GUNEY  در گسترش فولاد!

چهره داداش وند شباهت زيادي به بوگرا گلسوي بازيگر تركيه اي اين سريال دارد و جالب اينكه ژست او در اين عكس به ژست گوني در آنونس اين سريال كلاملا شبيه است.

سايت باشگاه گسترش فولاد كه فعاليت هاي جالبي از جمله طراحي پوستر براي هر بازي اين تيم و انتشار پوسترهاي اعضاي اين تيم را در اين فصل به شكل جالبي انجام داده و پيگيري مي كند در حركتي جالب مصاحبه اي از بهنام داداش وند يكي از بازيكنانش روي خروجي اش قرار داده  كه عكس مربوط به اين مصاحبه  خيلي ها را به ياد  سريال كوزي گوني و  كاراكتر  GUNEY  مي اندازد.چهره داداش وند شباهت زيادي به بوگرا گلسوي بازيگر تركيه اي اين سريال دارد و جالب اينكه ژست او در اين عكس به ژست گوني در آنونس اين سريال كلاملا شبيه است.

اين هم از مصاحبه GUNEY   گسترش فولادي ها:

داداش وند درباره برد اخير تيمش مقابل ذوب آهن مي گويد:«همان طور که مربیان تیم پیش از بازی گفته بودند هدف ما در این دیدار پیروزی بود و با نیت کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودیم و کادر فنی برای تمامی دقایق بازی برنامه داشت و هدف اول در نیمه اول، گل نخوردن و بعد از ان استفاده بهینه از موقعیت‌هایمان بود که خوشبختانه با همت و تلاش بازیکنان به هدف مان رسیدیم.»

 وي درباره تيم خودش مي گويد:«همه در این 10 هفته گذشته شاهد بوده‌اند که تیم ما بهترین بازی‌ها را ارایه داده است و تعداد موقعیت‌هایی که ما در مقابل حریفان مان به دست آورده‌ایم، هیچ تیم دیگری نداشته است، ما فقط در ضربات آخر کمی بدشانسی آوردیم و اگر این بدشانسی‌ها نبود ما اکنون جزو پنج تیم بالایی جدول بودیم.»

 داداش وند در خصوص هوادران تبريزي هم مي گويد:«خیلی از بازیکنان و کادر فنی و اعضای باشگاه در این خصوص حرف زده‌اند و حرف من هم همان است. ما برای موفقیت به حمایت هوادارن نیاز داریم. بیش از 70درصد تیم ما بومی و آذری زبان هستند. جوانانی که عشق به شهر و مردمشان، اولین و مهم‌ترین انگیزه آنان است، از این رو، به نظر من هوادارن هم باید از تیم و جوانان خودشان بیش از این حمایت کنند. مطمئن باشید با حمایت هواداران موفق‌تر از پیش خواهیم بود، هماگونه در بازی گذشته که استقبال به نسبت خوبی از ما شده بود، شاهد بودند که حضور هوادار چقدر تأثیر گذار است.»

 اين بازيكن گسترش فولاد دوستندارد تا در باره جايگاه نهايي تيمش در جدول پيش بيني كند:«من پیش بینی نمی‌کنم. همان طور که حاج رسول گفته‌اند هدف ما قرار گرفتن در نیمه بالای جدول است و به نظر من هم ان شاء ... با این روند جزو تیم‌های پنجم تا هفتم خواهیم بود.»

 وي درپايان مي گويد:«من تاکنون با بیش از 12، 13 مربی در تیم‌های مختلف کار کرده‌ام ولی تاکنون مربی به جرأت آقای خطیبی نداشته‌ام. انگیزه و اعتمادی به نفسی که حاج رسول در بین بازیکنان ایجاد کرده بی نظیر است. ایشان برای همه لحظات و موقعیت‌های بازی برنامه دارند. از ضربات شروع دروازه بان تا کرنر و اوت و غیره ... و این موضوع برای بازیکنان جوان بسیار جالب و قابل توجه است و به همین خاطر و از بابت اعتماد آقای خطیبی به جوانان تشکر می‌کنم.»