بازیکن تاثیرگذار فصول اخیرشان را از دست دادند اما با به خدمت گرفتن  رافا بنیتس، گونسالو ایگواین، خوسه کایخون و چند ستاره دیگر، یکی از مدعیان جدی قهرمانی هستند.

آنها شب گذشته موفق شدند با گل های ایگواین و کایخون، آتالانتا را از پیش رو بردارند و با دو امتیاز برتری نسبت به یووه و اینتر، به صدر جدول تکیه بزنند.

آنها این هفته در لیگ قهرمانان هم باید با دورتموند روبرو شوند و با توجه به تجربه ای که مربی و خریدهای جدید این تیم دارند، می تواند برای زردها دردسرساز شوند.

به نظر شما ناپولی می تواند این فصل در سری آ قهرمان شود و در چمپیونزلیگ، شگفتی ساز فصل لقب بگیرد؟





کنته: یوونتوس می تواند تاریخ ساز شود؛اینتر ثابت کرد که برای قهرمانی می جنگد

سرمربی بینکونری در صحبت هایی به تمجید از روحیه تیمش در بازی با اینتر پرداخت و یادآوری کرد که فرناندو یورنته هنوز زمان درخشش درترکیب تیم جدیدش را نیافته

آنتونیو کنته سرمربی باتجربه یوونتوس معتقد است که تیمش می تواند در رقابت های این فصل سری آ تاریخ ساز شود.

یووه شنبه شب در داربی ایتالیا با تساوی 1-1 مقابل اینتر متوقف شد. در دقایق میانی نیمه دوم اول این مائورو ایکاردی بود که برای تیم میزبان گلزنی کرد و 2 دقیقه بعد آرتورو ویدال بازی را به تساوی کشاند.

در پایان این بازی کنته در تمجید از گلزن حریف گفت:« ایکاردی بازیکن خیلی خوبی است و وقتی او یووه را می بیند گلزنی می کند. ولی ما هم نشان دادیم که یوونتوس تیم سرسختی است که راحت تسلیم نمی شود و شکست دادنش سخت است. ما مقابل تیمی مثل اینتر بازی خوبی را ارائه دادیم. اینتر ثابت کرد که برای جام قهرمانی می جنگد و بهتر می شد که اگر ما به گل دوممان هم می رسیدیم.»

کنته ادامه داد:« هدف فعلی و اصلی ما قهرمانی در سری آ است و با قهرمانی در این رقابتها می توانیم کاری تاریخی را انجام دهیم. تیم من در زمینی سخت خیلی خوب بازی کردند.»

در سه بازی اخیر کنته تیمش را با یک ترکیب خاص ومشخص به میدان فرستاده و حالا در صحبت هایی تاکید کرده که زمان برای اعمال سیستم چرخشی درتیمش زیاد خواهد بود. او ادامه داد: « من هیچ وقت سیستم چرخشی را در بازی با اینتر پیاده سازی نمی کنم. باید در زمان مناسب این کار را ادامه داد. من به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند هم اطمینان دارم.»

این سرمربی 44 ساله درادامه صحبت هایش گفت:« یورنته هم یکی از بازیکنان تیم ماست ولی او برای یک سال از میادین به دور بوده و درنتیجه از نظر فیزیکی آن قبراقی همیشگی را ندارد. پس به زمان نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوجش بازگردد. »

یوونتوس درتابستان امسال فرناندو یورنته را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت ولی هنوز شاهد حضور این ستاره اسپانیایی در ترکیب بینکونری نبوده ایم.

ماتزاری: نباید خودمان راوارد بحث قهرمانی بکنیم؛ فراتر از توقعات ظاهر شده ایم

سرمربی اینتر اعلام کرده که بازیکنانش درحال رشد و پیشرفت هستند و البته خواسته تا سطح توقعات از تیمش محتاطانه افزایش بیابد

والتر ماتزاری سرمربی باتجربه و موفق اینتر بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یوونتوس در جمع خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی سوالات آنها شد. ماتزاری در صحبت هایی اعلام کرد که اگر تیمش می خواهد برای فتح اسکودتو بجنگد باید پیشرفت کند.

در نیمه دوم بازی دیشب بود که اینتر با گل مائورو ایکاردی از حریف پیش افتاد ولی 2 دقیقه بعد آرتورو ویدال بازی  را به تساوی کشانید. در پایان این بازی سرمربی اینتر به اسکای سپورت گفت:« ما نباید حتی خودمان را وارد بحث برسر جام قهرمانی بکنیم. ما تیمی هستیم که کارمان را درشرایطی آغاز کردیم که زخم خورده بودیم.»

سرمربی 51 ساله نرآتزوری ادامه داد:« ما عملکرد خوبی داریم و فراتر از سطح توقعات ظاهر شده ایم ولی هنوز خیلی زود است. مهم این است  که بعدازبرتری ، واکنش خوبی داشته باشیم. چون  با گلی که زدیم خیلی سریع متقاعد شدیم که ما تیم برنده میدان هستیم. تاثیر روانی گل تساوی حریف روی تیم ما بالا بود.

ماتزاری از روند رشد شاگردانش راضی و خوشحال است ؛ اینتر فصل قبل را در رده نهم جدول سری آ به پایان برده بود ولی حالا فصل را با دو برد و یک تساوی آغاز کرده است. ماتزاری در ادامه صحبت هایش گفت:« قبل از شروع بازی امیدوار بودم که اینتر به همین ترتیب در زمین ظاهر شود . در نیمه دوم ما وارد زمین شده و برای برد تلاش کردیم. تیم ما کارهای زیادی را درمدت زمان کوتاهی انجام داد و با تیمی تراز اول به رقابت پرداخت.»

آلگری : میلان به اندازه کافی خوب نبود / بدبین یا نگران شرایط نیستم

ماکس آلگری پس از تساوی 2-2 برابر تورینیو به خبرنگاران گفت که تیمش آنطور که انتظار داشته عملکرد خوبی نداشت اما روحیه جنگدنگی تیمش را ستود

میلان در شرایطی از هفته سوم سری آ ایتالیا به میهمانی تورینیو می رفت که در خط دفاعی با بحران مصدومیت روبرو شده بود و البته استفان الشعراوی و نیانگ نیز پیش از بازی با مصدومیت روبرو شدند.

میلان ابتدا از حریف خود تا اواسط نیمه دوم 2-0 عقب بود اما در نهایت موفق شد به لطف درخشش و بازی خوب آندره ا پولی و گلزنی مونتاری و بالوتلی بازی را به تساوی بکشاند.

به نقل از ac-milan.ir-آلگری پس از تساوی 2-2 برابر تورینیو به خبرنگاران چنین گفت :"تا چهار دقیقه پایانی بازی ما بازنده این مسابقه بودیم. اما تیمم به خوبی به هدفی که باورداشت، عمل کرد.تورینیو نیز بازی خوبی انجام داد و خط دفاعی ما را بسیار آزار داد ؛ آنها در ضد حملات هم بسیار خطرناک بودند"

کاکا در این بازی نخستین بازی رسمی اش را پس از بازگشت به میلان انجام داد اما در دقیقه 70 بازی تعویض شد در حالی که ریکاردو مونتولیوو نیز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد. الگری دراین باره ادامه داد:"کاکا مدتی است که بازی نکرده هر چند که به سختی تلاش کرد و هرگز از تلاش دست نکشید. در سیستم بازی مان تغییراتی انجام دادیم ؛البته برای هماهنگی با این سیستم کمی زمان نیاز است.در حال حاضر در خط حمله بسیار ضعیف عمل می کنیم و منظور من به کل تیم است که در دفاع کردن به اندازه کافی خوب نبودند"

او در ادامه گفت :" توپ از دسترس ما خارج بود و زمانیکه توپ را در دست داشتیم سریعا از دست می دادیم.این اتفاق ها می تواند رخ بدهد و با توجه به 2-0 بودن بازی تا اواسط نیمه دوم این طبیعی است که تورینیو احساس ناعادلانه بودن این نتیجه را داشته باشند اما ما منصفانه بازی کردیم"

" تا یک هفته قبل ما بازیکنانی با شخصیت های متفاوت داشتیم در حالی که امشب ما در خط حمله کاکا،بالوتلی و روبینیو را داشتیم.اما زمان زیادی نداریم و باید هر چه سریعتر تا بازی چهارشنبه شب برابر سلتیک به هماهنگی و تعادل لازم برسیم"

"بالوتلی مسئولیت زیادی در تیم بر روی شانه های او بوده بنابراین وجود یک مهاجم دیگر در کنارش به او فضای بیشتری می دهد"

آلگری در رابطه با مصدومیت بازیکنانش گفت :" متاسفانه  ما آباته ،مونتولیوو ،استفان الشعراوی و ماتیا دی شیلیو را به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما برای بازی چهارشنبه شب هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم"

میلان تا هفته سوم رقابت های سری آ یک شکست،یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده "من نسبت به این موضوع بدبین یا نگران نیستم.ما باید چیزهایی را سر و سامان بدهیم اما ما شرایطی خاص هم عملکرد خوبی داشتیم و باید یاد بگیریم که چطور تیم هایی چون تورینیو را شکست بدهیم.این شبیه همان بازی است که ما در آخرین لحظات فصل گذشته سری آ پیروز شدیم( اشاره به بازی برابر سیه نا("

میلان چهارشنبه شب از دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سلتیک خواهد رفت.

یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 2:11 ::  نويسنده : حمید

تورینو 2 – میلان 2: نجات در دقیقه 97!

پنالتی ماریو بالوتلی میلان را به تساوی در خانه تورینو رساند. آنها تا دقیقه 88 دو بر صفر عقب بودند!

میلان در حالی که تا دقیقه 88 از تورینو دو بر صفر عقب بود توانست بازی را به تساوی بکشاند. آنها در دقیقه 97 بازی را مساوی کردند. بالوتلی با گلی که زد در چهار مسابقه اخیر باشگاهی و ملی چهار گل زده است.

میلان در این فصل سری آ خوب نبوده و در روز نخست هم مقابل هلاس ورونا شکست خورد. آنها این بار کاکا را در ترکیب خود داشتند که به تازگی از رئال مادرید به این تیم بازگشته است.

تورینو در حملاتش از همان ابتدای بازی خطرناک نشان می‌داد. میلان هم که با بحران مصدومیت روبرو است در اواخر نیمه اول ریکاردو مونتولیوو را هم از دست داد و آندره‌آ پولی جای او را گرفت.

تورینو در دقیقه 47 گل اول را زد. دانیلو دی‌آمبروزیو در داخل محوطه جریمه فضایی عالی در اختیار گرفت و توانست با بردن توپ روی پای راست و ضربه کات‌دارش دروازه کریستین آبیاتی را باز کند.

والتر بیرسا در دقیقه 70 جانشین کاکا شد. یک دقیقه بعد بود که السیو چرچی که نمایشی عالی در این مسابقه داشت گل دوم را زد. او هم فضایی عالی در اختیار گرفت و توپ را از روی سر آبیاتی به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 88 بود که سولی مونتاری گلی عجیب زد. او در هنگام زدن ضربه سر خورد و به زمین افتاد اما در هر حال توپش به دروازه حریف رسید.

در آخرین لحظات بازی بود که پولی با خطای جیووانی پاسکواله در محوطه جریمه سرنگون شد. بازیکنان تورینو اعتراض شدیدی به داور داشتند و گفتند پولی شبیه‌سازی کرده است، اما در هر حال پنالتی اعلام شده بود و بالوتلی با آخرین ضربه مسابقه در دقیقه 97 گل تساوی را به ثمر رساند.

یک شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : حمید

اینتر یک - یوونتوس یک: توقف در سن سیرو

دربی حساس ایتالیا، اولین دیدار این هفته سری آ است

یوونتوس، قهرمان سری آ در خانه اینتر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید.

هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و دو گل دیرهنگام آنها بازی را به تساوی کشاند. به این ترتیب این دو تیم در هفته سوم هنوز شکستی نخورده‌اند.

بازی با سرعتی بسیار بالا آغاز شد و هر دو تیم فرصت‌هایی در اختیار داشتند تا گل بزنند. اما بازی در نیمه اول گلی نداشت.

بازی در نیمه دوم آرام آغاز شد و دو تیم محافظه‌کارانه رفتار کردند تا این که در دقیقه 73 بود که گل اول بازی به ثمر رسید. مائورو ایکاردی که شش دقیقه از حضورش در میدان می‌گذشت پاس عمقی عالی ریکی آلوارس را گرفت و دروازه جیان‌لوییجی بوفون را گشود.

یووه دو دقیقه بعد پاسخ این گل را داد. کوادو آساموا از دو مدافع گذشت و سانتری خطرناک انجام داد که آرتورو ویدال با کنترل عالی توپ آن را به گوشه دروازه فرستاد.

به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی به پایان رسید.

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 19:37 ::  نويسنده : حمید

مانچینی: تبس استثنایی است

این مهاجم آرژانتینی که چند فصل زیر نظر مانچینی در سیتی بازی کرد، این فصل به یوونتوس پیوست و مانچینی معتقد است که او می تواند بیانکونرها را در فصل پیش رو به موفقیت برساند.

روبرتو مانچینی، سرمربی سابق منچسترسیتی، با ستایش از کارلوس تبس، او را بازیکنی استثنایی برای یوونتوس توصیف کرد.

این مهاجم آرژانتینی که چند فصل زیر نظر مانچینی در سیتی بازی کرد، این فصل به یوونتوس پیوست و مانچینی معتقد است که او می تواند بیانکونرها را در فصل پیش رو به موفقیت برساند.

او به خبرنگاران گفت:" تنها مشکلی که من با تبس داشتم، گلف بازی کردن او بود! جدا از شوخی، شاید ما مشکلاتی با هم داشتیم و او می خواست باشگاه را ترک کند اما از نظر شخصیتی، او همیشه فوق العاده بود.

او می تواند سرنوشت ساز باشد زیرا می جنگد، گل می زند و خط حمله تیم را به دنبال خودش می کشد. او در یوونتوس هم خوب کار خواهد کرد. او به عنوان سنتر فوروارد استثنایی است زیرا می تواند به خوبی از خط دفاعی حریف عبور کند. یوونتوس می تواند با در اروپا به نتایج خوبی برسد."

مانچو همچنین در مورد دیگر شاگردش، ماریو بالوتلی، که به فوتبال ایتالیا آمده، گفت:" فکر نمی کنم ماریو هنوز پخته شده باشد. او دقیقا مثل قبل است. هم جنبه خوب دارد و هم بد. او باید همینی که هست را بپذیرد. او به عنوان یک بازیکن ویژگی های فوق العاده ای دارد."

شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, :: 13:45 ::  نويسنده : حمید

توتی تا 40 سالگی در رم ماندنی می شود

ستاره باتجربه باشگاه رم قصد دارد تا با تمدید قراردادش تا سال 2016 تا چهل سالگی پیراهن جلوروسی را برتن کند

فرانچسکو توتی کاپیتان باشگاه رم تصمیمی برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد. درچند روز آینده توتی قراردادش با باشگاه رم تا سال 2016 تمدید خواهد کرد و بدین ترتیب تا 40 سالگی برای تیم رویاهایش توپ خواهد زد

طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتادلوسپورت «ایل کاپیتانو»ی باشگاه رم که در حال حاضر 37 ساله است، در ازای هرفصل حضورش درباشگاه رم تا سال 2016، مبلغ 4 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت و بعد از خداحافظی با دنیای فوتبال به عنوان یکی از اعضای کادر مدیریتی این باشگاه به فعالیت خواهد پرداخت.

ستاره افسانه ای باشگاه رم که پیراهن شماره ده این تیم را برتن خواهد کرد، با تمدید قراردادش ، ازمیزان دستمزدش نیز خواهد کاست. او تا پیش از این سالی 5 میلیون یورو حقوق می گرفت. توتی که حالا سمبل باشگاه رم و یکی از محبوبترین بازیکنان رم درمیان هواداران است، امسال که بیست و دومین فصل حضورش در باشگاه جلوروسی را سپری می کند، به دنبال شکستن رکوردهای مختلفی با پیراهن قرمز رم است:« برترین گلزن درمیان بازیکنان حاضر در رقابت های سری آ و برترین گلزن تاریخ باشگاه رم»

در آستانه شروع هفته سوم سری آ: ذره بینی روی دو هفته اول

در پایان هفته دوم این رقابتها، 5 تیم با کسب دو پیروزی و درنتیجه 6 امتیاز برای صدرنشینی باهم رقابت می کنند. اینتر، یوونتوس، رم، ناپولی و فیورنتینا

دو هفته ابتدایی رقابت های سری آ نوید بخش فصلی هیجان انگیز بود. هرچند بسیاری یوونتوس را مدعی جدی قهرمانی می دانند و معتقدند که شاگردان کونته با سایر تیم ها فاصله زیادی دارند اما در دو هفته ابتدایی مشخص شد که بیانکونری خیلی هم کار راحتی برای رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی ندارد.

کوئینتت صدرنشینان

در دو هفته ابتدایی، 5 تیم موفق شدند 6 امتیاز کامل را به دست بیاورند. به جز یووه، تیم های رم، اینتر، ناپولی و فیورنتینا هم با توپ پر رقابت ها را شروع کردند. البته مطمئنا در هفته سوم همه این پنج تیم نمی توانند به پیروزی سوم برسند زیرا اینتر و یوونتوس باید مقابل هم قرار بگیرند.

 

صفر امتیازی ها

کاتانیا، جنوا و تیم تازه وارد ساسوئولو، تیم هایی هستند که در هر دو بازی ابتدایی شان شکست خوردن و از همین حالا خطر سقوط را احساس می کنند. البته جنوا با تجربه بیشتری که دارد، احتمالا از این جمع جدا خواهد شد و در مقابل، سایه سقوط بیش از همه بر سر ساسوئولو سنگینی می کند.

 

پرتماشاگرترین و کم تماشاگرترین!

هرچند اینتر رقابت های فصل قبل را با رتبه ناامید کننده نهم پشت سر گذاشت، اما 46 هزار نفر از طرفداران این تیم در دیدار ابتدایی برای جنوا در ورزشگاه حضور پیدا کردند تا این دیدار پرتماشاگرترین دیدار دو هفته ابتدایی باشد. بازی کالیاری- آتالانتا با 8500 تماشاگر هم کم تماشاگرترین دیدار دو هفته اول بود.

 

بهترین گلزن رقابت ها

 

در حال حاضر مارک همسیک، ستاره ناپولی با 4 گلی که در دو هفته ابتدایی به ثمر رسانده، در صدر جدول گلزنان سری آ قرار دارد و جوزپه روسی، مهاجم فیورنتینا، با سه گل در رتبه بعدی قرار دارد. 10 بازیکن، از جمله کایخون، ماریو گومز، ویدال و لوکا تونی هم با دو گل زده در تعقیب این دو هستند.

 


 

پرگل ترین پیروزی ها:

از 6 پیروزی با اختلاف 3 گل در این دو هفته، پنج پیروزی مربوط به تیم های 6 امتیازی بوده است. یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب در خانه موفق شدند با نتایج 4-1، 3-0 و 3-0 تیم های لاتزیو، ورونا و بولونیا را شکست بدهند. در مقابل فیورنتینا و اینتر هم در خانه جنوا و کاتانیا به پیروزی های 5-2 و 3-0 رسیدند. لیورنو هم که در هفته اول با دو گل مغلوب رم شد، در هفته دوم 4-1 ساسوئولو را از پیش رو برداشت.

منبع:سایت گل

جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 18:42 ::  نويسنده : حمید

کاکا : می خواهم در میلان 100 گله شوم

کاکا پس از دوری چهارساله در تابستان جاری با فسخ قراردادش به میلان بازگشت و به نظر می رسد از انگیزه های بالایی برای رسیدن به جام جهانی برخوردارست.

خرید جدید میلانی ها ریکاردو کاکا در صحبت هایی گفت که هدفش رسیدن به 100 گل زده با پیراهن روسونری بوده ضمن اینکه این موضوع دلیلی برای حضور کاکا در جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.

کاکا طی 270 بازی رسمی با پیراهن میلان 95 بار موفق به گلزنی شده و این تعداد گل های زده طی سال های حضور در میلان 2003 تا 2009 زده شده.

به نقل از ac-milan.ir-کاکا به خبرنگاران گفت :" قول می دهم تمام تلاشم را برای رسیدن به 100 گل با پیراهن میلان انجام دهم"

"تنها پنج گل تا رسیدن به 100 گل فاصله دارم.همچنین هدف من حضور در جام جهانی 2014 همراه برزیل می باشد اما  بیش از هر چیزی می خواهم در میلان موفق شوم"

شنبه شب میلان از هفته سوم رقابت های سری آ ایتالیا به میهمانی تورینیو می رود و این احتمال وجود دارد تا کاکا از ابتدا در ترکیب ماکس آلگری به میدان برود.

پولی : کاکا می تواند یک رهبر فوق العاده در میلان باشد

آندرا پولی هافبک 23 ساله ایتالیایی بر این باورست که بازگشت کاکا به میلان می تواند دوباره خریدی فوق العاده برای باشگاه باشد

این هافبک برزیلی در تابستان جاری در انتقالی آزاد راهی میلان شد در حالی که رئال مادرید برای بهترین بازیکن جهان سال 2007 مبلغ 65 میلیون یورو پرداخت کرده بود اما ترجیح داد تا قرارداد کاکا را در فاصله یک سال مانده به پایان فسخ کند تا او به میلان بازگردد.

به نقل از ac-milan.ir-او در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا چنین گفت : "او یک بازیکن فوق العاده است و هیچ شکی در این باره نیست. همه ی ما از حضور او خوشحال هستیم."

" کاکا بسیار خوب و با انگیزه ی بالا تمرین می کند.او می تواند به ما کمک کند و من مطمئن هستم او کار بزرگی برای میلان انجام خواهد داد."

" کاکا تجربه ی خوبی دارد و می تواند یک رهبر خوب در زمین برای ما باشد."

به دلیل مصدومیت آباته و دی شیلیو به نظر می رسد هافبک جدید میلان باید در پستی جدید به میدان برود
" این امکان وجود دارد.اما این برای من مشکلی ایجاد نمی کند.در طول اردوی آمریکا آلگری از من در این پست استفاده کرده بود."

جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : حمید

ویدال: تصمیمم برای رد پیشنهاد بایرن درست بود

این ملی پوش شیلیایی در تابستان 2011 مورد توجه بایرن مونیخ بود اما در نهایت با رد پیشنهاد باواریایی ها، از بایرلورکوزن راهی تورین شد.

آرتورو ویدال، ستاره یوونتوس، تاکید کرد که از رد پیشنهاد بایرن مونیخ در سال 2011 اصلا پشیمان نیست.

این ملی پوش شیلیایی در تابستان 2011 مورد توجه بایرن مونیخ بود اما در نهایت با رد پیشنهاد باواریایی ها، از لورکوزن راهی تورین شد.

ویدال که به تازگی مذاکرات برای تمدید قراردادش با یووه را آغاز کرده، معتقد است که تصمیم درستی برای ترک بوندس لیگا گرفته است.

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" هرگز به خاطر تصمیمم برای نرفتن به بایرن افسوس نخوردم زیرا مطمئنم که یوونتوس می تواند به زودی قهرمان چمپیونزلیگ شود.

من به باشگاه بزرگی پیوستم؛ با هم تیمی هایی بسیار قدرتمند و یک مربی باتجربه.

آنتونیو کونته کیفیت بازی من را افزایش داد و باعث شد تا من نگاه متفاوتی به فوتبال پیدا کنم و بسیار حرفه ای تر شوم. او به کار کردن اهمیت زیادی می دهد.

من پیشنهادهایی از سایر باشگاه دریافت کردم اما خانواده ام همیشه نقش زیادی در تصمیم های من دارند.

می بینم که همسر و پسرم از بودن در تورین خیلی راضی هستم. ضمن اینکه ارزش بازی در یوونتوس هم خیلی زیاد است. من به خاطر دو قهرمانی در سری آ، دو نشان اسکودتو و به خاطر قهرمانی های یووه در سری آ، سه ستاره روی بدنم خالکوبی کردم. ایتالیا و یوونتوس همیشه در قلب من خواهند بود."

جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 9:59 ::  نويسنده : حمید

 بوفون: این اینتر مرا یاد یووه 2 سال پیش می اندازد

دروازه بان باتجربه یوونتوس نگرانی های زیادی در آستانه مصاف تیمش با اینتر دارد

جانلوئیجی بوفون می داند که چه می گوید و چه زمانی این حرف ها را برزبان می آورد. دروازه بان باتجربه یوونتوس حالا با دقت و احتیاط فراوانی در مورد بازی بعدی تیمش که مصاف با اینتر است صحبت کرده است.

او در تمجید از حریف شنبه شب تیمش گفته:« این تست مهمی برای ما خواهد بود. باید مراقب اینتر باشیم. این تیم مرا یاد یوونتوس دو سال پیش می اندازد. باید مراقب تیم ماتزاری بود.»

 حق با بوفون است. اینتر بعد از چند فصل کم فروغ، فصل را با ثبات زیادی آغاز کرده وباحضور سرمربی باتجربه ای به نام والتر ماتزاری روی نیمکت مربیگری اش به دو برد قاطعانه (0-2) مقابل جنوا  و (3-0) مقابل کاتانیا دست یافته.

بوفون در ادامه صحبت هایش گفت:« ما احترام زیادی برای اینتر قائلیم و از آنها می ترسیم. اینتر حالا در شرایط خوبی است و سرمربی بزرگی به نام ماتزاری را در اختیار دارد. باید روی آنها حساب باز کرد و این هشدار، فقط به یوونتوس نیست و به تمام تیم هاست.»

بازی دو تیم اینتر و یوونتوس شنبه شب در ورزشگاه جوزپه مئاتزا برگزار خواهد شد.

پوگبا: برای پیوستن به یووه،پیشنهاد چلسی، آرسنال و میلان را رد کردم

ستاره جوان فرانسوی یادآوری کرده که در سال 2012 ترجیح داده تا به رختکن بینکونری منتقل شود؛ آن هم در شرایطی که تیم های بزرگی به دنبال جذب او بودند

پاول پوگبا ستاره جوان فرانسوی باشگاه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرده که وقتی از منچستریونایتد جدا شد، با پاسخ رد به تیم های بزرگی مثل چلسی، آرسنال و میلان ، ترجیح داده تا به یوونتوس بپیوندد.

این ستاره جوان فرانسوی در سال 2009 از تیم لو آور به آکادمی جوانان منچستریونایتد منتقل شد ولی نتوانست در تیم اصلی یونایتد برای خود جایی دست و پا کند وتنها در 3 بازی لیگ برتر برای شیاطین سرخ به میدان رفت. او با دریافت پیشنهادی ازیوونتوس از یونایتد جدا شد و سرالکس فرگوسن هم نتوانست او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

حالا پوگبای 20 ساله در صحبت هایی به اسکای سپورت ایتالیا گفت:« سرالکس فرگوسن تلاش کرد تا مرا در منچستریونایتد نگه دارد ولی دراین راستا موفق نبود.تیم های دیگری هم به دنبال جذب من بودند ولی من فقط به یوونتوس فکر می کردم. در آن زمان، چلسی، آرسنال و میلان هم برای خریداری من پیشنهاد داده بودند  ولی هیچ تیمی مثل یوونتوس نیست.»

پیش از این بازیکنان فرانسوی زیادی در رختکن یوونتوس به موفقیت رسیده بودند که از این دسته می توان از میشل پلاتینی، دیدیه دشام و زین الدین زیدان نام برد. پوگبا حالا اعلام کرده که قصد دارد تا از این بزرگان فوتبال تقلید کند و یکی از دلایل انتقالش به تیم تورینی هم  همین بوده.

پوگبا ادامه داد:« از بچگی همیشه یوونتوس رادوست داشتم و از این تیم حمایت می کردم. یوونتوس برای فرانسوی ها معنا و مفهوم زیادی دارد و قهرمانان فرانسوی زیادی در تورین بازی کرده اند و به همین خاطر هم هست که من این تیم را دوست دارم. خوشحالم که اینجا هستم و می خواهم که با پیراهن یوونتوس جامهای فراوانی را کسب کنم.»

پوگبا تا به اینجای فصل دو بار در سوپرکاپ ایتالیا و یک بار در سری آ برای یوونتوس به گل رسیده

پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : حمید

ماروتا: کونته مطمئنا در یووه می ماند

به تازگی شایعاتی در این مورد که کونته از آینده در تورین مطمئن نیست، منتشر شد اما ماروتا با رد شایعات، تاکید کرد که این مربی موفق، همچنان در این باشگاه به کارش ادامه می دهد.

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، تاکید کرد که آنتونیو کونته به این زودی ها این باشگاه را ترک نخواهد کرد.

به تازگی شایعاتی در این مورد که کونته از آینده در تورین مطمئن نیست، منتشر شد اما ماروتا با رد شایعات، تاکید کرد که این مربی موفق، همچنان در این باشگاه به کارش ادامه می دهد.

او به اسکای اسپورت گفت:" هیچ احتمالی برای جدایی کونته از یوونتوس وجود ندارد. او عاشق تیم است و حضور در یووه تجربه ای است که او به بهترین شکل از آن استفاده می کند."

کونته که در طول دوران حرفه ای اش 327 بازی برای یووه انجام داد، در سال 2011 هدایت بیانکونری را برعهده گرفت و دو بار پیاپی با این تیم قهرمان سری آ شد.  

پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:, :: 20:0 ::  نويسنده : حمید

ماروتا: بوفون یک قهرمان واقعی است

یکی از مدیران ارشد باشگاه یوونتوس در صحبت هایی به تمجید از حرفه ای گری بوفون پرداخته و اعلام کرده که دوست دارد تا بوفون با پیراهن یووه از فوتبال خداحافظی کند

به په ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس در صحبت هایی زبان به تمجید از جانلوئیجی بوفون گشوده و او را یک قهرمان واقعی خوانده و ابراز امیدواری کرده که بوفون تاپایان عمر فوتبالی اش در رختکن بینکونری بماند.

بوفون باتجربه حالا 12 سال است که برای تیم تورینی بازی می کند و در طول این مدت با یووه 4 بار قهرمان سری آ شده  و از سال 2012 بازوبند کاپیتانی یووه را بربازو می بندد.

ماردوتا براین باور است که دروازه بان 35 ساله تیمش یک بازیکن واقعا حرفه ای است و دوست دارد تا دروازه بان سابق پارما در سالهای پیش رو همچنان نماینده بینکونری باشد.

ماروتا در صحبت هایی به گاتزتادلوسپورت گفت:« بوفون یک قهرمان واقعی است . او یک بازیکن فوق العاده حرفه ای است. امیدوارم که او بتواند برای سالیان سال از دروازه ایتالیا و یوونتوس دفاع کند. من امیدوارم که او فوتبالش را در یوونتوس به پایان ببرد و البته برای مدتی طولانی در یوونتوس بماند.»

چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : حمید

بالوتلی : همه باید از ایتالیا بترسند

ایتالیا موفق شد شب گذشته به لطف گل های کیه لینی و ماریو بالوتلی با پیروزی برابر چک به عنوان تیم صدرنشین گروه راهی جام جهانی 2014 برزیل شود

در صورتی که ایتالیا می توانست سه شنبه شب برابر چک در خانه به پیروزی برسد حضورش در جام جهانی 2014 برزیل به عنوان تیم صدرنشین مسجل می شد و این هم با تک گل پیروزی بخش ماریو بالوتلی انجام شد.هر چند که ایتالیا ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود.

به نقل از ac-milan.ir-بالوتلی 23 ساله در مصاحبه با رای اسپورت ایتالیا پس از بازی برابر چک چنین گفت :"فکر می کنم ما هم یکی از مدعیان اصلی جام جهانی هستیم.در حال حاضر تنها یک یا دو تیم برتر از ما هستند اما آنها باید از ما بترسند"

ایتالیا  در حالی موفق به پیروزی شد که موقعیت های بسیار گلزنی دیگری را از دست داد "از دست دادن این همه موقعیت گلزنی بیش از این هرگز برای من اتفاق نیافتاده بود..."

او در پایان گفت :" البته کمی بدشانس هم بودم اما تا پایان بازی به تلاشم ادامه دادم"

ایتالیا در حال حاضر با هفت امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به بلغارستان در صدر گروه بی قرار گرفته و همراه تیم ملی هلند از جمله اولین تیم هایی هستند که صعودشان به جام جهانی 2014 برزیل مسجل شده که تابستان آینده برگزار خواهد شد.
شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : حمید

بوفون: در یووه با فوتبال خداحافظی می کنم

دروازه بان بینکونری در صحبت هایی اعلام کرده که برنامه ای برای جدایی از یوونتوس ندارد

جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرده که می خواهد با پیراهن یوونتوس با فوتبال حرفه ای خداحافظی کند.

این دروازه بان 35 ساله در بیش از 430 بازی درون دروازه بینکونری قرار گرفته و در سال 2001 با قراردادی 51 میلیون یورویی از پارما به یوونتوس پیوسته. حالا او اعلام کرده که برنامه ای برای پیوستن به تیمی دیگر قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد.

بعد از برد 0-1 تیم ملی ایتالیا مقابل بلغارستان از سری بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، بوفون به خبرنگاران گفت:« فوتبالم را در یوونتوس به پایان خواهم برد؛ تا زمانی که آنها از من خسته نشوند، بعید می دانم که از یوونتوس جدا شوم.»

بوفون درآنالیز بازی تیمش مقابل بلغارستان و عملکرد خودش در این بازی گفت:« نمی دانم که کدام مهارم دراین بازی، سخت ترین مهار بود. از نظر سختی کار باید بگویم که مهارهایم دراین بازی شباهت زیادی به هم داشتند. من خوشحالم ولی بعید می دانم که این اولین بار در 135 بازی ملی ام بوده باشد که عملکرد خوبی نشان داده ام.»

بوفون در صورتی که در بازی سه شنبه شب تیم ملی ایتالیا مقابل جمهوری چک در ترکیب آتزوری قرار بگیرد به رکورد 136 بازی ملی کاناوارا خواهد رسید. حالا بوفون اعلام کرده که از این بابت احساس غرور می کند:« امیدوارم که سه شنبه شب، شب جشن همه باشد. شرایط شاید برای من رضایت بخش باشد ولی این بازی به شرطی برایم لذت بخش است که بتوانیم مجوز صعود به جام جهانی را کسب کنیم.»

شنبه 16 شهريور 1392برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : حمید

پراندلی: نمایش استثنایی بوفون ما را به پیروزی رساند

در این دیدار نرآتزوری با گل آلبرتو جیلاردینو در نیمه اول پیش افتاد اما این بوفون بود که با مهار یک ضربه پنالتی، سه امتیاز ارزشمند بازی را نصیب آتزوری کرد.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل بلغارستان، جان لوئیجی بوفون را مورد ستایش قرار داد.

در این دیدار نرآتزوری با گل آلبرتو جیلاردینو در نیمه اول پیش افتاد اما این بوفون بود که با مهار یک ضربه پنالتی، سه امتیاز ارزشمند بازی را نصیب آتزوری کرد.

با این پیروزی، ایتالیا با 7 امتیاز برتری نسبت به ایتالیا، صعودش به رقابت های جام جهانی را تقریبا قطعی کرده اما پراندلی فراموش نکرده که تیمش در دیدار دیشب تا اندازه ای خوش شانس نیز بوده است.

او به خبرنگاران گفت:" جیجی با یک نمایش استثنایی، نتیجه را حفظ کرد. خیلی خوب است که علی رغم به دردسر افتادن، در نهایت پیروز شوید.

بلغارستان در دقایق پایانی خیلی حمله کرد؛ آنها دست به قمار زدند و این قابل پیش بینی بود که دچار مشکل شویم."

پراندلی در این دیدار با توجه به غیبت بالوتلی، اسوالدو و مونتولیوو، تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کرد و پراندلی معتقد است که این تغییرات دلیل نمایش پر فراز و نشیب تیمش بود.

" متاسفانه در این دیدار به دلیل مصدومیت ها، ما سه تغییر داشتیم که شرایط را برای مان پیچیده کرد. سطح آمادگی ما در بهترین شرایط نیست و این شرایط را بسیار دشوار کرد."

شاگردان پراندلی اکنون از سه دیدار باقی مانده، تنها به یک پیروزی نیاز دارند تا صعودشان به جام جهانی را کاملا قطعی کنند. آنها سه شنبه شب باید در تورین میزبان جمهوری چک باشند.

" ما تلاش می کنیم تا هر یک از بازیکنان مان را که می توانیم به شرایط مطلوب برسانیم.

این آخرین شانس چک است و من به بازیکنانم هشدار می دهم که با بی خیالی بازی نکنند. ما باید تمام تلاش مان را بکنیم."

پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : حمید

بهترین بازیکن سال 2007 دنیا در سال 2009 با انتقالی 65 میلیون یورویی از میلان به رئال پیوست اما هرگز نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند.

کاکا، هافبک سابق رئال، که به تازگی به میلان پیوست، اعلام کرد دلیل افتش در سانتیاگو برنابئو، مورینیو نبود.

بهترین بازیکن سال 2007 دنیا در سال 2009 با انتقالی 65 میلیون یورویی از میلان به رئال پیوست اما هرگز نتوانست در این تیم انتظارات را برآورده کند.

او در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش به عنوان خرید جدید میلان، این ادعا را که سبک کاری مورینیو در افت او نقش داشت، رد کرد.

کاکا به خبرنگاران گفت:" افت من تقصیر مورینیو نبود. او باعث افت من نشد؛ در واقع او من را قوی تر کرد.

من در این سال ها تلاش کردم تا بهترین بازی هایم را ارائه بدهم و همیشه آماده بازی برای تیم باشم. متاسفانه همیشه آماده نبودم و این کمکی به من نکرد.

حضور در رئال، یک تجربه شخصی خوب برای من بود. دوره ای بود که به من کمک کرد تا رشد کنم. من خیلی پخته شدم.
به خاطر سال هایی که در رئال بودم، افسوس نمی خورم اما با توجه به شرایط، کمی انگیزه بازی کردن را از دست دادن. به همین خاطر بعد از صحبت با آنچلوتی، تصمیم به جدایی گرفتم.

من به طور مدام بازی نمی کردم؛ بخشی به دلیل مصدومیت ها، بخشی به دلیل رقابت در تیم."

او همچنین از اینکه می تواند در میلان در کنار بالوتلی بازی کند، ابراز خشنودی کرد و گفت:" بالوتلی و من می توانیم در کنار هم خوب کار کنیم. ماریو در میلان عملکرد خوبی داشته. او در هر تیمی بوده، بهترین بازی ها را ارائه داده است.
اما تیم ما تنها بالوتلی نیست. ما ماتری، روبینیو، پاتزینی و الشعراوی را هم داریم. همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.

ما نیاز به ثبات داریم. من از نظر فیزیکی آماده بازی هستم."

بوفون: نگران بازی با بلغارستان هستم؛ بلغارها می دانند که درچنین بازیهایی چطور کار کنند

دروازه بان باتجربه تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی اعلام کرد که بازیکنان آتزوری اگر می خواهند به جام جهانی برسند،باید تمام تمرکزشان را برروی بازی با بلغارستان قرار دهند

جانلوئیجی بوفون کاپیتان تیم ملی ایتالیا در صحبت هایی اعلام کرد که به شدت نگران مصاف تیمش مقابل بلغارستان است که در روز جمعه برگزار می شود.

شاگردان چزاره پراندلی در صورت کسب پیروزی مقابل بلغارستان در بازی روز جمعه گام بزرگی به سمت صعود مستقیم به جام جهانی برزیل برخواهند داشت. آنها درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 درگروه بی قرار دارند و به یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه رنتزو باربرای شهر پالرمو نیازمندند.

بوفون و هم تیمی هایش در حال حاضر با 4 امتیاز برتری نسبت به بلغارستان در صدر جدول گروه هستند و هنوز 4 بازی دیگر تا پایان این رقابتهای گروهی باقی مانده ولی دروازه بان 35 ساله یوونتوس نگران بازی جمعه شب است.

بوفون در صحبت هایی گفت:« من نگران بازی با بلغارستان هستم. دقیقا قبل از بازیهای سرنوشت ساز برای صعود چنین حسی دارم. ما با توجه به کارهایی که تا به اینجا انجام داده ایم شایسته صعود هستیم ولی هنوز نتوانسته ایم صعودمان را مسجل کنیم. ما باید با دقت زیادی  خودمان را برای این بازی آماده کنیم و گام مهم دیگری رو به جلو برداریم.»

بوفون از مهارتهای فردی بازیکنان بلغارستان مطلع است و دراین باره به هم تیمی هایش هشدار داده:« بلغارستان تیمی است که دو یا سه بازیکن مهم دارد. آنها هم تیم منسجمی دارند که بازیکنان این تیم به خوبی یکدیگر را می شناسند و می دانند که در چنین بازیهایی چطور باید کار کنند. آنها قطعا خوب دفاع  خواهندکرد واز ضد حمله ها بهره خواهند برد.آنها سه یا چهار بازیکن دونده و خوب دارند و در شرایط خوبی هستند. ما باید سعی کنیم که بازیکنان بلغارستان را محدود کنیم.»

بوفون همچنین به تمجید از چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا پرداخت.

این روزها صحبت هایی مبنی بر احتمال کناره گیری پراندلی از هدایت تیم ملی ایتالیا بعد از جام جهان22014 به گوش می رسد:« پراندلی سرمربی بزرگی است.چون کاری کرد که ما به این باور برسیم که می توانیم تست کنیم و به اهدافمان برسیم.و به علاوه درکنار اینها از فوتبال لذت ببریم و خوب بازیکنیم و از نظر تکنیکی هم پیشرفت کنیم. این برای ما درمقایسه با قبل، به منزله یک نقطه عطف است.»

چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : حمید

نامه خداحافظی کاکا از رئالی ها: به خاطر همه چیز متشکرم

این ستاره برزیلی بعد از چهار فصل حضور در رئال، در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی به میلان برگشت.

کاکا، هافبک میلان، در نامه ای سرگشاده در توئیتر، از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرد.

این ستاره برزیلی بعد از چهار فصل حضور در رئال، در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی به میلان برگشت.

او در صفحه توئیترش نوشت:" رئالی های عزیز

من در چهار سالی که پیراهن رئال را به تن کردم، سه جام بردم و از از علاقه و احترام این باشگاه بزرگ برخوردار بودم.

بازگشت به میلان برگ تازه ای دوران حرفه ای من است  اما من همه دوران فوق العاده ای که در رئال داشتم وتمام تلاشم را برای موفقیت تیم به خرج دادم، را در ذهن خواهم داشت.

بخشی از تاریخ باشگاه بزرگی مانند رئال بودن یکی از بهترین بخش های زندگی من است؛ هرچند دوران سختی هم در این مدت داشتم.

اجازه می خواهم از هم تیمی ها، مربیان، همه کارکنان باشگاه، مدیران و رئیس باشگاه، فلورنتینو پرس، تشکر کنم و همین طور از همه طرفداران رئال در سراسر دنیا که از من حمایت کردند.  

بسیار متشکرم؛ زنده باد رئال"

کاکا در دوران حضورش در رئال یک قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در کوپا دل ری و یک قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا به دست آورد.
چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : حمید

آلگری: رویای من، هدایت تیم ملی ایتالیاست

آلگری در سال 2010 هدایت میلان را برعهده گرفت و هنوز 2 سال از قراردادش با روسونری باقی مانده

ماکسی آلگری، سرمربی میلان، اعلام کرد که دوست دارد روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرد.

آلگری در سال 2010 هدایت میلان را برعهده گرفت و هنوز 2 سال از قراردادش با روسونری باقی مانده اما اعلام کرد اگر پیشنهاد از فدراسیون فوتبال ایتالیا دریافت کند، رد کردن آن دشوار خواهد بود.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بیش از یک بار گفته ام که هر مربی، رویای هدایت تیم ملی کشورش را دارد و در مورد من هم این مسئله صادق است.

در حال حاضر، تیم ملی ایتالیا مربی فوق العاده ای مانند چزاره پراندلی دارد و من هم از بودن در میلان راضی هستم.

اما نمی توانم انکار کنم که دوست دارم روزی هدایت تیم ملی ایتالیا را برعهده بگیرم. من ضرورتا در مورد آینده نزدیک صحبت نمی کنم. شاید 10 سال دیگر یا بیشتر."

آلگری پیش از هدایت میلان، سرمربی تیم های مانند کالیاری، ساسوئولو، گروستو، رئال اسپال و آلیانزه بود.
سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 20:5 ::  نويسنده : حمید

 مراسم معارفه کاکا پنجشنبه عصر برگزار می شود

ریکاردو کاکا پس از چهار سال به باشگاه محبوبش میلان بازگشت و به کارش در رئال مادرید پایان داد

به نقل از ac-milan.ir-باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه ای در وبسایت رسمی اش تایید کرد که ریکاردو کاکا رسما در روز پنجشنبه 5 سپتامبر راس ساعت 12:00 به وقت محلی ایتالیا معارفه می شود.

این هافبک برزیلی و ستاره سال های نه چندان دور روسونری دوشنبه عصر در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی راهی میلان شد و به کارش در مادرید پایان داد.

باشگاه میلان تایید کرد که این هافبک برزیلی 31 ساله رسما پنجشنبه عصر در کنفرانس مطبوعاتی معارفه می شود.

کاکا شش فصل رویایی را در میلان سپری کرد اما سرانجام در تابستان 2009 به ارزش 67 میلیون یورو به مادرید فروخته شد اما بهترین بازیکن جهان 2007 هرگز موفق نشد درخشش در میلان را در رئال تکرار کند.

کاکا: عشق هایی هستند که فراموش نمی شوند؛ 4 سال انتظارکشیدم تا برگردم

کاکا با امضای قراردادی تا سال 2015 برای میلان بازی خواهد کرد. او 4 میلیون یورو به علاوه مبالغی به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد

ریکاردو کاکا ستاره برزیلی دنیای فوتبال دیروز با باشگاه میلانق راردادی را به امضا رساند که تا سال 2015 ارزش خواهد داشت. این ستاره برزیلی به صورت رایگان از رئال مادرید جدا شد (لازم به ذکر است که با توجه به دستمزد سالانه 10 میلیون یورویی کاکا و دو سال باقی مانده از قرارداد او با رئال، آنها با این انتقال 20 میلیون یورو جلو افتادند)  و با موافقت با کاهش دستمزدش و دریافت 4 میلیون یورو درسال به میلان پیوست.

دراینجا می توانید متن صحبت های کاکا را به گزارش آ.اس مطالعه کنید:

*4 سال بعد به میلان بازگشتی:

به خانه برگشتم. واقعا احساس خوشبختی می کنم. ما تیم بزرگ و جوانی داریم و بازیکنان خوبی در تیممان داریم. دوباره پیراهن شماره 22 را برتن خواهم کرد. سن سیرو ؟ بی صبرانه منتظرم و نمی توانم صبر کنم. عشق هایی هستند که فراموش نمی شوند. بعد از یک دوره سخت در مادرید، همیشه به فکر بازگشت بودم. واقعا خوشبختم. از اینکه به میلان بازگشته ام خوشحالم . بی نهایت احساس رضایت می کنم. بی صبرانه منتظرم تا در سن سیرو به میدان رفته و بازی کنم. مملو از احساسات هستم. 4 سال برای این لحظات صبر کردم و در نهایت برگشتم

*میلان مقصد و انتخاب اولت بود؟

پانزده روز است که می دانستم که به میلان بازخواهم گشت.این روزها دائما با خودم این شعار را در ذهنم زمزمه می کردم که هواداران می گفتند:« ما اینجا آمده ایم تا گلزنی کاکا را ببینیم.»

*از مبلغ دستمزدت کلی کاستی تا بیایی.نه؟

پول هیچ وقت اولویت من نبوده و یک بار دیگر این را نشان دادم. من هرکار ممکن را انجام دادم تا در رئال مادرید موفق شوم ولی وقتی متوجه شدم که برای من در ترکیب تیم جایی نیست، فهمیدم که باید از تیم بروم

*از نظر فیزیکی شرایطت چطور است؟

از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم. مدتهاست که مصدومیتی نداشته ام و الان انگیزه های زیادی برای بازی کردن دارم. من خیلی با آنچلوتی صحبت کردم و فهمیدم که ایده آل ترین شرایط برای من و برای رئال این است که به اینجا بازگردم. امسال سال مهمی برای من است؛ به علاوه بازیهای جام جهانی هم پیش روست. 

foton

دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, :: 23:2 ::  نويسنده : حمید

کاکا: به خانه بازگشته ام؛ واقعا خوشبختم

ساعت3 نیمه شب دیشب بود که آدریانو گالیانی با پدر کاکا به توافق رسیدو او قراردادی تا سال 2015 را با باشگاه روسونری به امضا خواهد رساند

کاکا حالا بازیکن جدید باشگاه میلان است. ستاره برزیلی به سن سیرو بازخواهد گشت و این انتقال بعد از ساعتها دیدارو مذاکره آدریانو گالیانی نایب رئیس باشگاه میلان با بوسکو لیته، پدر کاکا در شهر مادرید حاصل شد. گفتگوهای این دو نفر دیشب تا ساعت 3 بامداد ادامه یافت و حدود ساعت 3 بود که توافقات نهایی حاصل شد.

صبح امروز باشگاه میلان در وب سایت خود از بازگشت کاکا به باشگاه روسونری خبر داد و حالا کاکا در گفت و گو با اسکای سپورتس گفت:« به خانه بازگشته ام. واقعا خوشبختم. ما تیم بزرگی داریم و مجددا پیراهن شماره 22 میلان را برتن خواهم کرد. سن سیرو ؟ بی صبرانه منتظر هستم.»

کاکا قراردادی 2 ساله را با میلان به امضا خواهد رساند و تا ژوئن سال 2015 در این تیم خواهد بود. البته مشخص نیست که او در طول این دو فصل چه دستمزدی دریافت خواهد کرد. این درحالی است که سران روسونری پیش از انجام توافقات نهایی انتظار داشتند تا کاکا با کاستن از مبلغ دستمزد مد نظرش، نیمی از دستمزدی که از رئال می گرفت را دریافت کند. او سالانه 10 میلیون یورو در رئال مادرید دستمزد می گرفت و حالا به نظر می رسد که سالانه 5 میلیون یورو در میلان دریافت خواهد کرد. او به عنوان بازیکنی آزاد به میلان منتقل شد.

این انتقال در حالی نهایی شد که صبح دیروز سران دو باشگاه میلان و رئال مادرید برسر این انتقال به توافق رسیدند و کاکا درحالی به صورت رایگان به سن سیرو بازگشت که 4سال پیش با قراردادی 67 میلیون یورویی به رئال مادرید منتقل شده بود و حالا رئالی ها با این کار 20 میلیون یورو پس انداز کرده اند؛ چرا که هنوز دو سال دیگر از قرارداد کاکا با رئال باقی مانده بود.

ماتزاری: راضی هستم ولی باید به روند پیشرفتمان ادامه دهیم

سرمربی اینتر براین باور است که تیمش درحال حاضر در اوج است ولی از برخی لحاظ باید پیشرفت کند

والتر ماتزاری سرمربی باتجربه اینتر بعد از برد 0-3 شاگردانش مقابل کاتانیا در گفتگو باخبرنگاران شرکت کرد و دراین صحبتها از شاگردانش خواست تا به روند پیشرفت خود ادامه دهند.

نرآتزوری از دو بازی خود در رقابتهای این فصل سری آ، 6 امتیاز کسب کرده اند و در بازی هفته اول خود نیز موفق شدند تا با نتیجه 0-2 از سد جنوا عبور کنند.

با این وجود سرمربی اسبق ناپولی که حالا هدایت اینتر را در دست دارد به این نکته اشاره کرده که اگر تیمش می خواهد برای قهرمانی در سری آ بجنگد باید به روند پیشرفت خود ادامه دهد.

ماتزاری در صحبت هایی به اسکای ایتالیا گفت:« من راضی هستم ولی باید به روند پیشرفتمان ادامه دهیم. ما هنوز در برخی جایگاه ها مرتکب اشتباهاتی می شویم. باید در برخی لحظات دقیق تر کار کنیم. ما اگر می خواهیم در کورس قهرمانی باشیم، باید همچنان پیشرفت کنیم.»

سرمربی نرآتزوری درتمجید از عملکرد شاگردانش گفت:« جاناتان و یوتو ناگاتومو بازی خیلی خوبی را انجام دادند و تلاش زیادی کردند. کل بازیکنان تیم در مجموع در اوج بودند. تاثیر ناکامی های فصل گذشته هنوز هم روی ذهن بازیکنان ما هست. باید می دیدید که بازیکنان قبل از بازی با سیتادلا چه حالی داشتند. البته الان اعتماد به نفس بازیکنان اینتر درحال افزایش است و کسب پیروزی های متعدد در این زمینه به ما کمک خواهد کرد.»

بازی بعدی اینتر در رقابت های سری آ، یک بازی خانگی مقابل یوونتوس است که روز 15 سپتامبر برگزار می شود.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل