گزارش: شرايط خنده دار مس !

از كرمان خبر مي رسد ايرانمنش مدير عامل جديد اين باشگاه همچنان در حال بررسي گزينه هاست و دنبال مربي خارجي خوب مي گردد

مس كرمان  يكي از بهترين تيم هاي شهرستاني ليگ برتر طي فصل گذشته كه البته در برخي فصول  فرودهايي هم داشته امسال بدترين شرايط خود را تجربه مي كند و البته اخيرا در موقعيت خنده داري قرار گرفته تا در آستانه بازي دهمش بلاتكليف ترين تيم ليگ باشد.

مسي ها كه با مجتبي تقوي تيم شان را بستند و تمرينات پيش فصل و آماده سازي را انجام دادند در آستانه فصل دست به تغيير عجيبي در كادر فني خود زدند و يك  روز مانده به نخستين بازي  شان محمود ياوري را به عنوان سرمربي برگزيدند.

در واقع  هواداران مس  قبل از شروع فصل  آنقدر عرصه را براي تقوي و همكارانش تنگ كردند تا  سرمربي نارنجي هاي كوير تن به استعفا بدهد  و كار را رها كند.

شروع فصل و ادامه آن هم توسط ياوري بد و بدتر پيش رفت تا او از 9 بازي تنها 5 امتياز به دست بياورد و در قعر جدول قرار بگيرد.اين نتايج البته قبل از تغييرات در كادر فني منجر به جابجايي مدير عامل هم شد تا گروهي از هواداران به خواسته شان برسند اما بعد از تساوي خانگي مقابل فولاد صدرنشين  محمود ياوري هم از سرمربيگري استعفا داد و از كرمان رفت تا شرايط بغرنج شود.

در اين ميان محمود خرمزي دستيار اول ياوري هم در تمرين شركت نمي كند و ماندن او در تيم منوط به تصميم كادر فني شده است.تمريات مس هم بدون سرمربي  و دستيارش ادامه دارد و هنوز معلوم نيست چه كسي در بازي روز  يكشنبه آينده اين تيم مقابل استقلال روي نيمكت نارنجي هاي كوير مي نشيند.

از كرمان خبر مي رسد  ايرانمنش  مدير عامل جديد اين باشگاه  همچنان در حال بررسي گزينه هاست و دنبال مربي خارجي خوب مي گردد  اما بايد ديد تيمي كه فصل قبل رتبه ششم را با لوكا به دست آورد گزينه اي مناسب پيدا خواهد كرد تا با اين جو كرمان و تيمي كه چندان كامل نيست از ورطه سقوط فرار كند؟