بازیکن فجر: برای آمدن یاوری لحظه شماری می کنیم

با پتانسیلی که داریم و زحمات زیادی که آقای جعفری و عاری برای این تیم کشیده‌اند و هیچ چیزی کم نگذاشته‌اند واقعا می‌تواند این تیم به جایگاه بهتری در جدول دست پیدا کند

فواد آقایی مهاجم فصل قبل صنعت آهن بافق که یکی از بهترین گلزنان لیگ دسته اول بود با آمدن به فجر می‌خواهد در لیگ برتر هم جزو گلزنان خوب لیگ باشد. فواد آقایی که در بازی فجر مقابل سپاهان به طور کامل بازی کرد در بقیه بازی‌ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد و اعتقاد دارد که با آمدن مربی جدید خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل می‌کند. آقایی در این زمینه به سایت گل گفت:« من در تیم در فجر پشت مهاجمان خوب این تیم مانده‌ام اما اعتقاد دارم که در صورت اعتماد به من و بیشتر بازی کردنم می‌توانم برای این تیم گلزنی کنم.»
آقایی در مورد بازی فجر با استقلال خوزستان گفت:« استقلال صنعتی تیم باتجربه‌ای است که با مربی جوانش با توجه به شکستشان مقابل سپاهان قطعا برای کسب 3 امتیاز به سراغ ما می‌آیند اما ما هم عزم خودمان را جزم کرده‌ایم که اولین بردم را دشت کنیم و در مقابل آنها چاره‌ای جز برد نداریم. تیم امسال ما، تیم خوب و جوانی و از بازیکنان باتجربه‌ای هم سود می‌برد که همین موضوع نشان می‌دهد تیم امسال نسبت به تیم پارسال بهتر بسته شده است.»
آقایی در پایان در مورد رفتن پیروانی و آمدن مربی جدید به سایت گل گفت:« آقای پیروانی برای تیم زحمات زیادی کشید و من فکر می‌کنم اشتباهات داوری و بدشانسی در نتایج ما خیلی تاثیرگذار بود و همین موضع باعث استعفای ایشان شد. در مورد مربی جدید هم باید بگویم آقای کلانتری فعلا سرمربی است و در بازی با راه آهن توانایی‌های خودش را نشان داد و به نظر من نقش اصلی را در گرفتن یک امتیاز ایفا کرد. البته من هم مثل همه شنیده‌ام که آقای یاوری می‌خواهد به فجر بیاید، بنده با ایشان کار نکرده‌ام ولی خصوصیات  اخلاقی این مربی باتجربه را می‌شناسم و بی‌صبرانه منتظر هستم که با ایشان کار کنم و بتوانم خودم را به ترکیب اصلی با تلاش و کوشش ثابت کنم. امیدوارم در ادامه لیگ تیم با نتایج خوبی که می‌گیرد فجر را به جایگاه خوبی در حد نام شهید سپاسی برساند چرا که واقعا این تیم حیف است که در انتهای جدول باشد و با پتانسیلی که داریم و زحمات زیادی که آقای جعفری و عاری برای این تیم کشیده‌اند و هیچ چیزی کم نگذاشته‌اند واقعا می‌تواند این تیم به جایگاه بهتری در جدول دست پیدا کند.