روبن: این تنها یک شروع خوب بود؛صعود ازمرحله گروهی اولین هدفمان است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

روبن: این تنها یک شروع خوب بود؛صعود ازمرحله گروهی اولین هدفمان است

لام ، کاپیتان بایرن هم در صحبت هایی گفت:«بازی را با ریتم بالایی آغاز کردیم و انگیزه ی لازم برای کسب پیروزی را نشان دادیم»

سایت گل- سه شنبه شب و در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در خانه میزبان زسکامسکو بود و توانست دراین بازی با نتیجه 0-3 میهمانش را شکست داده تا شروع مقتدرانه ای داشته باشد.

آرین روبن ستاره هلندی بایرن در این مسابقه، بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت و علاوه بر اینکه گل سوم مونیخی ها را وارد دروازه زسکا کرد،در گل دوم بایرن نیز تاثیرگذار بود.

طبق گزارش منتشره در FCBayern.ir ، با این وجود روبن نگاهی متفاوت به پیروزی سه گله ی بایرن مقابل زسکا دارد. او در اظهار نظراتی که پس از پایان بازی کرد اینگونه می گوید:" ما باید آرامش خود را حفظ کرده و جلوتر حرکت نکنیم. ما رقابتی مرحله به مرحله را آغاز کرده ایم و این تنها یک شروع خوب بود. صعود از مرحله گروهی نخستین هدف ماست و بازیکنان به خوبی آن را می دانند. هنوز در روزهای نخست هستیم."

در ادامه ، فیلیپ لام کاپیتان بایرن هم  در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت:" ما از نتیجه ی به دست آمده بسیار خوشحال هستیم. بازی را با ریتم بالایی آغاز کردیم و انگیزه ی لازم برای کسب پیروزی را نشان دادیم."

رقیب جدی بایرن در این گروه منچستر سیتی است که آن ها نیز موفق شدند ویکتوریا پلژن، نماینده ی چک را با سه گل شکست دهند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل