با این تغییرات، هم گل‌های خورده سپاهان کمتر شده و هم احسان حاج‌صفی به پست دلخواه خود بازگشته و در این پست می‌درخشد

پس از جدایی جباری از سپاهان، زلاتکو کرانچار، پست احسان حاج‌صفی را از دفاع چپ به هافبک نفوذی و طراح تغییر داد و با این تغییر، پیش‌بینی می‌شد که ایران‌نژاد جای او را در دفاع چپ بگیرد.
این تغییر، در بازی داماش اعمال شد اما سپاهان در آن دیدار هم عملکرد خوبی در خط دفاعی نداشت و حتی نزدیک بود بیش از یک گل هم دریافت کند.
پس از آن دیدار، سرمربی زردپوشان تصمیم به استفاده از علی احمدی در پست دفاع چپ گرفت؛ دیدار با راه‌آهن اولین محک احمدی در دفاع چپ بود که اتفاقاً سپاهان در آن بازی هم در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و هم توانست موقعیت‌های خوبی را خلق کند.
دیدار با استقلال خوزستان و پرسپولیس نیز دیدارهای بعدی بودند که علی احمدی سمت چپ سپاهان قرار گرفت و توانست جلوی بار حملات تیم حریف را بگیرد. 
به نقل از ایمنا, احمدی که مشخصاً اجازه‌ی نفوذ کمتری دارد، در هنگام حملات سپاهان در خط دفاعی می‌ماند و به همراه هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده، خط دفاعی ۳ نفره‌ای را تشکیل می‌دهند تا در هنگام ضدحملات حریف، بتوانند آن‌ را خنثی کنند. در طرف مقابل اما، حمودی آزادانه‌تر نفوذ می‌کند تا بیشتر حملات سپاهان از سمت راست پی‌ریزی شود.
با این تغییرات، هم گل‌های خورده سپاهان کمتر شده و هم احسان حاج‌صفی به پست دلخواه خود بازگشته و در این پست می‌درخشد. باید منتظر ماند و دید آیا این تغییرات تا آخر فصل باقی می‌ماند یا خیر؟