اسکار: چلسی باید در دیدار بعدی اش در چمپیونزلیگ پیروز شود

شکست مقابل بازل، اولین شکست خانگی چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک دهه گذشته است.

اسکار، هافبک چلسی، معتقد است که پس از شکست شب گذشته مقابل بازل، باید حتما در دیدار بعدی مقابل استوا بخارست به پیروزی برسد.

شکست مقابل بازل، اولین شکست خانگی چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک دهه گذشته است.

شاگردان مورینیو دو هفته دیگر مقابل حریف رومانیایی قرار خواهند گرفت و اسکار اعلام کرد که باید از این دیدار، برای جبران شکست برابر بازل استفاده کنند.

او به خبرنگاران گفت:" شکست بدی بود اما فکر می کنم که ما خوب بازی کردیم. در نیمه اول، ما خوب بازی کردیم و نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم. گل آنها باعث متزلزل شدن تیم ما بود و آنها توانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند.

ما باید در دور بعدی این این شکست را جبران کنند."

ویلیان، ستاره جدید چلسی، هم که در دیدار دیشب اولین بازی اش را برای آبی ها انجام داد، از این شکست ابراز ناامید کرد و گفت:"  به عنوان اولین بازی خوب بود اما می توانست بهتر باشد اگر ما به پیروزی می رسیدیم. اکنون باید سرمان را بالا بگیریم و تلاش کنیم در دیدار بعدی به پیروزی برسیم.

در اولین بازی ها همیشه کمی عصبی هستید اما فکر می کنم می توانم بازی خودم را ارائه بدهم.
می دانم می توانم هر روز بهتر شوم. نباید توقف کنم. من همیشه تلاش می کنم تا به پیش بروم؛ این چیزی است که من می خواهم. باید این را در هر دیدار نشان بدهم؛ در هر جلسه تمرینی. تا به این ترتیب، مورینیو به من اعتقاد پیدا کند."