لوران بلان:پی.اس.جی به سرمربی نیاز ندارد؛سرمربی بی فایده است

سرمربی 47 ساله پاری سن ژرمن از برد تیمش مقابل بوردو راضی و خوشحال بود

لوران بلان سرمربی جوان باشگاه پاری سن ژرمن براین باور است که تیمش در مصاف با بوردو بهترین نمایش این فصل خود را به اجرا گذاشته است.

پی.اس.جی جمعه شب موفق شد تا با نتیجه 0-2 از سد بوردو عبور کند و سرمربی این تیم اعلام کرده که تیمش زمان زیادی برای آماده سازی برای این بازی نداشته.

گلهای بلایس ماتوئیدی و لوکاس مورا سه امتیاز این بازی ره به حساب پاری سن ژرمن واریز کرد و این برد در حالی به دست آمد که تعدادی از بازیکنان ملی پوش پاری سن ژرمن 11 ساعت قبل از برگزاری این بازی به اردوی تیمشان ملحق شده بودند. بلان که از عملکرد خوب شاگردانش در این بازی، با وجود عدم آمادگی 100% به شدت راضی بود به این نکته اشاره کرد که شاگردانش حتی به مربی نیاز ندارند.

بلان در صحبت هایی به بلن سپورت گفت:« فکر می کنم ما برای آماده سازی برای این بازی با یک پارادوکس روبرو بودیم. ما به خوبی نتوانسته بودیم خودمان را برای این بازی آماده کنیم. تلاش کردیم تا به تمام جزئیات فکر کنیم و جالب اینجاست که این بازی، بهترین بازی ما از شروع فصل تاکنون بود. تعدادی از بازیکنان ما ساعت 18.15 روز پنجشنبه به اردوی تیم ملحق شده بودند و وقتی برای آماده سازی نداشتند ولی نتیجه بازی را می بینید؟ به نظر می رسد که سرمربی بلااستفاده و الکی است.»

لوکاس مورا دراین بازی اولین گلش برای پاری سن ژرمن را به ثمر رساند و درپایان این بازی گفت:« من به این گل نیاز داشتم تا توانایی هایم را به دیگران ثابت کنم. من به یک بازی که در آن الگو و نمونه باشم نیاز داشتم. جالب است بدانید که من بعد از سفر به آمریکا با کاروان تیم ملی برزیل به شدت خسته بودم. ما هنوز ازنظر فیزیکی به 100% آمادگی مان نرسیده ایم و حالا باید تمرکزمان را روی بازی مان در لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم.»

پاری سن ژرمن سه شنبه شب در اولین بازی اش درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل المپیاکوس قرار خواهد گرفت.