میلان - سلتیک: افتتاحیه گروه هشتم در غیاب الشعراوی و کاکا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : حمید

Stephan El Shaarawy - Milan

پسران ماکس آلگری چهارشنبه شب با بحرانی از مصدومیت به میزبانی سلتیک خواهند رفت.

چهارشنبه شب رقابت لیگ قهرمانان اروپا وارد هفته نخستش خواهد شد ؛ جایی که میلان در سن سیرو به میزبانی سلتیک می رود اما آنها مجبورند ابتدا با مشکل مصدومیت در رختکن خود دست و پنجه نرم کنند.

قهرمان هفت دوره ی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بازیکنان مهمی چون ایگناتسیو آباته،ماتیا دی شیلیو ،سیلوستره ،بونرا، پاتزینی ،الشعراوی و کاکا را در اختیار نخواهد داشت.

شرایط زمانی بدتر می شود که به این لیست بازیکنان مصدوم بازیکن کلیدی روسونری یعنی ریکاردو مونتولیوو را نیز اضافه کنیم،بازیکنی که در جریان تساوی 2-2 شنبه شب برابر تورینو مصدومیت گریبانگیرش شد.

هر چند که روسونری ظاهرا نمی تواند با تمام قدرت و تیمی کامل به مصاف سلتیک برود، اما ماکس آلگری سرمربی این تیم تایید کرد که با تمام داشته های موجود خود و با تمام تلاش بازی خواهند کرد.

پسران آلگری از سه بازی اخیرشان در سری آ تنها یک پیروزی کسب کرده اند و بازی اخیرشان برابر تورینو نیز در لحظات پایانی به لطف گل های مونتاری و بالوتلی به تساوی 2-2 تبدیل شد تا این تیم از شکست دوم فصلش فرار کند.

با توجه به این شروع بسیار آرام، میلان در گروهی قرار دارد که تیم های سرسختی چون بارسلونا و آژاکس نیز به همراه سلتیک حضور دارند.

سلتیک را فصل گذشته با پیروزی تاریخی برابر بارسلونا در سلتیک پارک به یاد می آوریم؛ جایی که آنها موفق شدند به لطف هواداران پر شورشان بارسلونا را 2-1 شکست دهند تا شوک بزرگی به این تیم وارد کنند.

در آن بازی این ویکتور وانی یاما بود که ابتدا گل نخست را برای تیمش سلتیک به ثمر رساند؛ اما در حال حاضر او سلتیک را به مقصد ساوتهمپتون ترک کرده . گری هوپر ستاره خط حمله این تیم نیز طی پنچره نقل و انتقالات تابستانی راهی نورویچ سیتی شد.

یکی از خرید های تابستانی سلتیک که مدافع بوده ،یعنی استیون مویوکولو احتمالا این بازی حساس تیمش را از دست خواهد داد؛ پس از اینکه این بازیکن در تمرینات از ناحیه تاندون آسیب دید. در حالی که جیمز فورست با مصدومیت ارودی تیم ملی اش را به سمت باشگاهش سلتیک ترک کرد.

در عین حال انتظار می رود تا بازیکنانی از جمله درک بریتر مهاجم سابق آژاکس ،وریگل فان دیک مدافع ، تیمو پوکی مهاجم و آمیدو بالده چهارشنبه شب نخستین بار برای تیم نیل لنون به میدان بروند و نخستین تجربه شان در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کنند.

نیر بیتون هافبک که پیروزی 3-1 شنبه شب تیمش در ورزشگاه هرتز را از دست داد مشخص نیست که به بازی مهم تیمش برابر میلان برسد یا نه.

پوکی که در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی از شالکه به سلتیک پیوست، در نخستین بازی اش برای این تیم خوش درخشید.به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644