جملات طنز
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : حمید

جاتون خالی دیروز رفتیم شیشلیک زدیم رفتم چند تا خلال دندون

آوردم دوستم میگه دستت درد نکنه خلال دندونه؟پ ن پ زمستون نزدیکه

باید برای آینده هیزم جمع کنیم؟!

.

.

دختر داییم بینیش رو عمل کرده هر 20 دقیقه یه بار میره جلوی آینه میگه:

به به چه خوشششششششجل شدم من:)))))))

دخترداییم=:)

من=:ا

یعنی اعتماد به نفسش اگه حوض داشتن به اندازه اقیانوس آرام توش آب پر می شد!

.

.

یه خواهر زاده 3 ساله دارم که گودزیلا که چه عرض کنم اژدهای هفت سرو رد کرده این آقای

گودزیلا میشینه با جدیت و علاقه تمام مادرانه رو نگاه میکنه و تمام حرکات اردلان رو تقلید

می کنه خواهرم میگه دیروز تو خیابون به من برگشته میگه:مامان باید یه ماشین سفید

گنده ی بزرگ برام بخری!بگو خب!!!

.

.

آدامس موزی با طعم آلبالو گذاشتم تو دهنم می جوم.مامانم ازم پرسید داری

آدامس می جوی؟گفتم پ ن پ دارم با دندونام میکروبا رو گیر می اندازم گلبولای سفید کارشون راحت بشه!

.

.

ظهری خوابیده بودیم بابام مثل زیزیگولو ظاهر شد گفت بلند شین بلند شین

حالا ما با هزار مکافات بلند شدیم گفت آخه چرا وقتی شما خوابین کولر واسه کی واسه چی روشنه؟

من=:ا مامانم:ا بابام:)

.

.

واسه بقیش نظر درست حسابی می خوام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل