حنیف در صحنه گل بوریرام مرتکب اشتباهی سهوی شد و من می ترسیدم که این بازیکن در ادامه بازی روحیه اش را ببازد و خوشحال شدم که توانست گل زیبایی که به ثمر برساند

منصور پورحیدری ، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در خصوص پیروزی امشب آبی پوشان مقابل نماینده تایلند به " گل "  گفت : ما از مدتها قبل و در جلساتی که با کادر فنی داشتیم ، این پیش بینی را کرده بودیم که برای بازی برگشت مقابل بوریرام ، نیمه نخست را به مدارا گذرانده و از نیمه دوم بازی خیمه تهاجمی تیم را در نیمه زمین حریف باز کنیم که من خوشحالم با همین برنامه نیز موفق شدیم حریف را به قولی آچمز کرده و راه را برای هنرنمایی آنها در میدان ببندیم ، منتها مشکلی که در این میان وجودداشت ، حفظ توپ کم بچه ها در نیمه اول بازی بود که به تایلندی ها مجال گلزنی داد و ا نیز با مدافعان سرزن و بلند قامتی که در ترکیب داریم اصلا فکرش را هم نمی کردیم که از این راه درازه را باز شده ببینیم .
این پیشکسوت استقلال ادامه داد : در مجموع اعتقاد من بر این است که ما از حزیف دز بیشتردقایق بازی سرتر بودیم و بازی قغالبی را ارائه دادیمو خوشحال هستم که در آخر نیز توانستیم با پیروزی شیرین دل هواداران استقلال و مردم خوب ایران را شاد کنیم.
وی با اشاره به گلزنی عمران زاده در این دیدار افزود : حنیف در صحنه گل بوریرام مرتکب اشتباهی سهوی شد و من می ترسیدم که این بازیکن در ادامه بازی روحیه اش را ببازد و خوشحال شدم که توانست با گل زیبایی که به ثمر رساند نقش خوب خود را در زمین تکمیل کند .
پورحیدر همچنین با اشاره به بازی حساس استقلال مقابل تیم اف سی سئول کره جنوبی در بازی دور بعد خاطر نشان کرد : ما از قبل وقتی با کادر فنی هم که جلساتی را داشتیم بیشتر تمایلمان به این بود که اگر تیم تایلندی را حذف کردیم به نماینده کره برخورد کنیم ، نه اعراب . چرا که همیشه عبرها با سبک بازی ضد روانی خود فوتبلا ختپالص را در مقابل تیم های ایرانی ارائه نمی دهند  و از این جهت خوب شد که به تیم سئولی برخورد کردیم .
وی افزود : بچه ها از صبح فردا که به کشور کره بورند ، چند روزی فرصت دارند که بتوانند با ریکاوری خوب و همچنین بازبینی فیلم بازی های تیم کره ای نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی رصد کرده و تدابیر لازم را برای این بازی بیندیشند.
پورحیدری درادامه با ابراز امیدواری از دیدارهفته اخیر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با صالحی امیری ، سرپرست وزارت ورزش و بحث مسائل مالی استقلال گفت : با نشستی که درهفته گذشته با آقای امیری ، سرپرست وزارت ورزش و جوانان داشتیم ، من ایشان را فردی منطقی و آشنا به مشکلات ورزش دیدم و اکنون نیز امیدوارم با حسن نظرایشان و همکاران شان در مجموعه وزارتخانه نگاه ویژه ای هم به استقلال شود تا ان شا الله شاهد قهرمانی پرافتخار دیگری برای نام ایران در قاره آسیا شده و مردم را شاد کنیم