نوروزي:حيدري مشکلي براي بازي بابوريرام ندارد
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : امیرپارسا

نوروزي:حيدري مشکلي براي بازي بابوريرام ندارد


معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال اعلام کرد خسرو حيدري به ديدار با بوريرام خواهد رسيد.


 

دکتر امين نوروزي در خصوص آخرين وضعيت بازيکنان استقلال قبل از ديدار با بوريرام اظهار داشت: خوشبختانه همه بازيکنان در سلامت کامل به سر مي برند و از لحاظ آسيب ديدگي مشکلي نداريم.

به گزارش فارس،وي در خصوص وضعيت حيدري که اين روزها همه در مورد او سوال مي کنند اظهار داشت: حيدري با تيم تمرين مي کند و البته روزي دو جلسه هم با او فيزيوتراپي انجام مي دهيم. اين بازيکن تا الان مشکلي ندارد و ما خوشبختانه در اينجا شرايطي را فراهيم کرديم که اگر به بازيکني فشار بيايد خيلي زود با توجه به تجهيزات شرايط او را بررسي مي کنيم.

معاونت پزشکي و علوم ورزشي باشگاه استقلال در خصوص وضعيت جمشيديان نيز گفت: اين بازيکن هم شرايط خوبي دارد و در حال تمرين با تيم است.

نوروزي همچنين از بهبودي پژمان نوري خبر داد و گفت: نوري هم مشکلي ندارد و بعد از چند جلسه فيزيوتراپي در حال حاضر در کنار ديگر بازيکنان تيم در حال تمرين است.

وي همچنين ضمن تشکر از باشگاه استقلال گفت: در اينجا از لحاظ تغذيه شرايط خوبي داريم و يک آشپز با خود آورده ايم. بايد قدر اين تفکر باشگاه را دانست چون در اين منطقه شرايط تغذيه خيلي مهم است و بازيکنان بايد غذايي صرف کنند که با ذائقه ايراني همراه باشد. 

نوروزي در پايان ابراز اميدواري کرد شرايط بازيکنان تا روز بازي به همين منوال باشد و آنها بتوانند با شرايط ايده‌آل در خدمت استقلال باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01