ونگر: این برد را با صبوری و تجربه به دست آوردیم؛در ابتدای بازی کمی ترسیده بودیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

ونگر: این برد را با صبوری و تجربه به دست آوردیم؛در ابتدای بازی کمی ترسیده بودیم

سرمربی توپچی ها از روند پیشرفت تیمش راضی است. شاگردان ونگر4شنبه شب در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فرانسه مقابل مارسی به پیروزی رسیدند

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال در صحبت هایی به تمجید از عملکرد خاص و ویژه شاگردانش پرداخت. آرسنال دیشب موفق شد تا در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه المپیک مارسی به پیروزی 1-2 دست بیابد.

گلهای تئو والکات و آرون رمزی سه امتیاز بازی را به حساب توپچی ها واریز کردند.

این برد باعث شد تا رکورد بردهای خارج از خانه تیم ونگر در اروپا به 10 برد متوالی برسد و او که در سال 2006 آرسنال را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود، حالا به تمجید از عملکرد صبورانه تیمش پرداخته.

ونگر در صحبت هایی به اسکای سپورتس گفت:« آن طور که آمارها نشان می دهد، به نظر می رسد که از نظر تدافعی به ثبات بیشتری رسیده ایم. برای ما مهم بود که در خارج از خانه گل اول را نخوریم. مارسی در نیمه اول عملکرد فوق العاده ای داشت. ما کمی ترسیده بودیم ولی درنیمه دوم پیشرفت کردیم و از فرصتهای خوبی که در جریان بازی  برایمان رخ می داد،نهایت بهره را بردیم. این برد را با صبوری و تجربه به دست آوردیم.»

ونگر در ادامه صحبت هایش گفت:« تمام بازیکنان ما بازیکنانی هستند که می توانند کارهای ویژه ای انجام بدهند. من می دانستم که این بازی می تواند بازی سختی باشد. مارسی هواداران پرهیجان و بازیکنان با کیفیتی دارد وتیم خوبی است.»

گل رمزی در این بازی، به منزله پنجمین گل او در هفت حضور اخیرش در ترکیب ارسنال بود. به نظر می رسد که این ستاره 22 ساله آینده درخشانی داشته باشد.

خود رمزی در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« این برد برای ما حیاتی بود. ما در گروه سختی هستیم و مهم بود تا بتوانیم شروع خوبی داشته و به سه امتیاز بازی برسیم. من خوشحالم که بازی می کنم . با اعتماد به نفس تمام هم بازی می کنم و درجایگاه خودم جا افتاده ام. به نظر من الان مهم این است که به حرکتمان دراین مسیر ادامه دهیم. عملکرد بازیهای خارج از خانه ما خیلی خوب بوده و امیدواریم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل