غیبت کاسورلا تا ماه اکتبر به خاطر مصدومیت ازناحیه قوزک پا
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

غیبت کاسورلا تا ماه اکتبر به خاطر مصدومیت ازناحیه قوزک پا

ستاره اسپانیایی توپچی ها تا ماه آینده میلادی قادر به همراهی شاگردان ونگر نخواهد بود

طبق اعلام آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال، سانتیاگو کاسورلا، ستاره اسپانیایی این تیم با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و تا ماه اکتبر و بعد از وقفه ای که برای برگزاری بازیهای ملی ایجاد خواهد شد، قادر به همراهی آرسنال نخواهد شد.

کاسورلا هفته گذشته و وقتی در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور داشت دچار مصدومیت شد و بعید به نظر می رسد که تا بعد از برگزاری دور بعدی بازیهای ملی بتواند دوباره برای آرسنال به میدان برود.

بعد از برد 1-3 آرسنال مقابل ساندرلند ونگر به خبرنگاران گفت:« کاسورلا از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده و برای چند هفته ای از میادین  به دور خواهد بود. بعید می دانم که او تا بعد از وقفه بعدی برای بازیهای ملی بتواند بازی کند.»

سرمربی توپچی ها در ادامه به این نکته اشاره کرد که ممکن است اولیور ژیرود دیگر ستاره تیمش در جریان بازی ورزشگاه لایت دچار مصدومیت شده باشد.ونگر ادامه داد:« مصدومیت ژیرود نگرانی اصلی من است. بعد از بازی شرایط او بررسی می شود.این روزها شرایط حساسی داریم. مشکل ژیرود، در ناحیه زانو است و او بازیکنی است که واقعا دراین شرایط نمی توانیم او را از دست بدهیم.»

ژیرود در بازی شنبه شب آرسنال مقابل ساندرلند گلزنی کرد تا در چهارمین بازی متوالی توپچی ها در لیگ به گل رسیده باشد و با دو گلی که آرون رمزی دراین بازی به ثمر رساند، آرسنال به هر سه امتیاز این بازی دست یافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل