ملوان در جنگ با لشگر شمال / این 5 تا رو داشته باش!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : حمید

مهرداد اولادی که تجربه تلخی پس از ترک ملوان در لیگ یازدهم داشت، حالا جایگاه خود در تیم ملی را به واسطه عدم حضور در ترکیب ثابت نفت در خطر می بیند.

ملوان در جنگ با لشگر شمال / این 5 تا رو داشته باش!
دیدار فردای ملوان و نفت تهران پنج چهره ویژه برای ملوانی ها دارد: پویا نزهتی، مهرداد اولادی، سوشا مکانی، حسین ابراهیمی و محمد امین حاج محمدی. پویای آتیش پاره که اهل بخش لیچاه لشت نشا از توابع رشت است بعد از پنج سال حضور در سن سیروس به سکوهای نفتی تهران کوچ کرد. 
پویا که مانند بقیه بازیکنان ملوان در لیگ دوازدهم نتوانست بخش زیادی از مبلغ قرارداد خود را از حسین هدایتی دریافت کند! حالا در پایتخت سر ماه حقوق خود را می گیرد اما یحیی گل محمدی اعتقادی به فیکس بازی کردن او ندارد.
 مهرداد اولادی، بازیکن همچنان محبوب هواداران ملوان هر زمان این تیم را ترک کرده، هم خودش و هم هواداران قوی سپید افسوس خورده اند. این مهاجم قائمشهری بهترین فصول بازیگری خود را در ملوان سپری کرد و به تیم ملی نیز رسید، مهرداد که تجربه تلخی پس از ترک ملوان در لیگ یازدهم داشت، حالا جایگاه خود در تیم ملی را به واسطه عدم حضور در ترکیب ثابت نفت در خطر می بیند.
 حسین ابراهیمی اهل آستانه اشرفیه و یکی از بازیکنان محبوب هواداران داماش است. تقابل ابراهیمی که در لیگ های نهم و دهم برای ملوان بازی کرده است بابازیکنان این تیم در عصر فردا در نوع خود جالب توجه است. البته با توجه به هم پست بودن ابراهیمی و نزهتی، به نظر می رسد یکی از این دو نفر برای نفت بازی کنند. 
چهره چهارم سوشا مکانی انزلیچی است، شاید خیلی از علاقه مندان فوتبال ندانند مکانی در تیم نوجوانان استقلال انزلی با مازیار زارع و جلال رافخایی همبازی بوده است، سوشا که با یحیی گل محمدی، مربی آینده دار فوتبال کشورمان به مشکل برخورد کرده ، شانسی برای بازی مقابل همشهریانش ندارد. البته محمد امین حاج محمدی که دو سال سربازی خود را در ملوان گذراند و یک سکونشین مطلق در جمع سپید پوشان بود هم در فهرست ملوانی های سابق که حالا در نفت تهران توپ می زنند قرار می گیرد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل