شکوری : 50 درصد طلبم را به خاطر هواداران  بخشیدم / در شان مدیری مثل فتح الله زاده نیست که ممنوع الخروج شود /  مسئولان به استقلال کمک کنند

بلافاصله با امیرآبادی تماس گرفتم و پیگیر ماجرا شدم که البته او گفت در این اتفاق تقصیری نداشته

باشگاه استقلال این روزها شرایط سختی را به لحاظ مالی تجربه می کند و مشکلات این روزهای تنها نماینده ایران در آسیا به تیتر یکی در محافل خبری بدل شده ، زخم موانع مالی آبی ها روز گذشته در حالی سرباز کرد که به علت شکایت خریدار چک فتح الله زاده به مهدی امیرآبادی ، بازیکن سابق این تیم ، مدیرعامل استقلال مهر ممنوع الخروجی را درآستانه تیمش به تایلند بر گذرنامه خود دید . هادی شکوری بازیکن اسبق تیم آبی پوش پایتخت با اشاره به مشکلات مالی این تیم و طلب خود از استقلال به " گل " گفت : من خودم چند روز پیش بود که متوجه شدم دکترفتح الله زاده به دلیل پاس نشدن چکی که به مهدی ( امیرآبادی ) داده ، ممنوع الخروج شده است و نمی تواند استقلال را در سفر به تایلند همراهی کند . بلافاصله با امیرآبادی تماس گرفتم و پیگیر ماجرا شدم که البته او گفت در این اتفاق تقصیری نداشته و ناخواسته به این ماجرا وارد شده است ، چون ظاهرا او چک استقلال را برای خرید اتومبیل خرج کرده و در واقع خریدار چک بوده است که حاجی را ممنوع الخروج کرده است .
وی ادامه داد : من خودم به شخصه امیدوارم که یک راهکاری برای این مسئله پیدا کنند که زودتر حل و فصل شود چون ممنوع الخروج شدن خیلی در شان مدیری مثل دکتر فتح الله زاده نیست .
بازیکن فعلی تیم پدیده شاندیز همچنین درباره طلب خود از استقلال افزود : من خودم 236 ملیون از 2 سال گذشته ، از استقلال طلب دارم که اگر این مبلغ را با تورم حالا حساب کنید بیشتر از 700 ملیون تومان ارزش خواهد داشت . جالب اینجاست که من بدون اینکه یک ریال از این مبلغ را هم دریافت کرده باشم ، مالیاتش را هم داده ام . حتی من وقتی دکتر فتح الله زاده صادقانه گفتند که بودجه ای برای پرداخت طلب من ندارند ، از 50 درصد پولم به خاطر حرف ایشان و هواداران استقلال گذشتم و ترجیح دادم که برای مابقی آن صبر کنم تا طبق قول آقایان طلبم از محل بودجه سازمان لیگ وصول شود.
 این بازیکن اسبق استقلال خاطرنشان کرد : من به همراه بازیکنانی مثل  طالبلو ، کوشکی ، روانخواه ، سیدصالحی و محمدی  درحد اطلاعاتم از استقلال طلب داریم که امیدوارم با کمک مسئولان به فتح الله زاده این مطالبات وصول شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در این شرایط حساس استقلال نباشیم