والدس: می خواهم با قهرمانی در چمپیونزلیگ از بارسا جدا شوم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : حمید

والدس: می خواهم با قهرمانی در چمپیونزلیگ از بارسا جدا شوم

این ملی پوش اسپانیایی که قصد دارد در پایان این فصل از بارسا جدا شود، با مهار یک پنالتی در دیدار دیشب، در پیروزی 4-0 تیمش مقابل آژاکس درخشان ظاهر شد

 ویکتور والدس،دروازه بان بارسا، معتقد است که قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ، می تواند پایانی فوق العاده برای دوران حرفه ای اش در این باشگاه کاتالانی باشد.

 

این ملی پوش اسپانیایی که قصد دارد در پایان این فصل از بارسا جدا شود، با مهار یک پنالتی در دیدار دیشب، در پیروزی 4-0 تیمش مقابل آژاکس در اولین دیدار از فصل جدید لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شد.

 

والدس 31 ساله امیدوار است که پایانی رویایی در نوکمپ داشته باشد و از هواداران باشگاه به خاطر حمایت های شان تشکر کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" قهرمانی در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ اهمیت زیادی برای من دارد؛ زیرا می دانم که این آخرین فصل حضورم در بارساست.

 

ما مقابل آژاکس به خوبی دفاع کردیم و من هم در درون دروازه عملکرد خوبی داشتم. رسیدن به پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود.

 

از هواداران به خاطر حمایت های شان تشکر می کنم. لحظات خوبی را سپری می کنم اما نمی دانم این بهترین روزهای دوران حرفه ای ام هست یا نه."

 

والدس همچنین با توجه به دو دیدار اخیر مقابل سویا و آژاکس، تایید کرد که تیم های حریف مقابل بارسا نمایش های هجومی تری نسبت به قبل ارائه می دهند.

 

" تیم های حریف هم بازی خودشان را به نمایش می گذارند و ما باید برای آنها احترام قائل باشیم. آژاکس خوب بازی کرد و همین طور سویا. تیم های حریف به اینجا می آیند و موقعیت های بیشتری ایجاد می کنند."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل