بگوويچ:براي سرمربيگري مس با من حرف نزده اند

من همراه با دستیارانم رفته بودیم برای ادای احترام به مهدی محمدی و بعد گفتیم برویم ورزشگاه بازی مس را ببینیم

ظاهرا محمود ياوري را بايد از كرمان رفتني بدانيم و به نظر مي رسد مديران جديد باشگاه كرماني دنبال گزينه جديد براي رهبري تيم شان هستند كه گفته شده خارجي است.يكي از نام هايي كه در اين ارتباط  به گوش رسيده وينكو بگوويچ سرمربي سابق پرسپوليس و فولاد است كه طي چند سال اخير در ليگ دسته اول مربيگري مي كند.

با اين حال وينكو در خصوص اين شايعات مي گويد:«من همراه  با دستیارانم رفته بودیم برای ادای احترام به مهدی محمدی و بعد گفتیم برویم  ورزشگاه بازی مس را ببینیم .ضمن اينكه بايد بگويم از طرف هیچ کس با من برای هدایت مس صحبت نشده .من الان مربی مس رفسنجان هستم 

وي درباره نماينده اول كرمان در ليگ  برتر هم گفت:«مس كار سختي در ادامه راه دارد . بازی دیروز آنها مقابل فولاد  کیفیت نداشت . فولاد هم خوب بازی نکرد.»