اورتون یک – چلسی صفر: اولین شکست آقای خاصاورتون با نمایشی منطقی توانست چلسی را یک بر صفر ببرد.

ژوزه مورینیو اولین شکست خود در این فصل لیگ برتر را تجربه کرد. آنها در گودیسون پارک به اورتون باختند.

مردان مورینیو بازی را خوب شروع کردند و در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتند که ساموئل اتوئو و آندره شورله نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند.

در آن سو هم گرث بری در اولین مسابقه‌اش برای اورتون نمایشی درخشان در میانه میدان داشت. یک بار در دقیقه 29 بود که بری دروازه تیمش را نجات داد. پاس اشتباه تیم هوارد به ادن آزار رسید و او توپ را به اتوئو سپرد. دروازه اورتون خالی بود اما ضربه اتوئو در حالی که داشت وارد دروازه می‌شد با تکل عالی بری برگشت داده شد. شورله هم یک موقعیت تک به تک بسیار خوب را از دست داد.

چلسی تاوان سخاوت‌مندی‌اش در فرصت‌ها را پرداخت و در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول گل خورد. راس بارکلی توپ را برای نیکیتسا یلاویچ سانتر کرد. ضربه سر رو به عقب او به استیون نیسمیث رسید و او تنها گل بازی را راحت به ثمر رساند.

در نیمه دوم اسکار تازه‌وارد یک بار در محوطه جریمه اورتون به زمین خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت، هرچند که به نظر می‌رسید هوارد وب در این صحنه اشتباه کرده باشد.

اورتون از اواسط نیمه دوم حملاتی را ترتیب داد تا اجازه ندهد چلسی به موقعیت‌های خوبی برسد و موفق هم بود. یک بار در دقیقه 88 هم ضربه ایستگاهی لیتون بینز به تیر دروازه برخورد کرد.

در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.