شجاع خليل زاده: اول ميثم روي من خطا كرد/ جاي لگد او هنوز روي بدنم مانده/ پرسپوليس 11 نفره هم بود مي برديمشان

جاي لگدي كه حسيني به من زد هنوز روي بدنم مانده. خطاي او صد در صد اخراج داشت و به نظرم محسن قهرماني بهترين تصميم را گرفت

بازي سپاهان- پرسپوليس حواشي فراواني داشت. خطاي ميثم حسينيروي شجاع خليل زاده باعث شد تا مدافع چپ پرسپوليس از زمين اخراج شود. خيلي ها مي گويند او.ل شجاع روي حسيني خطا كرد  اما خليل زاده در گفتگو با خبرنگار گا نظر ديگري دارد. او مي گويد:« پرسپوليسي ها نظرشان را داده اند اما اول ميثم روي من خطا كرد. اول او مرا گرفت و بعد من . خيلي ها مي گويند ن به حسيني سالتو زدم اما بايد بگويم  نه سالتو زدم و نه هيچ فن ديگري. فوتبال است و از اين درگيري ها پيش مي آيد. باز هم مي گويم اول ميثم روي من خطا كرد و بعد من »

شجاع خليل زاده در ادامه مي گويد:« جاي لگدي كه حسيني به من زد هنوز روي بدنم مانده. خطاي او صد در صد اخراج داشت و به نظرم محسن قهرماني بهترين تصميم را گرفت. »

خليل زاده در جواب پرسپوليسي ها كه به داوري اعتراض كرده اند مي گويد:« باور كنيد اگر داوران پنالتي هاي سپاهان را از اول فصل مي گرفتند الان صدرنشين مطلق بازي ها بوديم. خيلي از پنالتي هاي ما را هم داوران نگرفتند اما هيچ اعتراضي نكرديم. حالا هم پرسپوليسي ها نبايد به داوري اعتراض كنند. فوتبال است و اشتباهات داوري هم جزيي از آن»

پرسپوليسي ها مي گويند به داور باختيم. خليل زاده مي گويد:« محسن قهرماني هيچ نقشي در برد ما نداشت. مطمئن باشيد اگر پرسپوليس 11 نفره هم بود مي برديمشان. البته به دايي احترام مي گذارم. چون او براي اين بازي برنامه داشت اما اخراج حسيني برنامه هاي او را به هم ريخت.