کنته: یووه هیچ وقت برای گلزنی این همه فرصت خلق نکرده بود

سرمربی بینکونری بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل کپنهاگن از اینکه شاگردانش این همه موقعیت گل را از دست دادند ابراز ناراحتی کرد

آنتونیو کنته، سرمربی باشگاه یوونتوس در پایان بازی تیممش مقابل اف سی کپنهاگن که با تساوی 1-1 به پایان رسید، ازناکامی شاگردانش در بهره گیری از فرصتهای گلزنی ابراز حسرت کرد.

این بازی اولین بازی دوتیم درمرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه بی بود. بینکونری در اکثر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در دست داشت. اولین گل مسابقه در دقیقه 14 توسط نیکلای یورگنسن از راه رسید و در نهایت در دقیقه 54 بازی بود که فابیو کوالیارلا گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند؛ در نهایت تمام تلاش های شاگردان کنته نتوانست هرسه امتیاز این بازی را به حساب تیم میهمان واریز کند.

در پایان این بازی کنته در جمع خبرنگاران گفت که شاگردانش باید موقعیت هایشان را به گل تبدیل کنند. او گفت:« بعید می دانم که در هیچ بازی ای ما برای رسیدن به گل این همه موقعیت خلق کرده باشیم. حداقل در طول مدتی که من مربی یووه بودم این اولین باری است که برای گلزنی دراین بازی این تعداد موقعیت گلل ایجاد کردیم. در زمانی که بازی می کردم، یادگرفته ام که خلق دست کم 10 فرصت برای گلزنی برای برد در بازیها کافی نیست؛ به ویژه اگ توپ را در اختیار نداشته باشی. دروازه بان تیم حریف فوق العاده بود و البته ما هم با ضربات پایانی ضعیف، به او کمک کردیم.»

این سرمربی 44 ساله در ادامه یادآوری کرد که تیمش به پیشرفت ادامه خواهد داد:« بعید می دانم که ما تیم حریف را دست کم گرفته باشیم؛ چون پارسال هم در مرحله گروهی به یک تیم دانمارکی برخورده بودیم.»

در دیگر دیدار این گروه، رئال مادرید موفق شد تا با نتیجه 1-6 از سد گالاتاسرای عبور کرده و با این برد در صدر جدول این گروه قرار گرفته است.