غیبت مشکوک مسلمان / شعارعلیه بازیکنی که در لیست 18 نفره نبود

حواشی دیدار گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن که با دو گل به سود کیزبان به پایان رسید ، به شرح زیر است:

* محسن مسلمان پس از رهایی از بند مصدومیت در این دیدار از ابتدا برای ذوب آهن به میدان می‌رفت. او هفته گذشته با وجود اینکه چند روز بود به تمرینات بازگشته بود در ترکیب ۱۸ نفره مقابل استقلال قرار نگرفته بود.
* نسبت به بازی گذشته در ترکیب اولیه ذوب آهن مسلمان به جای عرب بازی می‌کرد. البته عرب در تمرین امروز مصدوم شده بود تا لوکا در آستانه بازی بدشانسی بیاورد.
* کارگردان تلویزیونی این دیدار مدام تصاویر حاشیه ای مثل تماشاگران و مربیان را نشان می‌داد و گاهی اوقات با پخش این تصاویر از جریان بازی غافل می‌شد.
* در جایگاه رو به روی ورزشگاه یادگار امام(ره) با توجه به اینکه آفتاب بود هیچ تماشاگری ننشسته بود و تماشاگران پشت نیمکت‌های دو تیم نشسته بودند.
* تماشاگران تبریزی شعارهایی علیه مسلمان، بازیکن ذوب آهن سر دادند، او فصل گذشته نیز با تماشاگران تراکتورسازی مشکل داشت.
* مرتضی تبریزی، مهاجم ذوب آهن در اواسط نیمه اول با مصدومیت نسبتاً شدیدی مواجه شد و از زمین مسابقه به بیرون رفت.
* در حالی که ذوب آهن در هنگام مصدومیت تبریزی با یک گل از میزبان خود عقب بود، بوناچیچ ترجیح داد علیرضا محمد که یک مدافع راست است را به جای او به زمین آورد.
* در اواخر نیمه اول کادر فنی تیم تبریزی روی یک صحنه که داور خطای سپهر حیدری روی بایرامی را به زعم آنها نگرفته بود اعتراضات شدیدی داشتند که با تذکر داور مواجه شدند.
* سینا عشوری با کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد ۳ اخطاره شد و دیدار حساس هفته بعد برابر سپاهان را از دست داد. او پس از دریافت کارت زرد هم مشخص بود ناراحت است.
* تعداد دقیق تماشاگران این بازی ۲۵۶۴ اعلام شد.
* دو گل گسترش فولاد روی ضربه سنگین رسول علیزاده به شکلی مشابه به ثمر رسید تا تماشاگران گسترش فولاد پس از گل دوم به علیزاده لقب "رسول آر پی جی زن" را بدهند!
* رسول علیزاده پس از به ثمر رساندن گل دوم پیراهن خود را در آورد که موجب شد داور به او کارت زرد نشان دهد.
*  میلان میاتوویچ روی هر دو گلی که ذوب آهن دریافت کرد مقصر بود و جاگیری بدی داشت.
* در حالی که ۳ دقیقه تا پایان بازی زمان مانده بود تصاویر بازی قطع شد و شبکه سهند تبریز به پخش اذان پرداخت. همین امر نیز باعث شد تا ارسال تصاویر برای شبکه اصفهان هم قطع شود.