مارتینو: به خاطر اولین بازی نیمار در چمپیونزلیگ، هیجان زده هستم

این ستاره جوان برزیلی در این تابستان از سانتوس به بارسا پیوست و در دیدار فردا شب مقابل آژاکس، برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، اعلام کرد که همه بازیکنان و کادر فنی بارسا، به خاطر اولین حضور نیمار در رقابت های چمپیونزلیگ، هیجان زده هستند.

این ستاره جوان برزیلی در این تابستان از سانتوس به بارسا پیوست و در دیدار فردا شب مقابل آژاکس، برای اولین بار در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت.

مارتینو به خبرنگاران گفت:" این اولین بازی نیمار در چمپیونزلیگ است؛ اولین بازی از بازی های زیادی که او در این رقابت ها خواهد داشت. باازیکنان هم به اندازه من هیجان زده هستند. بازیکنان باتجربه و تازه وارد، همگی به یک اندازه هیجان زده هستند. نیمار کمک زیادی به تیم می کند؛ نه تنها در کارهای هجومی، بلکه در کارهای دفاعی. اگر او خوب کار کند، آن وقت کار کادر فنی هم خوب خواهد بود."

مارتینو همچنین اعلام کرد که علی رغم نتایج قابل قبولی که تیمش تا اینجای فصل گرفته، اما همچنان به دنبال نمایش های بهتری است.

"  فکر می کنم ما باید دائما خودمان را مورد نقد قرار بدهیم. ما در هر دیدار اشتباهاتی داشتیم که باید آنها را برطرف کنیم.
اشتباهات ما در دیدارهای اخیر، با اشتباهات مان در سوپرکاپ اسپانیا متفاوت بود. ما می خواهیم هر روز پیشرفت کنیم؛ منسجم تر باشیم و نمایش های مطمئن تری داشته باشیم.

هیچ مشکلی در فوتبال غیرقابل حل نیست؛ پس اگر لازم باشد چیزی تغییر کند، این کار صورت خواهد گرفت. بارسا در ضربات آزاد مشکلاتی دارد که بیشتر مشکل فیزیکی است. ما می توانیم برای رفع آن یک راه حل پیدا کنیم. از سوی دیگر، می توانیم یک راه حل موثرتر هم برای دفاع کردن پیدا کنیم.

از سوی دیگر، علی رغم اشتباهات، ما در چهار دیدارمان در لالیگا پیروز شده ایم و یک جام هم به دست آوردیم."