آلبوم هفته نهم:خلعت پسر دايي!

ليگ برتر در ايستگاه نهم هم صحنه هاي جالبي خلق كرد كه مي توان در قالب يك آلبوم چند برگي مرور شود

ليگ برتر در ايستگاه نهم هم صحنه هاي جالبي خلق كرد كه مي توان در قالب يك آلبوم چند برگي  مرور شود.در اين بازي ها اتفاقات و صحنه هاي زيادي رخ داد به خصوص در ديدار ذوب آهن – استقلال  كه پر از صحنه هاي اكشن بود اما متاسفانه كيفيت فني بازي ها با وجود سپري شدن 9 هفته  همچنان پائين است كه
البته نمي توان از عكس هاي زير به اين نكته پي برد!

 

1)هادي عقيلي روي هوا مدافعان و هيگوئيتاي اهوازي ها را مغلوب كرد تا پيروزي خارج از خانه براي او كه دروازه تيمش را هم بخوبي حفظ كرده بود  شب شيريني را برايش در اهواز رقم بزند.با اين حال فرداي اين شب شيرين او به خاطر مصاحبه عليه كي روش به كميته انضباطي دعوت شد.

 

2)اين تصوير تنه به تنه شدن عشوري و بيك زاده  يكي از همان صحنه هايي بود كه قلعه نويي را مثل اسپند روي آتش كنار زمين  بالا و پائين كرد  اما در تصاوير آهسته مشخص شد بر خلاف صحنه قبلي و  خطاي صلصالي روي نظري در اين صحنه حق با استقلالي ها نبوده است.

 

3) در  روزي كه پاشنكو مولداويايي ستاره ملوان بود  در همان دقايق ابتدايي نيمه دوم مازيار زارع از آشفتگي دفاع و دروازه بان تراكتور نهايت بهره را برد تا نتيجه 2-2 را در تبريز ثبت كند و فشار از روي اسكوكيچ دوباره روي دوش جلالي بيافتد.اين گل آنقدر ارزشمند بود كه سفيدهاي انزلي براي تبريك به كاپيتان شان اينطوري به صف شوند.


 

4)در روزي كه تنها گلزن صبا در رشت محسن بيات بود و تيم مايلي كهن بدترين نمايش خود در طول 9 هفته را  ارائه داد عنايتي در مقابل دروازه فراهاني ناكام ماند  تا داماش اولين برد خانگي اش را بالاخره به دست بياورد.

 

5)بعد از سوت پايان بازي  دايي از خلعت به خاطر پنالتي حساسي كه گل كرده و البته بازي قابل قبولش تشكر مي كند.تا حالا ديده بوديد دايي كسي را اينطوري با احساس در آغوش بگيرد؟


 

6)رضا خالقي فر يا همان مروان فليني سورينتي ها بارها در كمند مدافعان فجر گرفتار شد تا تيم ابراهيم زاده همچنان  طلسم شده به نظر بيايد و در انتهاي جدول قرار بگيرد.


 

7)آخرين بازي هفته كه به ميزباني سايپا به جاي كرج در ورزشگاه تختي برگزار شد پر از صحنه هاي اينچنيني بود اما اصلا كيفيت نداشت .البته ظاهرا گل محمدي بيشتر از فيرات از اين يك امتياز خوشحال شده.