ماتزاری: نباید خودمان راوارد بحث قهرمانی بکنیم؛ فراتر از توقعات ظاهر شده ایم

سرمربی اینتر اعلام کرده که بازیکنانش درحال رشد و پیشرفت هستند و البته خواسته تا سطح توقعات از تیمش محتاطانه افزایش بیابد

والتر ماتزاری سرمربی باتجربه و موفق اینتر بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل یوونتوس در جمع خبرنگاران حضور یافت و پاسخگوی سوالات آنها شد. ماتزاری در صحبت هایی اعلام کرد که اگر تیمش می خواهد برای فتح اسکودتو بجنگد باید پیشرفت کند.

در نیمه دوم بازی دیشب بود که اینتر با گل مائورو ایکاردی از حریف پیش افتاد ولی 2 دقیقه بعد آرتورو ویدال بازی  را به تساوی کشانید. در پایان این بازی سرمربی اینتر به اسکای سپورت گفت:« ما نباید حتی خودمان را وارد بحث برسر جام قهرمانی بکنیم. ما تیمی هستیم که کارمان را درشرایطی آغاز کردیم که زخم خورده بودیم.»

سرمربی 51 ساله نرآتزوری ادامه داد:« ما عملکرد خوبی داریم و فراتر از سطح توقعات ظاهر شده ایم ولی هنوز خیلی زود است. مهم این است  که بعدازبرتری ، واکنش خوبی داشته باشیم. چون  با گلی که زدیم خیلی سریع متقاعد شدیم که ما تیم برنده میدان هستیم. تاثیر روانی گل تساوی حریف روی تیم ما بالا بود.

ماتزاری از روند رشد شاگردانش راضی و خوشحال است ؛ اینتر فصل قبل را در رده نهم جدول سری آ به پایان برده بود ولی حالا فصل را با دو برد و یک تساوی آغاز کرده است. ماتزاری در ادامه صحبت هایش گفت:« قبل از شروع بازی امیدوار بودم که اینتر به همین ترتیب در زمین ظاهر شود . در نیمه دوم ما وارد زمین شده و برای برد تلاش کردیم. تیم ما کارهای زیادی را درمدت زمان کوتاهی انجام داد و با تیمی تراز اول به رقابت پرداخت.»