بهترین گزارشگر جهان علیه فردوسی‌پور!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 20:54 ::  نويسنده : امیرپارسا

بهترین گزارشگر جهان علیه فردوسی‌پور!

 
ری هادسون یکی از بهترین گزارشگران جهان در پایان همین بازی به شدت از بازی مسی تجلیل کرد و در توصیف نمایش خیره‌کننده و شعبده‌گونه او روی گل سوم گفت: «او دفاع سویا را مانند لبه‌های یک لباس، با اُتو تا زد.»

شب گذشته و در  حاشیه دیدار دو تیم بارسلونا و سویا، عادل فردوسی‌پور یک بار دیگر یکی از گزارش‌های پر از قضاوت و بحث‌برانگیز خودش را ارایه داد. 


علاوه بر مداخله در مسایل داوری که کلا «خوراک» عادل خان است، او بارها به ملامت لیونل مسی پرداخت و با انتقاد از بازی این بازیکن، او را مهره‌ای خودخواه معرفی کرد که به هم‌تیمی‌هایش به ویژه نیمار پاس نمی‌دهد!
در آن سوی مرزها اما، جایی که زندگی بدون فردوسی‌پور و القائات او در جریان است،  پس از بازی دیشب مسی به شدت به خاطر 45 دقیقه درخشانش در نیمه دوم مورد ستایش قرار گرفت. سایت بین‌المللی و اصلی گل مسی را با چهار ستاره به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی کرد و انبوه کامنت‌ها را در حمایت از ستاره آرژانتینی به نمایش گذاشت. 

وب‌سایت‌های آس و مارکا هم در همین راستا از نمایش قهرمانانه لئو یاد کردند؛ فضایی که 180 درجه با گزارش فردوسی‌پور و اتمسفری که او دیشب ساخت تفاوت داشت. جالب ینجاست که ری هادسون یکی از بهترین گزارشگران جهان در پایان همین بازی به شدت از بازی مسی تجلیل کرد و در توصیف نمایش خیره‌کننده و شعبده‌گونه او روی گل سوم گفت: «او دفاع سویا را مانند لبه‌های یک لباس، با اُتو تا زد.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل