آخرین اخبار استقلال از تایلند/ خسرو هنوز 100% نیست!
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, :: 18:47 ::  نويسنده : حمید

آخرین اخبار استقلال از تایلند/ خسرو هنوز 100% نیست!

نبودامكانات دراين هتل باعث شده بود تااستقلالي‌ها تصميم به تغيير هتل خود بگيرند. هتل تپناكورن به رغم اينكه هتلي چهار ستاره است از امكانات خوبي برخوردار نيست

تيم فوتبال استقلال ايران كه ديروز براي ديدار برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمان آسيا مقابل بوريرام به تايلند سفر كرده است، امروز نخستين تمرين خود را در شهر بوريرام برگزار مي كند.
«خسرو حيدري» بازيكن ملي پوش تيم استقلال كه با مصدوميت مواجه بود همچنان زير نظر «امين نوروزي» معاون پزشكي باشگاه مشغول تمرين و فيزيوتراپي است. 
تلاش كادرپزشكي استقلال براين است اين بازيكن را به بازي حساس چهارشنبه برسانند وبه احتمال فراوان اين مهم محقق مي شود. 
*به نقل از ایرنا, سه بازيكن استقلال به صورت اختصاصي امروز به تمرين پرداختند. سيدمهدي رحمتي، پژمان منتظري و خسرو حيدري در سالني كه خارج از هتل محل اقامت‌شان بود تمرين كردند. 
* در حالي كه استقلالي‌ها قصد تغيير هتل خود را داشتند اين مساله تاكنون منتفي شده است. از آنجا كه تمامي هتل‌هاي شهر بوريرام رزرو شده استقلالي ‌ها به ناچار مجبور هستند روزهاي آينده را هم در همين هتل تپناكورن سپري كنند. 
نبودامكانات دراين هتل باعث شده بود تااستقلالي‌ها تصميم به تغيير هتل خود بگيرند. هتل تپناكورن به رغم اينكه هتلي چهار ستاره است از امكانات خوبي برخوردار نيست. 
*استقلال يك آشپز ايراني را هم در تايلند به همراه دارد. از ظهر امروز آبي‌هاي پايتخت توانستند با هنر آشپزي وي غذاهاي ايراني را در تايلند صرف كنند. 
*صبح امروز (يكشنبه) نشست آناليز كادرفني و با حضور بازيكنان برگزار شد. در اين نشست فيلم بازي استقلال و ذوب‌ آهن به نمايش گذاشته شد تا نقاط ضعف و قوت استقلال زير ذره‌بين برود. 
*هواي بوريرام به شدت گرم و شرجي است. دماي اين شهر ‌اكنون ۴۸ درجه بالاي صفر است تا همين وضعيت براي استقلالي‌ها سخت باشد. 
* استقلال آخرين تمرين خود قبل از بازي با بوريرام را در ورزشگاه تاندركستل برگزار مي‌كند. قرار است تمرين سه‌شنبه استقلال ساعت ۱۸ به وقت محلي بوريرام برگزار شود. به وقت ايران اين تمرين ساعت ۱۵:۳۰ انجام مي‌گيرد. 
*بسياري ازهواداران تيم بوريرام به محض ديدن بازيكنان استقلال به سمت آنها آمده و با آبي‌پوشان عكس يادگاري گرفتند. نكته قابل‌توجه اين بود كه آنها به خوبي فرهاد مجيدي را مي ‌شناختند. 
* گرماي هواي بوريرام و عدم امكانات هتل تپناكورن باعث شده تا بازيكنان استقلال ترجيح دهند در اتاق‌ هاي خود باشند و كمتر بازيكني از استقلال در لابي يا محوطه هتل ديده شود. 
* طبق اعلام هواشناسي تايلند به احتمال زياد عصر امروز هواي شهر بوريرام باراني است. اين در حالي است كه ‌اكنون هواي بوريرام بسيار گرم و شرجي است. 
* آبي‌پوشان ايراني ساعت ۱۱ به وقت ايران و ۱۳:۳۰ به وقت بوريرام ناهار صرف كردند. طبق برنامه‌ آنها بعد از ناهار به اتاق‌هاي خود رفته تا به استراحت پرداخته و بعد خود را آماده رفتن به تمرين كنند. 
*تمرين امروز در زميني كه بوريرام دراختيار استقلال قرار داده برگزار مي‌شود. قرار است اين تمرين ساعت ۱۷ آغاز شده و به مدت يك ساعت و سي‌ دقيقه به طول انجامد. 
*استقلال ساعت ۱۵:۳۰ چهارشنبه به وقت ايران در ورزشگاه تاندركستل تايلند برابر بوريرام، بازي خواهد كرد. گنجايش اين ورزشگاه ۲۰ هزار نفر است. 
*ساتوريوجي از ژاپن به همراه كمك ‌هاي خود بازي استقلال و بوريرام را قضاوت مي كنند. داور چهارم از كشور چين تايپه، ناظر بازي از بوتان و ناظر داوري از كره‌ جنوبي خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل