بلان: بازیکنان المپیاکوس خودشان را خسته کردند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : حمید

بلان: بازیکنان المپیاکوس خودشان را خسته کردند

بعد از برد1-4 پاری سن ژرمن مقابل المپیاکوس سرمربی تیم فرانسوی به این نکته اشاره کرد که تیم حریف قربانی بازی بیش از حد تهاجمی خودش شده

لوران بلان سرمربی اری سن ژرمن براین باور است که برد 1-4 تیمش مقابل المپیاکوس در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خاطر خستگی بازیکنان تیم حریف به دست آمد.

در ابتدای این بازی، این ادینسون کاوانی بود که در دقیقه 19 برای پاری سن ژرمن گلزنی کرد ولی دقایقی بعد ولادیمیر ویس این گل را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. در نیمه دوم بازی، دو گل از تیاگو موتا و یک گل از مارکینیوس برد ارزشمندی را برای پاری سن ژرمن رقم زد.

در پایان این بازی سرمربی 47 ساله پی.اس.جی به خبرنگاران گفت:« در نیمه اول ما کمی تنبل بودیم و مشکلاتی در جایگیری در جناح چپ داشتیم. المپیاکوس هم انرژی زیادی برای تحت فشار گذاشتن ما داشت و با خلق موقعیت های متعدد و زدن چندین کرنر برای ما مشکلاتی ایجاد کرد. البته این ما بودیم که اول به گل رسیدیم ولی نتوانستیم زیاد از گلمان محافظت کنیم تا بتوانیم کنترل بازی را در دست بگیریم.»

سرمربی پی.اس.جی ادامه داد:« در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و جایگیری بازیکنان ما بهتر شد. من معتقدم که سرعت بازیکنان المپیاکوس هم کاهش یافت، شاید به این خاطر که آنها درنیمه اول بیش از حد تهاجمی بازی کردند.»

با این برد، پاری سن ژرمن به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا در صدر جدول گروه سی قرار دارد. بنفیکا با نتیجه 0-2 از سد آندرلشت عبور کرده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل