طرفداران آلمانی سپاهان : زردپوش عین دورتموند!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, :: 11:6 ::  نويسنده : حمید

طرفداران آلمانی سپاهان : زردپوش عین دورتموند!

اطلاع زیادی در مورد این تیم‌ها نداریم، فقط می‌دانیم که سپاهان چند سال است قهرمان می‌شود
در بازی روز پنج‌شنبه ذوب‌آهن و استقلال، زمانی که نیمه‌ی دوم مسابقه آغاز شد، ورود ۳ نفر به جایگاه خبرنگاران که چهره و کوله‌پشتی‌هایشان بیشتر به توریست‌ها می‌خورد جلب توجه کرد. پس از پرس و جو از دوستان، متوجه شدیم که این ۳ نفر، دانشجوی دانشگاه فرایبورگ هستند و برای تحقیق در مورد خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ به ایران آمده‌اند.
جالب بود که از همان لحظات اولیه ورود، اصلاً اثری از نامأنوس بودن با محیط و شرایط در آن‌ها دیده نمی‌شد و مانند گزارشگران آلمانی که لحظه‌ای از گزارش کردن بازی غافل نمی‌شوند، این ۳ نفر هم تمام لحظات بازی را با دقت مشاهده می‌کردند و در هنگام از دست رفتن موقعیت‌های گل – که در نیمه دوم کم هم نبود- آه از نهادشان بلند می‌شد و به ابراز احساسات می‌پرداختند، حتی هنگامی که ذوب‌آهن گل دوم را وارد دروازه استقلال کرد، این 3 نفر هم بلند شدند و به تشویق سفیدپوشان پرداختند.
این جمع جالب درباره میزان شناخت شان از فوتبال در اصفهان می گویند :اطلاع زیادی در مورد این تیم‌ها نداریم، فقط می‌دانیم که سپاهان چند سال است قهرمان می‌شود؛ جالب است بدانید چون لباس تیم سپاهان مانند دورتموند است، من طرفدار تیم شما هم هستم!
این جمله آنها هم جالب است که: 
 وقتی به ایران آمدیم، گفتیم که حتماً باید یک بازی را هم تماشا کنیم و با تیم‌های ایران و هوادارانشان بیشتر آشنا شویم. برای همین، زمانی که به اصفهان رسیدیم سریع تاکسی گرفتیم و مستقیم به ورزشگاه آمدیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل