بازیکن سویا:همه دنیا دیدند؛ این یک دزدی بود

داور کمی صبر کرد تا ببیند که حمله بارسلونا به کجا می انجامد و آن حمله مبدل به گل سوم بارسا شد

فرناندو ناواررو، بازیکن باشگاه سویا در پایان بازی شنبه شب تیمش درنوکمپ و مقابل بارسلونا به شدت عصبانی بود. دراین بازی سویا با نتیجه 2-3 مغلوب میزبان کاتالونیایی اش شدو این بازیکن باتجربه، تصمیمات داوری دراین بازی را با «دزدی»مقایسه کرد.

در جریان این بازی داور گل صحیح سویا را مردود اعلام کرد و در شرایطی که 20 ثانیه از پایان وقت های تلف شده گذشته بود،بازی همچنان ادامه داشت و در آن زمان بود که بارسلونابه گل برتری اش رسید. حالا ناواررو، قضاوت مونیس فرناندس، داور این بازی را زیر سوال برده و در پایان بازی به خبرنگاران گفت:«آنچه در پایان بازی رخ داد تاسف آور بود. بارسلونا تیم بزرگی است ولی وقتی نمی تواند به پیروزی برسد، مسائل دیگری مطرح می شود. همه دنیا دیدند. 20 ثانیه از اتمام زمان قانونی بازی گذشته بود و همه دیدند که چه شد. الان باید تلاش کرده و به حرکت ادامه دهیم. این یک دزدی بود ولی نمی توان کاری کرد.ما نمی توانیم با انرژی بارسلونا را ترک کنیم، چون دراین بازی باخته ایم. ما نمایش خوبی داشتیم ولی این به هیچ دردی نخورد. آیا ناراحت هستیم؟ من می ترسم محرومم کنند و به همین خاطر نمی توانم چیزی بگویم.»

اونای امری، سرمربی سویا هم در پایان بازی گفت:«وقتی بازی 0-1 بود تیم ما بازی خیلی خوبی انجام می داد. ما به خاطر تلاشهایی که انجام دادیم، شایسته پاداش بودیم.درمقابل تیم های بزرگ باید بیشتر تلاش کرد. بازی زیبایی بود و این به یادخواهد ماند که ما باختیم ولی واقعا جنگیدیم.»

او درمورد قضاوت داور بازی گفت:« حیف شد که گلی که از روی کرنر به ثمر رساندیم را به خاطر یک تردید، مردود اعلام کردند. داور خطا را ندیده بود و فقط جنجال بعد از آن را دید ولی خب باید به داوران احترام گذاشت. با این گل که مردود اعلام شد شاید سرنوشت به نحو دیگری رقم می خورد.شاید بازی 2-3 به نفع ما می شد. بعد از آن هم ماجرای وقت های تلف شده پیش آمد و وقتی که این وقتها به پایان می رسد ،داور باید سوت پایان را بزند ولی داور کمی صبر کرد تا ببیند که حمله بارسلونا به کجا می انجامد و آن حمله مبدل به گل سوم بارسا شد.همه ما به داور نگاه می کردیم. تصمیمات او علیه تیم ما بود. »

امری درمورد نیمار و مسی هم گفت:« نیمار خوب جلو می آمد و مهار کردن او در مصاف های تک به تک کار سختی است. کوکه بازی خوبی انجام داد و به تیم کمک زیادی کرد. مسی در ثانیه های پایانی سرنوشت بازی را رقم زد و به همین خاطر هم هست که مسی ، مسی است. فوتبال همین است. من به خاطر آنچه درجریان بازی رخ داد حسرت می خورم.»