کنته: یوونتوس می تواند تاریخ ساز شود؛اینتر ثابت کرد که برای قهرمانی می جنگد

سرمربی بینکونری در صحبت هایی به تمجید از روحیه تیمش در بازی با اینتر پرداخت و یادآوری کرد که فرناندو یورنته هنوز زمان درخشش درترکیب تیم جدیدش را نیافته

آنتونیو کنته سرمربی باتجربه یوونتوس معتقد است که تیمش می تواند در رقابت های این فصل سری آ تاریخ ساز شود.

یووه شنبه شب در داربی ایتالیا با تساوی 1-1 مقابل اینتر متوقف شد. در دقایق میانی نیمه دوم اول این مائورو ایکاردی بود که برای تیم میزبان گلزنی کرد و 2 دقیقه بعد آرتورو ویدال بازی را به تساوی کشاند.

در پایان این بازی کنته در تمجید از گلزن حریف گفت:« ایکاردی بازیکن خیلی خوبی است و وقتی او یووه را می بیند گلزنی می کند. ولی ما هم نشان دادیم که یوونتوس تیم سرسختی است که راحت تسلیم نمی شود و شکست دادنش سخت است. ما مقابل تیمی مثل اینتر بازی خوبی را ارائه دادیم. اینتر ثابت کرد که برای جام قهرمانی می جنگد و بهتر می شد که اگر ما به گل دوممان هم می رسیدیم.»

کنته ادامه داد:« هدف فعلی و اصلی ما قهرمانی در سری آ است و با قهرمانی در این رقابتها می توانیم کاری تاریخی را انجام دهیم. تیم من در زمینی سخت خیلی خوب بازی کردند.»

در سه بازی اخیر کنته تیمش را با یک ترکیب خاص ومشخص به میدان فرستاده و حالا در صحبت هایی تاکید کرده که زمان برای اعمال سیستم چرخشی درتیمش زیاد خواهد بود. او ادامه داد: « من هیچ وقت سیستم چرخشی را در بازی با اینتر پیاده سازی نمی کنم. باید در زمان مناسب این کار را ادامه داد. من به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند هم اطمینان دارم.»

این سرمربی 44 ساله درادامه صحبت هایش گفت:« یورنته هم یکی از بازیکنان تیم ماست ولی او برای یک سال از میادین به دور بوده و درنتیجه از نظر فیزیکی آن قبراقی همیشگی را ندارد. پس به زمان نیاز دارد تا بتواند به روزهای اوجش بازگردد. »

یوونتوس درتابستان امسال فرناندو یورنته را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت ولی هنوز شاهد حضور این ستاره اسپانیایی در ترکیب بینکونری نبوده ایم.