رونالد دی بوئر: فرانک کمی ازبارسا می ترسد؛نمی خواهیم مثل لورکوزن 7 گل از بارسا بخوریم

رونالد دی بوئر، برادر دوقلوی سرمربی آژاکس در صحبت هایی از بازی امشب این تیم هلندی مقابل بارسلونا گفته است

رونالد دی بوئر، فوتبالیست اسبق تیم ملی هلند و برادر دوقلوی فرانک دی بوئر، سرمربی کنونی آژآکس آمستردام در گفت و گو با رادیو لاسارسا در مورد شرایط روحی برادرش قبل از برگزاری بازی امشب بارسلونا پرداخت.

رونالد گفت:« فرانک کمی می ترسد. او از بازی ای که 80 دقیقه توپ دست بارسلونا باشد خوشش نمی آید. فرانک می خواهد که این آژاکس باشد که توپ را دراختیار می گیرد. او می داند که چطور باید تیمش را مقابل بارسلونا به میدان بفرستد. ولی شاید فکر کنی که می دانی و به کارت واقفی ولی وقتی بازی شروع شود، بفهمی تمام اطلاعاتت را باید در سطل آشغال بریزی.»

برادر دوقلوی سرمربی آژاکس ادامه داد:« پیروزی مقابل بارسلونا برای آژاکس غیرممکن است . ما، هواداران، اعضای باشگاه و تمام افرادی که آژاکس را دوست دارند، کمی می ترسیم. چون نمی خواهیم مثل بایرلورکوزن با نتیجه 1-7 یا 0-8 مغلوب بارسلونا شویم.» او ادامه داد:« بارسلونا در جریان بازیهایش رئیس و رهبر بازی است. این بازی برای فرانک یک چالش است تا ببیند که بازیکنانش چطور بازی می کنند و چه تخم دو زرده ای در این بازی می گذارند.»

رونالد دی بوئر درمورد قرار گرفتن بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا مقابل هم تیمی هایش قدیمی اش گفت:« بویان بازیکن با کیفیتی است ولی هنوز کیفیتش را نشان نداده. او فشار زیادی به خودش وارد می آورد. می خواهد تفاوت ها را رقم بزند و اگر نتواند به گل برسد، به سختی زیاید برمی خورد. ولی فکر می کنم که موفق خواهد شد.»

رونالد دی بوئر مورد تیم آژآکس هم گفت:« بارسلونا سالیان سال است که در سطح خیلی بالایی بازی می کند و هیچ تیمی در طول مدتی به این طولانی، نتوانسته بود که سایر تیمها را زیر سایه خودش در بیاورد. برای آژاکس خیلی خوب است که مقابل بارسلونا قرار بگیرد تا بتواند اوضاع و احوال کنونی اش را محک بزند. حالا ما می فهمیم که این آژاکس با بازیکنان به این جوانی، در چه شرایطی است. برای محک زدن سطح تیم، چه حریفی بهتر از بارسلونا می شناسید. در بارسلونا مسی و نیمار هستند ولی من واقعا از بوسکتس، اینیستا و چابی خوشم می آید.» و در بخش پایانی صحبت هایش راجع به صحبت های یوهان کرویف که گفته طرفدار آژاکس است گفته:« کرویف می خواهد آژاکس ببرد ولی نیمی از قلبش هم بارسلونایی است.»