جلالی:برد کمترین حق ما بود/مردم تبریز فوتبال را خوب می فهمند/نگران نیستم به زودی به صدر می رسیم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

جلالی:برد کمترین حق ما بود/مردم تبریز فوتبال را خوب می فهمند/نگران نیستم به زودی به صدر می رسیم/بازیکنان تراکتور همگی از خوبهای ایران هستند

من انتظارم از همه بازیکنانم این است که مسئولیت پذیر باشند و بدانند که هر کدام از انها می توانند نقش مهمی در تیم داشته باشند.

مربی تراکتور که دیگر حالا در تراکتور محبوب است نگران تساوی تیمش مقابل ملوان نیست اگرچه از این موضوع ناراحت است اما ایمان دارد که به زودی به صدر می رسد.
کسی فکر نمی کرد با ملوان مساوی کنید؟
بله خب ما هم این فکر را نمی کردیم اما خب این اتفاق افتاد و ما از رسیدن به 3امتیاز محروم شدیم.
ما روی اشتباه فردی گل خوردیم و با توچجه به دفاعی بازی کردن ملوان نتوانستیم در ادامه به گل سوم برسیم اگرچه من اعتقاد دارم که می توانستیم با یک نتیجه پر گل بازی را ببریم.
هواداران اعتراضی نکردند؟
نه خوشبختانه دیدند که چه قدر خوب بازی کردیم و این مساوی هم روی بد فوتبال بود که دیدیم.
مردم تبریز فوتبال را می فهمند و می دانند که این تراکتور پتانسیل بالایی دارد و این تساوی از ارزشهای شاگردان من و تراکتور کم نمی کند.
با صدر جدول هم فاصله ای ندارید؟
من نگران صدر نیستم چرا که به زودی به صدر جدول می رسیم.هدف من رسیدن به یک ثبات تاکتیکی و پوشاندن ضعفهای تیم است که این اتفاق هم در حال رخ دادن است و کیفیت فوتبالی که ارائه می دهیم نشانگر این موضوع است.
کریمی و انصاریفر بر خلاف پرسپولیس در تیم شما خیلی خوب بازی می کنند؟
کریمی و انصاریفر بازیکنان بزرگی هستند که هر مربی دوست دار آنها را داشته باشد.من در تراکتور فضای لازم را به آنها داده ام تا از توانایی های انها بیشتر استفاده کنم.این را هم باید بگویم که همه بازیکنان ما از خوبهای ایران هستند و می توانند هر کدام برای تیمشان تاثیر گذار باشند.
من انتظارم از همه بازیکنانم  این است که مسئولیت پذیر باشند و بدانند که هر کدام از انها می توانند نقش مهمی در تیم داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل