رایو وایکانو - بارسلونا : یک گام تا 17 بازی متوالی بدون شکست در لیگ
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

LIONEL MESSI BARCELONA AJAX UCL 09182013

جوردی آلبا و کارلس پویول برای این بازی در دسترس نیستند اما احتمالا کاتالان ها در مصاف با تیم پایتخت نشین مشکلی از بابت دفاعی نخواهند داشت

شنبه شب جایی که  بارسلونا از هفته پنجم رقابت های لالیگا برای مصاف با رایو وایکانو به مادرید سفر خواهد کرد و امیدوارند بتوانند با کسب پیروزی در پایتخت اسپانیا به رکورد 17 بازی متوالی بدون شکست در رقابت های لالیگا برسند.

پسران جراردو مارتینو با کسب 12 امتیاز از هر چهار بازی نخست لیگ و 14 بار گلزنی شروع فوق العاده ای در رقابت های این فصل لالیگا داشته اند.

بارسا مدافع عنوان قهرمانی به همراه اتلتیکو مادرید در صدر جدول رده بندی لیگ قرار گرفته اند و برابر تیم دیگری از مادرید قرار می گیرند که از سال 2002 به بعد هرگز موفق به پیروزی برابر بارسلونا نشده اند.

بارسلونا فصل گذشته برابر رایو وایکانو هر دو دیدار رفت و برگشت خود در رقابت های لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت.آنها ابتدا در اکتبر 2012 در رایو با حساب 5-0 به برتری رسیدند پیش از اینکه موفق شوند در ماه مارس در نوکمپ به پیروزی 3-1 برابر این تیم پایتخت نشین برسند.

همچنین سفر بارسلونا به ورزشگاه کامپو دی فوتبول دی وایکاس در فصل 12-2011 با پیروزی 7-0 بارسلونا به پایان رسید.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاف فصل گذشته با این تیم 4 بار گلزنی کرد و  در حال حاضر به نظر می رسد این مهاجم با تجربه در فرم بسیار خوبی به سرمی برد.او بیست و چهارمین هت تریک اش را برابر آژاکس چهارشنبه شب انجام داد،جایی که دو تیم برای نخستین بار در تاریخ رقابت های خود در نوکمپ به مصاف هم رفتند.

مسی که این فصل در سه بازی لیگ 6 گل زده احتمالا همانطور که انتظار می رود یک بار دیگر نقش بزرگی در موفقیت بارسلونا خواهد داشت اما پسران مارتینو برای این بازی جوردی آلبا را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اختیار ندارند.

کارلس پویول در آستانه بازگشت به آمادگی کامل بوده اما به نظر می رسد بازی شنبه شب برای بازگشت او به میادین کمی زود باشد در حالی که ایبراهیم آفلای نیز به این بازی نمی رسد.

در عین حال رایو وایکانو این فصل از رقابت های لالیگا را بسیار ضعیف شروع کرده ،آنها در چهار بازی این فصل تنها یک بار موفق به طعم چشیدن پیروزی شده اند.

آن پیروزی در روز نخست رقابت ها برابر الچه تیم تازه صعود کرده به رقابت های لالیگا کسب شد اما پس از آن پیروزی پسران پاکو خیمنس که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده هشتم به کارشان پایان داده بوند در سه بازی اخیر 12 گل از حریفانشان دریافت کرده اند.

لاس بانگورا مهاجم رایو در جریان شکست برابر لوانته از زمین مسابقه اخراج شد؛ بنابراین او نمی تواند در بازی شنبه شب برابر بارسلونا تیمش را همراهی کند.نری کاستیو حضورش هنوز مشخص نیست در حالی که لاگو فالکه و خوسه کارلوس هر دو از جمله بازیکنان مصدوم بلند مدت وایکانو محسوب می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل