گروه C لیگ قهرمانان اروپا: برد پاری سن ژرمن و بنفیکا

در دور اول رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا ودر گروه سی، بنفیکا از سد آندرلشت عبور کرد و پاری سن ژرمن میزبان یونانی اش را شکست داد

امشب و در دوراول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بنفیکا موفق شد تا با دو گل از سد میهمانش آندرلشت عبور کنند.

گلهای بنفیکا هر دو در نیمه اول بازی به ثمر رسیدند و آندرلشت در جریان بازی نتوانست هیچ یک از گلهای خورده را جبران کند. فیلیپ جوریسیچ در دقیقه 4 و لوئیسائو در دقیقه 30 گلهای تیم پرتغالی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه که بازی حساسی نیز به حساب می آمد، المپیاکوس یونان میزبان پاری سن ژرمن ، قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه بود.

درابتدای این بازی، این ادینسون کاوانی بود که در دقیقه 18 برای تیم فرانسوی گلزنی کرد ولی در دقیقه 25 ولادیمیر ویس بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول این بازی با تساوی 1-1 دو تیم به پایان برسد. اما با شروع نیمه دوم روند بازی تغییر کرد.

تیاگو موتا در دقیقه 67 گل دوم تیم فرانسوی را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد، یعنی در دقیقه 73 برای سومین بار شاگردان بلان را به گل رساند. در دقیقه 81 داور یک ضربه پنالتی به سود پاری سن ژرمن اعلام کرد که زلاتان ایبراهیموویچ نتوانست آن را مبدل به گل کند.

در نهایت در دقیقه 86 بازی، این مارکینیوس بود که تیر خلاص را برپیکر بی جان تیم میزبان وارد کرد و با زدن گل چهارم پاری سن ژرمن، برد این تیم درخاک یونان را قاطعانه تر از قبل نمود.