کلوپ: رویس به خاطر این بازی باید به بهشت برود

این ملی پوش آلمانی در پیروزی 6-2 دورتموند مقابل هامبورگ نقشی تعیین کننده داشت و به همین دلیل، کلوپ نمایش او را دیوانه کننده توصیف کرد.

یورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، مارکو رویس، ستاره جوان تیمش، را به دلیل درخشش در دیدار با هامبورگ مورد ستایش قرار داد.

این ملی پوش آلمانی در پیروزی 6-2 دورتموند مقابل هامبورگ نقشی تعیین کننده داشت و به همین دلیل، کلوپ نمایش او را دیوانه کننده توصیف کرد.

او در مورد گلی که رویس برای لواندوفسکی فراهم کرد، به اسکای گفت:" من به مارکو گفتم که به خاطر این گل، یک جا در بهشت به او می دهند.

من هرگز چنین چیزی ندیده بودم. معمولا وقتی توپ آن طور به سمت بازیکن می آید، بازیکن تمام تلاشش را می کند تا به توپ ضربه بزند اما او آن را رها کرد تا به لواندوفسکی برسد. واقعا دیوانه کننده بود."

رویس هم با ابراز رضایت از پیروزی تیمش، تایید کرد که بار دیگر به بهترین شرایط بازگشته است.

" وقتی بازی 2-2 شد، ما تسلیم نشدیم و به دنبال گل های بیشتر بودیم. اکنون باید روی دیدار پیش رو مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ تمرکز کنیم.

ما باید در تمام 90 دقیقه با همین فشار بازی کنیم زیرا شکست دادن آنها دشوار است.

من بار دیگر ریتم و اعتماد به نفسم را به دست آوردم. تنها چیزی که من به آن اهمیت می دهم، فوتبال بازی کردن است. من عاشق فوتبال هستم. من عاشق این تیم هستم و حالا نوبت شکست دادن ناپولی است."