آنچلوتی: اوزیل خودش می خواست برود؛ تیمهایی بودند که پیشنهاد بیشتری به بیل می دادند
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

آنچلوتی: اوزیل خودش می خواست برود؛ تیمهایی بودند که پیشنهاد بیشتری به بیل می دادند

سرمربی ایتالیایی رئال به دفاع از سیاست رئال برای پرداخت مبلغی نجومی درراستای جلب بیل پرداخته

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی باشگاه رئال مادرید در کنفرانسی خبری به دفاع از سیاست سران این باشگاه در راستای پرداخت مبلغی نجومی برای خریداری گرث بیل پرداخت و یادآوری کرد که تیم های دیگری بودند که حاضر بودند برای جذب بیل مبالغ بیشتری پرداخت کنند و درمورد جدایی مسعوت اوزیل از رختکن رئال هم صحبت کرده

دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های آنچلوتی را مطالعه کنید:

 

*اوزیل: افراد زیادی در مورد اوزیل حرف زده اند و من هم می خواهم دراین باره صحبت کنم. او اعتماد به نفسش را بازیافته بود و در سه بازی تیم، در دو بازی در ترکیب اصلی بود. اگر کسی نخواهد از رئال برود، از تیم جدا نمی شود. با حضور ایسکو و بیل ، اوزیل دریافت که رقابت گسترده ای در رختکن تیم درمیان خواهد بود و خودش درخواست کرد که جدا شود. تصمیم تکنیکی تیم هم این شد که او می تواند با پیشنهاد خوبی جدا شود و من برایش آرزوی موفقیت می کنم

 

*اییارامندی: او آماده است و در بازی با ویارئال بازی خواهد کرد واز ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت

 

*کاکا: او هم می خواست برود. در رئال احساس راحتی نمی کرد و به زمان بیشتری برای بازی کردن نیاز داشت. او انتخاب خوبی داشت؛ چون میلان را می شناسد و هواداران هم او را می شناسند. برای کاکا آرزوی موفقیت می کنم. او درمیلان روزهای خوبی خواهد داشت

 

*بیل ورونالدو : هردوی اینها بازیکنان بزرگی هستند و مطمئنم که با همکاری این دو بازیکن با هم، اوضاع تیم بهتر هم می شود

 

*ویروس فیفا و مصدومان متعدد تیم مادریدی: آماده سازی تیم برای یک بازی بدون حضور 17 بازیکن ملی پوش کار سختی است؛ به ویژه اگر حریف ویارئال باشد که انگیزه های زیادی دارد و در هر سه بازی ابتدایی اش به پیروزی رسیده. بازی سختی خواهد بود. الان لحظات مهمی را پشت سرمی گذاریم. چون رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم در حال شروع است و ما به این نیاز داریم که تمام بازیکنانمان از نظر روانی آماده باشند. با حضور بازیکنان در اردوی تیم های ملی مشکلاتی برای ما پیش آمده. 4 بازیکن با مصدومیت بازگشته اند. ایسکو بهبود یافته ولی مارسلو، کوئنترائو و آربلوا نه. ما به ارتباطات بهتری نیاز داریم تا ازاین مصدومیت ها اجتناب کنیم. دفعه پیش چریشف مصدوم بازگشت و حالا مارسلو، کوئنترائو و آربلوا. طبیعی است که بازیکنان با مشکلات روبرو شوند. چون کوئنترائو در اردوی پیش فصل حضور نداشت وبازی نکرده بود. طبیعی است که مصدوم شود. ناچو در بال چپ بازی خواهد کرد

 

*بهترین تیمی که تاحالا داشته:من سرمربیگری تیم های فوق العاده ای را عهده دار بوده ام و نمی توانم مقایسه کنم .رئال تیم باکیفیتی است و از هدایت این تیم راضی هستم.

 

*بنزما و بازی در پست شماره 9: کریم عملکرد خوبی دارد. او در دو بازی ابتدایی 2 گل زد و دو پاس گل هم داده. او با هم تیمی هایش رقابت می کند. موراتا هم درتیم ملی زیر21 ساله ها عملکرد خوبی داشت و برای کریم خیلی خوب است که موراتا هم با ماست. حضور او به کریم کمک می کند تا باانگیزه  تر باشد وتمرکز بیشتری داشته باشد.من از بنزما راضی هستم.هرچند که او دی ماریا یا مودریچ نیست. ویژگی های این بازیکنان با هم متفاوت است

 

*ایسکو:ایسکو از ناحیه قوزک پا احساس ناراحتی می کرد ولی خوب شد و در بازی با ویارئال به میدان خواهد رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل