رضا عنایتی:پیش معین روسفید شدم / تا حالا یک قران نگرفته ایم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

رضا عنایتی:پیش معین روسفید شدم / تا حالا یک قران نگرفته ایم / به بچه ها گفتم یک نیمه وقت دارید برای اینکه سرتان را بالا بگیرید

معین وارد 13 سالگی می‌شود و صددرصد می‌خواهد فوتبالیست شود. استعدادش هم را دارد و می‌خواهد در پست فوروارد موفق شود ...او کپی خودم است.

مهاجم گلزن صبا و فوتبال ایران نشان داد که او هنوز در گلزنی یکی از بهترین‌هاست  مصاحبه سایت گل با رضا عنایتی بعد از یک روز عالی را بخوانید: 
راه آهن را بردید و صبا می‌تواند این برد را مدیون شما باشد؟
بازی بدی نبود وقتی می‌بردیم همه چیز خوب است و همه چیز آرام و این موضوع نقطه ضعف‌ها را پوشش می‌دهد. ما در نیمه اول دست و پاچه بودیم و همین باعث شد عقب بیفتیم. جمع و جور کردن بازیکنان جوان خیلی سخت است اما در نیمه با صحبت‌های حاجی و خود من که با آنها صحبت کردم کمی تکان خوردند در رختکن هنگامی که دیدم بازیکن‌ها سرهایشان پایین است به آنها گفتم که 45 دقیقه فرصت داریم که سرهایمان را بالا بگیریم. باید بگویم در نیمه دوم با راه آهن یکی ازبهترین بازی‌هایمان را در طول فصل انجام دادیم. بچه‌ها خیلی خوب بودند و با جان و دل بازی کردند و باعث شد که بازی را ببریم.
ابراهیم‌زاده گفته پولی که عنایتی می‌گیرد حلالش باشد؟
ایشان لطف دارد و من هم باید بگویم که ابراهیم‌زاده هم مربی بزرگ و خوب است و پولی که می‌گیرد حلال است چرا که از لحاظ فنی همیشه در تیم‌هایی که هست تاثیر می‌گذارد و همین باعث می‌شود که تیم‌های او بازی‌ها را باکیفیت بازی کنند.
با تمام این حرف‌ها باید بگویم گل‌های تو ممکن است باعث اخراج ابراهیم‌زاده از راه‌آهن شود نظرت چیست؟
متاسفم اگر این اتفاق بیفتد اما باید بگویم فوتبال حرفه‌ای است و دو رو دارد. سخت می‌شود باور کرد و سخت می‌شود فراموش کرد. منصور ابراهیم‌زاده مربی خوبی است و زحمت می‌کشد من مطمئنا که راه آهن را از بحران خارج می‌کند.
مشکلات مالی صبا به کجا کشید؟
یک مدیرعامل داریم که خیلی تنها اما صداقت دارد و می‌شود روی حرف‌هایش حساب کرد. امید وارم مسوولان شهر کمک کنند چرا که بچه‌ها تا الان یک قران هم نگرفته‌اند البته امروز آقای کشوری آمد و حرف زد و گفت در این سه، چهار روز شرایط مالی خوب می‌شود. امیدوارم مسوولان به تیم صبای شهر قم، تاکید می‌کنم به تیم صبای قم کمک کنند.
از گل‌هایی که زدی بگو؟
وقتی گلی زده می‌شود ثمره تلاش بچه‌هاست دو تا موقعیت گیر من آمد و منون خدا هستم که به من لطف دارد و باعث شد گلزنی کنم. باید بگویم مجموعه همدلی داریم که این خیلی به ما کمک می‌کند.
پسرت هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی پدر را می‌دید. گویا تشویق‌های او تاثیرگذار بوده است؟
بله پسرم معین در اردو بود و من هم این گل‌ها را تقدیم به او می‌کنم چرا که معین خیلی روی من حساس است و علاوه بر تشویق، تعصب دارد و من خوشحالم که پیش معین رو سفید شدم.
پسرت چند ساله است و آیا می‌خواهد راه پدر را ادامه دهد؟
معین وارد 13 سالگی می‌شود و صددرصد می‌خواهد فوتبالیست شود. استعدادش هم را دارد و می‌خواهد در پست فوروارد موفق شود ...او کپی خودم است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل