مورینیو: شاید نتوانم همه بازیکنان چلسی را راضی نگه دارم

او به بازیکنانش هشدار دارد اگر می خواهند به طور ثابت بازی کنند، باید در مسابقه ها توانایی های شان را به نمایش بگذارند.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، تایید کرد که ممکن است برای راضی نگه داشتن همه بازیکنان تیمش دچار مشکل شود اما از بازیکنانش خواست تا در زمین توانایی های شان را به اثبات برسانند.

آقای خاص که در این تابستان برای دومین بار هدایت آبی های لندن را برعهده گرفت، در این تابستان بازیکنانی مانند آندره شورله، مارکو فن خینکل و ویلیان را به تیمش اضافه کرد و اکنون 27 بازیکن در تیمش دارد.

به همین دلیل، او به بازیکنانش هشدار دارد اگر می خواهند به طور ثابت بازی کنند، باید در مسابقه ها توانایی های شان را به نمایش بگذارند.

او به خبرنگاران گفت:" نمی دانم می توانم همه را راضی نگه دارم یا نه. اما ازاینکه بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارم، خوشحالم. نمی دانم درست عمل خواهم کرد یا نه اما مطمئنا در استفاده از آنها صادقانه عمل می کنم.

اینکه از بازیکنان تان صادقانه استفاده کنید، باعث می شود تا آنها هم در زمین توانایی های شان را به نمایش بگذارند. من در مورد عملکرد آنها در زمان مسابقه قضاوت خواهم کرد. قضاوت من براساس مصاحبه ها، صحبت ها، دوستی یا ... نیست. من اجازه می دهد فوتبال صحبت کند و تصمیم بگیرد."

یکی از بازیکنانی که در موردش صحبت های زیادی مطرح شده، خوان ماتاست که تنها در یک بازی از سه دیدار ابتدایی چلسی به میدان رفته و به همین دلیل شایعاتی در مورد جدایی اش به گوش می رسد اما مورینیو تاکید کرد که با این ستاره اسپانیایی هم مانند سایر بازیکنان تیم رفتار خواهد کرد.

" او هم مانند سایر بازیکنان تیم است. او بازیکنی است که اعتماد زیادی به او دارم و باید مانند بقیه برای جایگاهش بجنگد.

ما تیم خوبی داریم و بازی های زیادی هم در پیش روست. شاید به نظر برسد که من تصمیمات عجیبی می گیرم اما من به بازی های آینده فکر می کنم و به همین خاطر بازیکنان مهم تیم را روی نیمکت قرار می دهم زیرا می خواهم برای دیدار بعدی از او استفاده کنم.

می خواهم بازیکنانم تنها به یک دیدار فکر کند اما من به عنوان سرمربی باید به دیدارهای بیشتری فکر کنم."

احتمالا مورینیو در دیدار امشب مقابل اورتون، از ساموئل اتوئو، خرید جدیدش استفاده خواهد کرد.

او در مورد این مهاجم باتجربه کامرونی گفت:"  اتوئو بازیکنی است که با سبک بازی ما خیلی زود تطبیق پیدا کرد. سبک بازی ما کمی با سبک کلی لیگ برتر در تضاد است.

ما فیزیکی بازی نمی کنیم و فوتبال مستقیم در دستور کارمان نیست. ما تیمی هستیم که می خواهیم از تکنیک و توانایی هجومی بازیکنان مان بهره ببریم.

اتوئو از نظر تکنیکی خیلی خوب است و بسیار هوشمندانه در زمین جابجا می شود و اشتهای زیادی برای گلزنی دارد."