مارتینو(1): نیمار بی عیب و نقص کار کرد؛ از برد تیم راضی هستم

نگران رابطه او با مسی در زمین بودیم و حالا می بینیم که همه چیز خوب پیش می رود. او دراین بازی دومین پاس گلش را هم داد. خیلی زود قبراق تر از قبل به کار ادامه خواهیم داد

بعد از برد 2-3 بارسلونا مقابل سویا در بازی دیشیب، جراردو مارتینو سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او اعلام کرد که تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی تا آخرین ثانیه سختی کشیده.

متن صحبت های تاتامارتینو را در دو قسمت برای شما آماده کرده ایم. این بخش اول صحبت های اوست:

*تغییرات درتیم در نیمه اول و دوم : در نیمه اول ما تمام تلاشمان را برای زدن گل اول به کار گرفتیم. سویا تنها یک ضد حمله داشت و ما پنج یا شش موقعیت گل داشتیم. بعد از آن تغییرات سویا آسیب های زیادی به تیم ما وارد کرد. ما دروقتی که گل دوم را زدیم، دیگر کنترل بازی را در دست نداشتیم. چیزی کم داشتیم. این همان چیزی است که هفته به هفته درموردش صحبت می کنیم. این هفته هم درموردش صحبت کردیم: لحظات فشار و لحظاتی که تیم حریف تیم برتر است.

*کنترل بازی ها: بارسا در کنترل توپ و میدان استاد است. در مصاف والنسیا کمی حواسمان پرت شد ولی معمولا این طور نیستیم. در بازی شنبه شب بنا به شرایط بازی مجبور شدیم تا کمی نحوه بازی مان را تغییر دهیم . از اینکه توانستیم دراین بازی پیروز شویم راضی هستم

*قابلیت های بارسا و کارهایی که مارتینو می تواند برای بارسا انجام دهد: من وقتی به اینجا آمدم می دانستم که باید خودم را با ایده های باشگاه تطبیق دهم؛ ایده هایی که خودم هم به آنها پایبندی دارم. می خواهیم کارهایی درتیم انجام دهیم که اوضاع را بهبود بخشیم. گل دانی آلوس که بعد از سه بازیابی توپ در خط دفاعی انجام شد عالی بود

*نیمار: واقعیت این است که نیمار از هر نظر بازی بی عیب و نقصی را ارائه داد. این نه تنها نتیجه و ثمره ویژگی ها و قابلیت های فوتبالی او بود، بلکه ثمره تلاشهای او در زمین نیز بود. ما از عملکرد نیمار راضی هستیم.نگران رابطه او با مسی در زمین بودیم و حالا می بینیم که همه چیز خوب پیش می رود. او دراین بازی دومین پاس گلش را هم داد. خیلی زود قبراق تر از قبل به کار ادامه خواهیم داد و قاطع تر بازی می کنیم

*مدافعان: فکر می کنم که ما به همین ترتیب به دفاع کردن ادامه خواهیم داد. چون به نظر من بهترین راه برای دفاع کردن همین است. باید فضاهای خالی پشت سربوسکتس را به خوبی پوشش بدهیم .درجریان بازی گاهی به مشکلاتی برخوردیم و باید بیشتر دراین زمینه کار کنیم.