گواردیولا: این سبک بازی بایرن است و نه من؛برد در اولین بازی بعد از قهرمانی سخت است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

گواردیولا: این سبک بازی بایرن است و نه من؛برد در اولین بازی بعد از قهرمانی سخت است

سرمربی باواریایی ها در صحبت هایی اعلام کرد که به خاطر برد قاطعانه باید بازیکنان بایرن را تحسین کرد ونه او را

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ بعد از برد 0-3 تیمش مقابل زسکا مسکو در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، این برد را نتیجه تلاشهاو سبک کاری شاگردانش دانست.

گلهای داوید آلابا، ماریو ماندزوکیچ و آرین روبن در آلیانس آرنا برد قاطعانه تیم باواریایی را رقم زد و گواردیولا این برد را مرهون شاگردانش است.

درپایان این بازی سرمربی اسپانیایی بایرن به خبرنگاران گفت:« سبک بازی ای ما با آن کار می کنیم، سبک بایرن است و نه سبک من . من اینجا هستم تا از بازیکنان جدیدم حمایت کنم و بعد از این بازی به داشتتن چنین شاگردانی افتخار می کنم.»

بایرن مونیخ پارسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و امسال نیز عزمش را جزم کرده تا از عنوان قهرمانی اش دفاع کرده و اولین تیم تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرد که در دو فصل پشت سرهم قهرمان اروپا می شود.

البته گواردیولا می داند که این کار آسانی نیست:« پیروزی در اولین بازی بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اصلا کار آسانی نیست. همه فکر می کنند که ساده است ولی اصلا این طور نیست.وقتی قهرمان اروپا می شوی، همه فکر می کنند که همه چیز ساده خواهد بود.من واقعا از عملکرد شاگردانم به ویژه در نیمه اول راضی هستم. ما خیلی خوب کار کردیم.»

پپ در آنالیز عملکرد تیمش گفت:« ما بیشتر درمرکز بازی کردیم و فکر می کنم که وقتی درمیانه میدان کارکنیم، بیشتر خطرناک به نظر می رسیم. فکر می کنم که حالا ماتیاس سامر هم راضی باشد (می خندد).»

این درحالی است که عملکرد باواریایی ها در هفته های اخیر با انتقادات فراوانی روبرو شده و از جمله ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن علیه بازیکنان این تیم مصاحبه کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل