عذرخواهي عشوري از کميته انضباطي
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : امیرپارسا

عذرخواهي عشوري از کميته انضباطي


مدافع تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: واقعا از حوادث پيش آمده در بازي استقلال و ذوب‌آهن متاسفم و از کميته انضباطي فدراسيون و جامعه فوتبال عذرخواهي مي‌کنم.


 

سينا عشوري اظهار کرد: البته راي کميته انضباطي هنوز کاملا اعلام نشده است اما هرچه باشد نظر اين کميته محترم است و آن را مي‌پذيرم. همين جا لازم مي‌دانم از کميته انضباطي فدراسيون و از جامعه فوتبال به دليل حوادث پيش آمده در بازي تيم‌هاي استقلال و ذوب‌آهن عذرخواهي کنم و قول مي‌دهم ديگر تکرار نشود.

به گزارش ايسنا،وي افزود: قطعا يک جلسه محروم شده‌ام اما اميدوارم که اين محروميت بيشتر از يک جلسه نباشد؛ چرا که واقعا به ضرر فوتبال من تمام مي‌شود. من و مهدي نظري در مصاحبه‌هاي خود از رفتار خودمان عذرخواهي کرديم و اميدوارم راي کميته انضباطي عادلانه باشد و محروميت ما بيشتر از يک جلسه نباشد.

عشوري خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که آقاي حسن‌زاده، رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به خوبي کارش را انجام مي‌دهد و انسان عادلي است. لازم مي‌دانم که از پيگيري‌هاي ايشان و رسيدگي به اين پرونده به طور عادلانه تشکر کنم. راي کميته انضباطي عصر امروز اعلام مي‌شود که اميدوارم زياد سنگين نباشد.

پيشتر اسماعيل حسن‌زاده رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود که عشوري قطعا يک جلسه محروم است اما اينکه اين محروميت بيشتر از يک جلسه باشد، عصر امروز اعلام مي‌شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل