کلوپ: دورتموند فوق العاده بود؛ در دقایق پایانی مهار ناپذیر شده بودیم

شاگردان یورگن کلوپ با بردی قاطعانه مقابل هامبورگ حالا با روحیه فراوانی خود را برای برگزاری اولین بازی شان در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند

بعد از برد قاطعانه و 2-6 بوروسیا دورتموند مقابل هامبورگ، یورگن کلوپ سرمربی باتجربه زردپوشان به تمجید از عملکرد شاگردانش دراین بازی پرداخت.

شاگردان تورستن فینک می توانستند بعد از تساوی 2-2 دو تیم با بسته نگاه داشتن دروازه شان از این بازی یک امتیاز بگیرند ولی دردقایق پایانی نیمه دوم 4 گل دیگر از راه رسید تا دورتموند به بردی ارزشمند و درنهایت سه امتیاز این بازی دست یابد.

کلوپ در پایان مسابقه به این نکته اشاره کرد که تیمش باید پیشرفت کند ولی از بازگشت شاگردانش به جریان این بازی راضی و خوشحال بود. کلوپ 46 ساله به خبرنگاران گفت:« بعد از آنکه بازی 2-2 شد، ما کمی ساکت ماندیم و بعد از آن نمایش درخشانی داشتیم. واقعا لذت بخش بود.دیگر مهار ناپذیر شده بودیم. این یک گام رو به جلو برای ما بود، هرچند که 2 گل دریافت کردیم. این اتفاق نباید برای ما رخ بدهد، بویژه در لیگ قهرمانان اروپا. ما باید اقدامات لازمه را انجام دهیم تا استانداردهایمان را بهبود بخشیم.»

با وجود این برد که دورتموند را در صدر جدول بوندس لیگا نگاه داشت،کلوپ نگرانی اش را در مورد شرایط فیزیکی نوون سوبوتیچ و هنریک مخیتاریان ابراز کرد و گفت:« در نیمه اول ضربه جزئی ای به پای نوون وارد شد ولی او توانست به بازی ادامه دهد و در روزهای بعدی شرایط او را بررسی خواهیم کرد. مخیتاریان هم از ناحیه زانو ضربه ای را دریافت کرد. سون بندر هم همین طور.البته امیدوارم که همه چیز به خوبی پیش برود.»

حالا تردیدهایی درمورد احتمال حضور نوون سوبوتیچ و هنریک مخیتاریان در بازی سه شنبه شب دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی وجود دارد.