ابراهيموويچ: دوست دارم در کنار روني بازي کنم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 14:5 ::  نويسنده : امیرپارسا

ابراهيموويچ: دوست دارم در کنار روني بازي کنم


مهاجم سوئدي تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن از علاقه‌اش براي بازي در کنار وين روني گفت.


 

در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني شايعات زيادي در خصوص وين روني، مهاجم تيم فوتبال منچستريونايتد که از شرايطش در اين تيم ناراضي بود مطرح شد اما اين مهاجم 27 ساله در نهايت در جمع شياطين سرخ ماندني شد و روز گذشته (شنبه) در بازي اين تيم مقابل کريستال‌پالاس موفق شد اولين گل فصل خود را براي سرخپوشان منچستر به ثمر برساند.

به گزارش تسنيم، زلاتان ابراهيموويچ، مهاجم سوئدي پاري‌سن‌ژرمن با تمجيد از مهاجم ملي‌پوش شياطين سرخ به شبکه تلويزيوني بي بي سي گفت: به بازي وين روني علاقه دارم و از نظر من او فوتباليستي فوق‌العاده است. مي‌توانم وين را براي بازي در کنار خودم تصور کنم.

وي افزود: به نظرم روني مهاجمي نيست که در هر فصل 40 گل به ثمر مي‌رساند بلکه او مهاجمي است که به هم‌تيمي‌هايش در گلزني کمک مي‌کند. به نظر مي‌رسد که اين مهاجم علاقه‌اي به باخت ندارد و از روحيه برتري‌جويي بالايي برخوردار است.

مهاجم 31 ساله ميليونرهاي پاريس تصريح کرد: فکر مي‌کنم در اطراف او اتفاقات عجيب و غريبي هم مي‌افتد. روني نيز مانند من آدمي است که گاهي بدون فکر کردن دست به انجام کاري مي‌زند.

ايبرا در پايان در خصوص انتقاداتي که به روني مي‌شود، اظهار داشت: در فوتبال کسي کامل و بي‌نقص نيست. وين فقط خودش است و فکر مي‌کنم اينکه او خودش است خيلي اهميت دارد. در ميان فوتباليست‌هاي انگليسي علاقه خاصي به او دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل