چلسی - فولام : بازگشت بازنده ها به جزیره
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 9:58 ::  نويسنده : حمید

Manager Jose Mourinho of Chelsea

پسران مورینیو در حالی از شکست عجیب خانگی برابر باسل در لیگ قهرمانان به لیگ برتر جزیره بازمی گردند که موفق نشده اند از 21 آگوست به بعد در هیچ رقابتی به پیروزی برسند.

قطعا انگیزه چلسی در مصاف شنبه عصر برابر فولام پایان دادن به آمار بد چهار بازی بدون پیروزی اش خواهد بود،زمانی که دو تیم شنبه عصر در استمفوردبریج از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر جزیره به جدال هم می روند.

رقابت بین این دو تیم غرب لندنی یک دیدار درگیرانه خواهد بود در حالی که چلسی از پنج مصاف اخیرش در لیگ برابر شاگردان مارتین یول تنها یک بار به پیروزی رسیده.

از طرفی قهرمان فصل گذشته یورو لیگ چهارشنبه شب برابر باسل از هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان در لندن تن به شکست تلخی داد تا رقابت های این فصل برای آنها به بدترین شکل ممکن شروع شود.آن بازی با پیروزی 2-1 به سود باسل سوئیس به پایان رسید.

ساموئل اتوئو خرید جدید آبی های لندن نتوانسته در دو بازی اخیرش درخشش لازم را داشته باشد پس از اینکه او در تابستان آنژی ماخاچ قلعه را به مقصد چلسی و لیگ برتر جزیره ترک کرد در حالی که فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی چلسی نیز هنوز در آمادگی کاملش نیست.

گری کیهیل مدافع چلسی در آستانه این دیدار مهم از هفته پنجم لیگ برتر جزیره در صحبت هایی گفت که از آمار ضعیف تیمش با خبر بوده اما علاقه ای ندارد این موضوع یک بحران شناخته شود.

پسران مورینیو 62 بازی است که در رقابت های لیگ برتر جزیره در استمفوردبریج تن به شکست نداده اند  و با وجود اینکه چلسی برابر فولام آمار چندان خوبی نداشته . اما پسران مارتین یول نیز در بدترین فرم خود به سر می برند.

آنها پس از پیروزی 1-0 روز نخست این رقابت ها در ساندرلند نتوانسته اند به پیروزی برسد و در حال حاضر رتبه چهاردهم لیگ را به خود اختصاص داده اند.

فولام امیدوار بود شنبه گذشته در مصاف خانگی اش برابر وستبروم بتواند به هر سه امتیاز خانگی این دیدار برسد اما موفق نشدند همانطور که ضربه سر گرت مک آئولی در دقایق پایانی بازی را برای تیم میهمان به تساوی کشاند.آن بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیمیتار برباتوف نتوانسته در چهار بازی اخیرش در لیگ برتر گلزنی کند در حالی که دارن بنت خرید قرضی فولام تنها یک بار در ترکیب اصلی به میدان رفته.

به نظر می رسد بنت از بند مصدومیت همسترینگ اش رهایی یافته اما برباتوف که در جریان دیدار برابر وست بروم آسیب دید در حال حاضر حضورش برای بازی شنبه عصر هنوز مشخص نیست.

از دیگر بازیکنان مصدوم فولام می توان به برایان رویز مهاجم ،مارتین استکلنبرگ دروازه بان ،آرون هیوز مدافع و متیو بریجیس اشاره کرد که به احتمال فراوان این بازی را از دست خواهند داد

چلسی تقریبا تیمی کامل در اختیار دارد و امیدوارست شنبه عصر در مصاف با فولام به رکورد 14 بازی بدون شکست در لیگ برابر این تیم همچنان ادامه دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل