چلسی - بازل : میهمان به دنبال انتقام گرفتن از میزبان
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 9:37 ::  نويسنده : حمید

UCLHP Chelsea FC Basel Champions League

پسران ژوزه مورینیو چهارشنبه شب با دیدار برابر بازل سوئیس نخستین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام می دهند

چلسی و بازل چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج لندن از هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا به جدال هم خواهند رفت.اگر به کمی عقب تر بازگردیم چلسی فصل گذشته موفق شد در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا بازل را در مجموع دو بازی رفت و برگشت 5-2 شکست دهد.بنابراین این بازی می تواند برای بازل انگیزه انتقام به همراه داشته باشد.

چلسی موفق شد در نهایت فصل گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی برسد؛ در حالی که در فصل قبل تر آن موفق شده بود لیگ قهرمانان اروپا را نیز فتح کند و از این حیث تاریخ ساز شدند. چرا که تیمی نتوانسته بود طی دو فصل متوالی هم در لیگ قهرمانان هم در لیگ اروپا به قهرمانی برسد.

این موفقیت توسط رافا بنیتس سرمربی سابق چلسی بدست آمد؛ هر چند که مورینیو در حال حاضر هدایت این تیم را برعهده گرفته و امیدواراست بتواند برای سومین بار این کار را انجام دهد.

این مرد پرتغالی موفق شده تا به همراه پورتو و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد، اما هنوز نتوانسته در چلسی به قهرمانی برسد .با توجه به این موضوع که او در فصل های 05-2004 و 07-2006 تنها موفق شد با چلسی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

این باشگاه شمال لندنی از چهار بازی نخست این فصل لیگ برتر جزیره تنها دو برد داشته؛ در حالی که در ماه آگوست در ضربات پنالتی با شکست برابر بایرن مونیخ سوپر جام اروپا را به بایرنی ها هدیه کردند.

با توجه به نتایج کسب شده در لیگ برتر جزیره آنها فعلا در رده ششم جدول قرار گرفته اند؛ چلسی شنبه شب گذشته با حساب 1-0 برابر اورتون تن به شکست دادند.

در آن بازی ساموئل اتوئو نخستین بازی اش را برای چلسی انجام داد اما این مهاجم 32 ساله کامرونی بهترین موقعیت های گلزنی را در آن شکست از دست داد.

بنابراین انتظار می رود نا مورینیو در این بازی از فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی  اش استفاده کند.

در سوی دیگر بازل به لطف درخشش و گلزنی مهاجم کهنه کارشان یعنی مارکو استرلر شروع خوبی در رقابت های داخلی اش داشته.بازیکنی که در پنج بازی این فصل چهار بار موفق به گلزنی در لیگ سوئیس شده.

آمادگی آنها در لیگ سوئیس خوب بوده و آنها از هفت بازی اخیرشان تنها یک بار تن به شکست داده اند و در حال حاضر در رده سوم جدول قرار گرفته اند.

این تیم سوئیسی در فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در گروهی که منچستر یونایتد حضور داشت با شکست این تیم در روز پایانی مانع از صعود یونایتد به مرحله جذفی لیگ قهرمانان شود بنابراین نمی شود پسران مورات یاکین را در این رقابت ها دست کم گرفت با این وجود که آنها باید در گروهی که قرار دارند سخت برای صعود تلاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل