پرس: رونالدو بازیکنی است که صدسال یکبار تکرار می شود؛کاسیاس بهترین دروازه بان تاریخ رئال است

رئیس باشگاه مادریدی به اهمیتی که رونالدو برای تیم مادریدی دارد اشاره کرده و راجع به ایکر کاسیاس صحبت کرده

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در گفت و گوی زنده با برنامه «خوگونس» شبکه لاسکستا شرکت کرد و درمورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

در اینجا می توانید متن صحبت های پرس در این گفت و گو را مطالعه کنید

*خواسته سهامداران: آنچه سهامداران بیش ازهرچیزی از من می خواهند، قهرمانی است. آنها می دانندکه ما شرایط اقتصادی خوبی داریم که تیم را به ثبات رسانده.

*کاسیاس: کاسیاس ازمحبت و اعتماد من برخوردار است. قصدوغرض های بدی وجود دارد که به مسائلی اشاره می کنند که گویا هنوز هم تمام نشده. اینکه من از دست کاسیاس ناراحت هستم، صحت ندارد . گاهی وقتها کسانی که در اطراف ما هستند، به ما کمک نمی کنند.همه ما از داشتن کاسیاس احساس غرور می کنیم. او بهترین دروازه بان تاریخ باشگاه رئال مادرید و اسپانیاست

*تمدیدقرارداد رونالدو: داشتن این فوتبالیست یک افتخار است. بازیکنانی هستند که قرن به قرن ظهور می کنند. مهم است که کریس فوتبالش را در رئال مادرید به پایان ببرد

*صحبتهای اخیر پیکه : من از پیکه خوشم می آید. او مثل همه اشتباه کرده. این خبر صحت ندارد که ما برای خرید بیل، از بانکی کمک خواسته باشیم. ما با منابع خود باشگاه بیل را خریداری کردیم

*باشگاه رئال: تا زمانی که من اینجا هستم، این باشگاه به سهامداران تعلق دارد. زمانی که در سال 2000 به رئال آمدم، این خبر احساس می شد که به سهامی عام تبدیل شود. هیچ کسی نمی تواند باشگاه را مجبور کند و اگر گزینه دیگری وجود نداشته باشید،ما از سهامداران کمک خواهیم خواست

*رسانه ها: سهامداران باشگاه مادریدی احترام زیادی برای رسانه ها قائلندو به آزادی بیان اعتقاد دارند.آنها فقط از رسانه های خشن که دروغ می نویسند ومی خواهند به تیم اسیب بزنند، انتقاد می کنند.نمی توان کلی گویی کرد.چون رسانه ها به ما کمک می کنند تا بتوانیم بگوئیم که چه باشگاهی هستیم و نماینده چه موضوعاتی هستیم

*اوزیل: او به ما گفت که می خواهد از رئال برود. آنچلوتی از او خوشش می آمد ولی اوزیل به آرسنال رفت. هربازیکنی که باما قرارداد دارد فقط وقتی رئال را ترک می کند که خودش بخواهد.

*بنزما: در ماه دسامبر او از رئال جدانخواهد شد.ما از او، موراتا و خسه راضی هستیم. فصل فوق العاده ای انتظار ما رامی کشد. دراین تیم جوانی وعطش قهرمانی وجود دارد. ما تیم فوق العاده ای داریم و سرمربی بزرگی نیز داریم

*انچلوتی: آنچلوتی سرمربی ای است که وقتی بازیکن بود هم استیل خاصی داشت و الان هم همین استیل را به عنوان یک سرمربی داراست: تلاش برای موفقیت و ارائه بازیهای تماشایی. او برای موفقیت در رئال مادرید آماده است

*مورینیو: برای او بهترین ها را آرزو می کنم. او به ما کمک کرد تا یک گام رو به جلوی بزرگ برداریم. من حتی یک کلمه به جز تشکر از کارهای مورینیو، برزبان نمی آورم

*بحث کاسیاس- دیگو لوپس: تمام ما سهامداران باشگاه به تمام بازیکنان تیممان افتخار می کنیم. نظرات مختلفی وجود دارد ولی ما تا پای مرگ با هم متحدیم. سهامداران باشگاه رئال مادرید به خاطر تاریخچه بالای باشگاه واقعا از تیم توقعات زیادی دارند

*لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی): رقابتهای اروپایی برای ما خیلی مهم است. این تورنمنتی است که انگیزه های زیادی برای تکرار قهرمانی هایمان در آن داریم.