شالکه - بایرن مونیخ : نبرد برادران در ولتینس آرنا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, :: 9:15 ::  نويسنده : حمید

KEVIN-PRINCE BOATENG SCHALKE BUKAREST CHAMPIONS LEAGUE

دو تیم بایرن و شالکه شنبه شب در جدالی تماشایی در ورزشگاه شهر گلزن کرشن به مصاف هم می روند جایی که رویارویی برداران بوآتنگ را شاهد خواهیم بود

پس از وقفه  ای کوتاه به دلیل رقابت های لیگ قهرمانان در بازگشت به رقابت های بوندس لیگا تو تیم بایرن و شالکه از هفته ششم به مصاف هم خواهند رفت.دو تیم امیدوارند بتوانند نتیجه ای خوبی که در اروپا کسب کردند در رقابت های داخلی با کسب این سه امتیاز حیانی در لیگ بردشان را تکمیل کنند.

شالکه شروع رقابت ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از گروه بی با یک پیروزی 3-0 برابر استوابخارست آغاز کرد در حالی بایرنی ها نیز موفق شدند در نتیجه ای مشابه به مانند شالکه با حساب 3-0 از سد زسکا مسکو روسیه عبور کنند.

 



برای بایرن هر چند که باستین شواین اشتایگر ظاهرا از بند مصدومیت رهایی یافته اما بسیار بعید است که بتواند در بازی شنبه شب برابر شالکه به میادین بازگردد اما از نکات جالب این بازی می توان به رویایی دو بردار یعنی کوین پرینس بوآتنگ و ژروم بوآتنگ اشاره کرد پس از آنکه کوین پرینس در تابستان امسال میلان را به مقصد شالکه ترک کرد.

هر چند که این دو برادر پیش از این در دیدارهای بین المللی در قالب دو تیم ملی غنا و آلمان برابر هم قرار گرفته بودند اما این نخستین باری است  که در یک نبرد حساس بوندس لیگا برابر هم بازی خواهند کرد در حالی که همانطور که این دو بازیکن اعلام کرد در طول 90 دقیقه بازی رابطه ای خانوداگی آنها به هیچ وجه در نظر گرفته نخواهد شد.

انتظار می رود تا این دو بازیکن سیه چرده که یکی هافبک و دیگری مدافع بوده در پایان بازی به منظور احترام و رسم همیشگی پیراهن های خود را با یکدیگر عوض کنند

دو تیم در شش مصاف اخیرشان که به مصاف هم رفتند بایرن موفق به کسب پیروزی شده و در مجموع بازی ها 19 بار موفق به گلزنی شده اند در حالی که شالکه تنها 1 گل زده.

بایرن مونیخ که با دو امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند صدرنشین در تعقیب این تیم است به هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد تا فاصله اش با پیروزی احتمالی دورتموندی ها در خانه نورنبرگ بیشتر نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644