کریس رونالدو: نمی شد شروعی بهتر از این داشت؛ کاسیاس بدشانسی آورد که مصدوم شد

ستاره پرتغالی اعلام کرد که تیمش کار خود را مقابل حریف سرسختش به خوبی انجام داد و تیمش بازی سختی را پیش رو داشت

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید در دیدار دیشب تیمش مقابل گالاتاسرای در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با برد 1-6 تیم مادریدی به پایان رسید، ستاره رئال بود و سه گل از شش گل تیمش را به ثمر رساند.

او که از شروع خوب تیمش دراین بازی راضی و خوشحال بود در صحبت هایی به تی.وی.ایی گفت:« نمی شد شروعی بهتر از این داشت؛ شروع رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا، با این برد، به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد. حالمان خوب است و خوشحالیم.»

ستاره پرتغالی در ادامه صحبت هایش یادآوری کرد که با وجود بردقاطعانه رئال در استانبول، تیمش کار سختی را پیش رو داشته:« ما مقابل حریف واقعا سرسختی، کار خودمان را انجام دادیم. در دقایق ابتدایی بازی، تیم حریف موقعیت های بهتری برای گلزنی داشت و اگر آنها به گل می رسیدند، کار برای ما سخت و پیچیده می شد. بعد از آنکه ما اولین گل بازی را به ثمر رساندیم، بازی را تحت کنترل درآورده و خوب بازی کردیم.»

کریس در مورد مصدومیت کاسیاس دراین بازی گفت:« کاسیاس بدشانسی آورد. اتفاق خاصی نیفتاده و او خیلی زود خوب خواهد شد و بازخواهد گذشت. اینها مسائلی هستند که در دنیای فوتبال رخ می دهند. او ناراحت بود ولی خیلی زود بهبود خواهد یافت و به کمک تیم خواهد آمد.»

بخش پایانی صحبت های رونالدو در مورد بیل گفت:« ما در حال کسب شناخت بیشتر از یکدیگر هستیم. او در حال تطبیق یابی با شرایط تیم است و کم کم با ریتم بازی ما آشنا می شود. بیل مدتها بود که بازی نکرده بود. حالا اوضاع برای او خوب پیش می رود.»

foton

درپایان این مسابقه، کریس رونالدو، توپ بازی را با خود به یادگار به خانه برد